Ma uitam la un video cu unpopular kpop opinions si opinia cu numarul 13 era despre Lana, asa ca m-am decis sa fac si eu un capitol despre ea, deoarece este destul de controversata situatia. Nu i-am ascultat tipei asteia muzica in viata mea, asa ca mi-am pornit castile bluetooth (nu airpods, ceva jafuri, nu dau eu o groaza de bani pe niste chichineturi de casti), dar am observat ca sunt descarcate, asa ca le-am inchis la loc si i-am ascultat muzica asa. In materie de muzica nu e cea mai rea. Cantecul ei, Make it real, mi s-a parut bunicel. Take the wheel in schimb, doar meh. Cantecul Take the wheel e cam lent, si pentru mine in special, e greu sa gasesti un cantec lent care sa imi placa, videoclipul mi s-a parut prea simplist, iar oamenii care au editat Take the wheel merita concediati. Adica daca eu fara casti mi-am dat seama ca pentru o secundica o anumita parte a cantecului a fost data mai tare (cand nu era cazul sa fie), nici nu vreau sa imi imaginez cum era daca purtam casti. In schimb, tipa e interesanta. Mi se pare ca e foarte frumoasa.
Si nu vad de ce orbiteaza hate-ul in jurul ei. Tipa vorbeste coreeana fluent si a trecut prin sistemul de training. S-a antrenat 2 ani ca sa ajunga unde este si chiar nu cred ca scopul ei suprem era de a fii strigata "koreaboo" de catre hateri. Nu stiu cum se comporta ea, dar nu cred ca e koreaboo. Stiu, cuvantul meu n-are nicio valoare, dar aia e, tot las acea fraza acolo unde e. La dans mi se pare ca e buna, si vocal vorbind, la fel, la rap, e ok (sunt Stay, am asteptari mari de la rapperi). Are o voce interesanta. Overall, tipa nu mi se pare ca merita hate-ul pe care il primeste. Ea isi traieste viata in cel mai bun mod posibil si nu vad niciun motiv pentru care haterii sa se ia de ea. Ok, nu iti place muzica cantata de ea, dar poti sa o ignori pur si simplu, asa cum face orice om care are 2 neuroni care fac sinapsa, domnule sau doamna hater. Sa fiu sincera, imi place sa vad nonasiatici in kpop. Pare mult mai divers. Si chiar nu vad de ce unora nu le convine prezenta lor. Mie mi se pare ca atata timp cat esti tratat la fel ca ceilalti, treci prin sistemul de training si stii coreeana, nu e nicio problema. Lana e nu merita hate-ul pe care si-l primeste, iar haterii care se iau de ea, merita batuti de mamele lor cu tastatura de la calculator, ce cu care au scris acele comentarii.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
De Todoexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...