Momoland si valul de hate

160 20 9
                                    

Vreau sa stiti ca eu nu stanuiesc Momoland si ca nu voi avea atat de multe informatii de dat despre ele in acest capitol.

Momoland. Un grup popular ce vine de la o companie mica. MLD Ent.
Fetel au fost necunoscute, pana cand au lansat cantecul Bboom bboom, ajungand astfel "peste noapte" populare. Toata lumea asculta cantecul. A fost un real succes, dar urmatorul lor comeback urma sa le aduca valul de hate. Baam.

De ce? De ce le dati hate fetelor? Ce-au facut gresit? Da, baam si bboom bboom seamana, dar de ce le jigniti pe fete? De ce le-ati facut reclama negativa si acum sunt considerate o trupa de "raufacatori" ai kpopului? Din nou, nu le sustin, dar le respect. Au muncit foarte mult sa ajunga unde sunt, doar ca apoi sa primeasca hate de la altii. (Da, stiu, spune fata care s-a luat de Bwl, dar nu m-am luat de baieti, ci de cantec in sine). Momoland este o trupa de fete foarte talentate si frumoase, dar haterii au inceput sa se ia de ele pentru ca fac cantece "la fel". Mie nu mi se pare, da, sunt toate vesele si te fac sa vrei sa te ridici de pe scaun si sa dansezi. I'm so hot a primit mult hate anul trecut, haterii spunand ca suna la fel ca cele doua comeback-uri precedente. Am reascultat melodia si nu e asa. Cel putin mie nu mi se pare. Da, cantecul nu e pe placul tuturor, nici eu nu ma dau in vant dupa el, dar totusi, e ok. La fel si cu Thumbs up. Mie imi place mult ideea videoclipului. E draguta. Coregrafia e cam ciudatica, dar merge, in plus, nu seamana cu celelalte. Va asigur eu ca daca ar incepe acum sa cante o balada, nu le-ar mai baga nimeni in seama, ca nu mai au de ce sa se ia. Si stiti ce ma calca pe nervi? Faptul ca fanii dau vina pe fete si nu pe companie. Nu ele scriu cantecele. Toata lumea uita ca ele vin de la o companie. Adevaratul vinovat pentru toate aceste "comeback-uri la fel". I-am inteles strategia, incearca sa recreeze succesul avut de bboom bboom in 2018, nu ii va iesi, dar macar face vizualizarile necesare sa tina Momoland inca unite si sa faca bani de pe urma hate-ului primit de ele. Hai sa fim seriosi, de fiecare data cand fetele astea lanseaza o noua melodie, toti vin sa arunce cu hate in ele, asta inseamna vizualizari. Asta inseamna bani pentru MLD. Prin urmare, ce-ar fi sa nu mai facem mare caz cand fetele revin? Poate asa, MLD isi va da seama ca nu-i mai merge tactica, si ar incepe sa intretina fetele cum se cuvine.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum