În calitate de persoană născută în România, unde 90% din cântece sunt despre iubire, atunci când m-am apucat să ascult kpop am fost foarte fericită datorită faptului că nu multe cântece erau despre acest, însă am observat că mai nou toată lumea are cântece legate de asta acum. Nu mă deranjează atât de tare, dar am observat că îmi plac mai mult cântecele despre altceva. Sunt mai iconice dacă mă întrebi pe mine, și după părerea mea s-ar potrivi mai bine drept title track. De asemenea, am observat că majoritatea grupurilor au title track-ul la album despre iubire, iar în calitate de persoană care se uită săptămânal la clipuri cu top 50 cele mai vizualizate cântece kpop ale alunului 2020, să văd majoritatea fiind siropoase e cam ciudat. Mai ales că mă și frustrează. Bine, Ciocănele de Cocoș, pentru voi că ați găsit iubirea, eu încă mai scotocesc prin pubelele de gunoi că poate îmi găsesc alesul. În loc să îi spuneți cât e de sexy iubirii voastre, nu mai bine îmi urați și mie noroc să îmi găsesc și eu alesul? Vă rog? Vreau mai multe title track-uri despre lucruri random, cum ar fi "Ice Age" de la MCND, "Savage" de la A.C.E, "Hands up" de la B.A.P, "We are bulletproof" de la BTS și multe altele. Acum am realizat că toate exemplele mele sunt de la grupuri de băieți. Scuze pentru asta. Cântecele despre iubire sunt bune, dar eu sunt mai mult genul de persoană care se bucură de cântece mai vesele despre orice altceva. Nu degeaba cântecul meu preferat de la Red Velvet e "Dumb Dumb".
Concluzia a tot ceea ce zic eu aici e că mai bine companiile ar decide ca grupurile să aibă title track la noul album un cântec despre orice altceva în afară de iubire. Vreau ca următorul cântec de la BTS să fie despre cum au dat cu degetul mic de la picior într-o masă și sunt triști.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Rastgeleexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...