Conceptul trupei Itzy

94 21 3
                                    

Ma uit des la videoclipuri cu unpopular kpop opinions si in majoritatea vad o opinie despre Itzy si conceptul lor. Fie ca trebuie sa si-l schimbe deoarece devine plictisitor, fie ca nu trebuie sa il schimbe. Am auzit atat de multe opinii de genul incat m-am gandit sa imi zic si eu parerea despre acest subiect, dat fiind faptul ca sunt in magicul proces de Midzyzare. Si uite asa m-am dat de gol. Imi place conceptul lor si nu cred deloc ca devine plictisitor, asa cum spum unii. Hai sa fim seriosi, cantecele lor or avea acelasi concept, dar nu mi se pare ca seamana intre ele atat de mult incat sa inceapa haterii sa spuna ca Itzy devin plictisitoare. Da, toate title track-urile lor sunt despre iubirea de sine, dar au mesaje diferite. "Dalla dalla" este despre a fii unic si a te accepta asa cum esti, "Icy" e despre a nu asculta de hateri, iar "Wannabe" e despre a fii tu insati. Toate cantecele sunt motivationale si cred cu tarie ca ajuta oamenii care au probleme cu increderea in sine (eu) sa se simta mai bine. Cred cu tarie ca cel mai potrivit concept pentru ele este acesta. Se descurca de minune si nimeni nu poate nega asta. Totusi, hai sa fim seriosi, la varsta lor e absolut normal sa canti despre asa ceva, nu despre cum iti fura ele gagicul sau despre cum sunt depresive ca nu au noroc in dragoste. Sa fiu sincera, un concept elegant mi-ar placea sa vad de la ele, dar in viitor. Acum sunt rookies si nu e ok sa faca o schimbare de concept atat de devreme. Sa fim seriosi, oamenii care se iau de ele ca devin plictisitoare sunt doar niste frustrati care vor sa isi verse nervii pe cineva. Cat de anormal sa fii sa te plictisesti asa de repede? Nu imi voi raspunde la aceasta intrebare niciodata. Oricum, urmeaza sa vedem daca au decis sa isi schimbe stilul muzical, deoarece pe data de 17 august vor avea un nou comeback. Am mari asteptari de la ele, dar sunt sigura ca le vor depasi, cum fac intotdeauna.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum