Nu exista "urmatorul BTS"

177 21 12
                                    

Sunt mai mult decat sigura ca nu sunt singura fiinta umana pe care o enerveaza oamenii care spun despre un grup nou ca sunt "urmatorul BTS". Ok, am inteles BTS sunt populari, si am inteles, BTS au ajutat o gramada de persoane sa descopere kpop-ul. Inclusiv pe mine, si pentru asta le sunt recunoscatoare. Inteleg ca ei sunt cel mai mare grup kpop la momentul actual, dar de ce sa comparam grupurile intre ele? M-am pus in locul idolilor respectivi si am realizat cat este de deranjant sa auzi mereu asta. (Valabil pentru TXT). Nu sunt MOA, dar le ascult muzica baietilor si ii apreciez, dar in momentul cand aud oamenii zicand ca "sunt populari doar din cauza BTS" sau ca "Bighit incearca sa recreeze succesul BTS prin TXT" sau ca "sunt urmatorii BTS", ma supar. Mi se pare foarte deranjant si ma rog ca baietii sa nu vada asta. Nicio trupa nu e urmatorul BTS. Niciuna. Daca grupul respectiv are un anumit succes, asta nu ii face automat sa detina acest asazis titlu. Grupul respectiv este grupul respectiv si BTS sunt BTS. Punct. Sunt sigura ca vor exista grupuri in viitor care vor ajunge sa aiba acelasi succes ca cei 7 baieti al caror nume l-am mentionat de anormal de multe ori in acest capitol, poate chiar mai populari. Cine stie? Personal detest orice fel de comparatie intre grupuri si sper din tot sufletul ca persoanele care fac asta sa isi dea seama cat de deranjant este acest lucru si sa se opreasca din a mai face asa ceva.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum