Confesiunile mele jenante pt. a II-a

72 14 15
                                    

A fost distractiv să scriu prima parte, așa că am săpat mai mult în memoria mea și am scos încă 10 confesiuni jenante pe care să le împărtășesc cu voi, pentru că aparent nu pare că m-am făcut de râs destul pe internet.

1. Am refuzat să ascult Chungha doar pentru că nu mi-a plăcut Gotta Go

Prima oară când am auzit de Chungha în viața mea a fost când am ascultat Gotta Go, cântec ce, spre surprinderea multora cred, nu-mi place. Nu mi-a plăcut niciodată și nu am nicio idee de ce, așa că, proasta de mine a decis să-i judece întreaga discografie bazându-se doar pe acest cântec și și-a promis că nu va asculta nimic din ce urmează să lanseze. Din fericire, Snapping a apărut în peisaj, cântec pe care-l auzeam oriunde și pe care-l adoram și încă îl ador. Așa că, după multe certuri mintale cu mine, am ascultat cântecul respectiv complet, iar acum Chungha a ajuns să fie una din solistele mele preferate pe departe.

2. Am postat un capitol mai mult decât nesimțit în care îmi băteam joc de Boy in Luv în cartea asta cândva

Acela este lucrul care m-a făcut relevantă pe Wattpad și mi-e chiar rușine să o spun judecând după faptul că era groaznic. Acolo discutasem într-un mod extrem de nesimțit despre cântecul dat și, după câteva luni, chiar m-am certat în comentarii cu o fată pe tema asta. Aparent n-a fost destul ca să mă facă să-l șterg, dar a fost destul să mă facă să realizez ce insensibil este și în ce hal mi-am bătut joc de cântec, așa că am scris niște scuze jos. Aparent mi-a trebuit să fiu certată în comentarii la întreaga carte de o anumită persoană foarte agresivă pentru a realiza cât de mare era greșeala aceea de capitol și să-l șterg numaidecât. Mă bucur că e istorie, deși, dacă mă uit la cartea cu opinii a unei persoane ce l-a citit, pot vedea un rezumat mai prost redactat al acestuia, iar acum nu exagerez, a fost vorbit despre aceleași lucruri de care am vorbit eu, iar unele secvențe chiar copiate cuvânt cu cuvânt. Încă mă întreb de ce, era rău.

3. Când abia devenisem Army îmi era greu să-i diferențiez pe Yoongi și Hoseok.

Mi se părea că seamănă, nu mă judecați.

4. Am încercat să învăț să dansez pe "BBIBBI" de la IU pe tocuri și aproape mi-am rupt picioarele.

Aici e doar prostia mea supremă, nimic mai mult. Era 3 dimineața și credeam că e o idee bună.

5. Credeam că în Kard sunt două cupluri

Mi-a luat două zile să realizez că nu era nici pe departe așa și că doar sunt eu proastă. Și îi shipuiam atât de tare pe BM și Somin, nici n-aveți idee! Mi-e rușine de mine

6. Pentru câteva zile am fost oarbă și am crezut că Chungha e urâtă

Ardeți-mă pe rug! O merit

7. Când aveam 6 ani, dansam Gangnam Style oriunde și oricând

Probabil pe vremea aia părinții mei erau mai dezamăgiți de mine decât au fost în întreaga mea viață. Îi făceam de râs îngrozitor. Și partea cea mai rea e că eu credeam că sunt șmecheră și că oamenii se uitau la mine pentru că îmi admirau mișcările de dans

8. Elkie devenise membrul din CLC care îmi plăcea cel mai puțin doar pentru că devenise mai populară pe Kprofiles decât biasul meu

Aproape am urlat când am văzut. Cât eram de proastă! Mi-e rușine de mine.

9. Sana devenise biasul meu în Twice doar pentru că am văzut un clip pe YouTube în care se spunea că Sana și Jungkook au fost împreună.

Mi-e rușine că am crezut așa ceva. Mi-e mai mult decât rușine că am crezut așa ceva. Iar motivul pentru care se spunea asta în clip e cel mai penibil lucru posibil, pentru că amândurora le place snack-ul numit Banana Split. Încă un semn că sunt mai proastă decât permite legea. Timpul a trecut, Sana tot bias îmi e în Twice, dar nu din cauza acelui clip, ci pentru că am realizat cât de dulce și talentată este. În acest sens îi sunt recunoscătoare clipului respectiv, dar tot îl detest pentru că mi-a demonstrat cât de proastă pot fi.

10. Găseam în cântece cuvinte ce par a suna ca în română și eu cântam cântecele așa.

Everyone gangsta until I start to sing "Fake Love" by saying "Maria, sora mea". 

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum