Am dat candva de niste specimene care ziceau ca daca nu iti plac toate cantecele trupei tale de suflet, nu esti fan adevarat. Pardon? Poti sa repeti, te rog, creatura? Inteleg ca ai un intelect mai putin dezvoltat, dar totusi, trebuie sa ai retard si doar jumatate de creier sa crezi asa ceva. Aceste creaturi atroce vor sa se laude, dar nu au cu ce, asa ca inventeaza cele mai stupide motive posibile sa se creada superiori. Sunt Stay din martie 2019, si le-am ascultat intreaga discografie baietilor din Stray Kids. Pot spune cu mana pe inima ca nu imi place 3rd eye. Asta ma face mai putin fan decat ceilalti? Eu nu cred.
De asemenea, alta chestie care mi se pare stupida este ca unii chiar cred mizeria asta si se forteaza sa le placa un anumit cantec. E dubios, si mai mult de atat, e ciudat. Asa am facut si eu cu Side Effects si cu On Track, si nu mi-a iesit la niciuna. Abia cand am acceptat ca nu imi plac, si mi-au picat random in playlist dupa vreo 2 saptamani, mi-am dat seama ca sunt bomba si ca le ador. Ok, nu e chiar cel mai bun exemplu, dar va dati voi seama de esential. Esentialul e ca am acceptat ca acele cantece nu imi plac. Chiar mi se pare extrem de ciudat cum unii fani toxici se cred mai tari doar pentru ca le place toata discografia unei anumite trupe. "Sunt un fan mai real decat tine, mie imi plac toate cantecele trupei Babutele vaduve din Marea Neagra" eu sunt un pensionar (numele fandomului) mai adevarat decat tine. Bravo, Ionel, bine ca iti plac toate, mie personal nu imi place "Mi-am pierdut proteza", dar le iubesc pe femei, sunt talentate si au personalitati frumoase. Sa nu mai zic de faptul ca majoritatea cantecelor lor imi plac, imi dau o stare de bine.
Dupa parerea mea de om de rand, daca iti place muzica unei anumite trupe, esti fan. Daca iti plac membrii si ii respecti, esti fan. Niciun fan nu e superior prin nimic. Daca tu cumperi merch-uri si albume, si lightstick-uri apoi incepi sa te lauzi in fata altora si sa injosesti alti fani, esti doar un ciudat si nu meriti sa te reproduci.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Aléatoireexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...