Top 21 cântece preferate din 2021

41 6 0
                                    

  Am văzut mai multe topuri cu cele mai bune cântece din 2021 și pe când sunt de acord cu mare parte din ele, faptul că nici măcar nu apare cântecul meu preferat de anul acesta acolo îmi cam frânge inima, așa că am zis să fac și eu topul meu și pentru că 2021 s-a terminat, numărul 21 pare cel mai potrivit. Am să includ și bsides, pentru că unele dintre cele de anul acesta sunt absolut fenomenale.

21. Crush – MCND

Mă simt atât de bine când ascult acest cântec! Îmi dă multă energie și mă face să vreau să sar în pat și să dansez, chiar dacă n-am nici cea mai vagă idee cum arată coregrafia.

20. Icon – Twice

Un lucru am de zis: "damn, I got it, I'm iconic"

19. Spider – Hoshi

Cântecul ăsta e unul din cele mai bune cântece solo de la artiști masculini pe care le-am auzit în kpop în opinia mea. Sunt înnebunită după refren, iar coregrafia e absolut superbă – nici nu mă așteptam la altceva.

18. XOXO – Somi

Înțeleg de ce unora nu le-o plăcea cântecul, până la urmă, sună destul de obișnuit, însă acest sunet obișnuit mi se pare că dă dependență. Nu prea m-am oprit din ascultat XOXO de când a apărut.

17. Shoot – Itzy

Să plouă cu edituri pe minunea asta de cântec!

16. Tamed-Dashed – Enhypen

Toate title track-urile lor sunt atât de bune! Nu mi se pare că e la nivelul Given-Taken, însă e foarte aproape de acela.

15. Going Dumb – Stray Kids

Îmi amintesc perfect zilele de aprilie când așteptam să apară episoade noi din SK8 The Infinity și ascultam cântecul ăsta de cel puțin 8 ori pe zi. Am sfârșit să asociez cântecul acesta cu SK8 The Infinity, pentru că, la vremea aia, numai la animeul ăsta și la cântecul ăsta îmi stătea gândul. Deși e atât de repetitiv, cumva – n-am nicio idee cum – nu m-am plictisit de el deloc.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum