Mi se pare stupid sa nu mai stanuiesti un grup din cauza fandomului

142 17 9
                                    

Am inceput sa am doar carnatoaie de titluri la capitole si ma cam enerveaza chestia asta, dar aia e. Trecand peste, fandomurile. Cele mai "dragute" chestii de pe planeta. Imi explicati si mie, dragi fiinte, cum e posibil ca cineva sa nu mai stanuiasca un grup din cauza fanilor? Eu nu prea inteleg cum vine asta. Ok, fani toxici, dar cum sa nu te mai numesti parte din fandom pentru ca sunt fanii cum sunt? Da, exista fel si fel de indivizi si individe pe aceasta planeta, unii mai dubiosi decat altii, dar personal nu mi se pare corect fata de trupa sa isi piarda din audienta din cauza unor ciudati asupra carora nu au nicio putere. Grupurile nu isi aleg fanii, cu cat un fandom e mai mare, cu atat vor fi mai multi fani toxici. E logic. Dar e foarte usor sa ii ignori. FOARTE USOR.  Fanii nu schimba cu nimic muzica trupei respective. Cu absolut nimic, asa ca ce-ar fi, draga persoana, sa ramai tu frumusel in fandom, ca prezenta ta nu va aduce altceva, decat bine trupei pe care o admiri. Crezi ca daca iesi din fandom se schimba ceva? Nu, absolut nimic, doar grupul are cu o vizualizare si un like mai putin la MV-ul pentru cantecul nou. Poate nu pare o mare paguba, dar multi fac asa si 1 fan pierdut + inca un fan pierdut + inca un fan pierdut si tot asa, rezulta o mare paguba. Va e rusine sa va numiti parte dintr-un anumit fandom in fata altora deoarece credeti ca o sa va judece? Ei bine ce-ar fi sa uitati definitiv de parerea altora despre voi? Inainte sa iesiti dintr-un fandom din cauza unor dibiosi, ce-ar fi sa va ganditi de 2 ori la consecintele acestei decizii?

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum