Blackpink-HYTL (pentru ca ma simt obligata sa il fac)

173 20 22
                                    

26 iunie, ora 12:00. Blackpink au lansat cantecul How you like that. Eu l-am asteptat, sincera sa fiu, si cand l-am ascultat, m-am gandit daca sa scriu acest capitol, sau sa nu il scriu. Raspunsul fusese "nu" initial, dar de cand a aparut acel MV, am fost bombardata cu clipuri "my opinion on how you like that" si astazi a aparut un capitol intr-o carte cu opinii despre kpop pe care o citesc. Bun, gata, am inteles, domnule univers, vrei sa fac si eu. Uitati in exclusivitate opinia mea, in calitate de fana Blackpink: (Dar nu chiar Blink, sunt doar Stay)
How you like that mi s-a parut dezamagitor. Da, e un cantec bun. Foarte bun, dar totusi, daca stam sa analizam structura e putin asemanator cu celelalte 2 comeback-uri precedente. Jennie incepe cantecul (bine, asta este ceva normal)
Primul pre refren a fost cantat din nou de Rosé si Jisoo.
Rap part dupa primul refren. La Dx4 a fost a lui Jennie, la KTL a fost a lui Jennie si a Lisei, iar acum, doar a Lisei, ma bucur maxim ca schimba persoana care sa interpreteze acea strofa, dar ce-ar fii data viitoare, sa o puna la inceput? Sau poate inainte de al doilea refren si dupa aceea sa inceapa acela brusc. Gen ceva "sunt mai frumoasa decat tine
Arat ca o zeita egipteana si-o stii bine
Am forme bine definite
Si burtica se pune, dar pe care dintre
Noi crezi tu vreodata-n viata ta ca va alege cineva?
Ai dreptate, pe domnia mea.
How you like that" (skillurile mele poetice inexistente nu m-ai ajutat azi)
Si in sfarsit, la final, un mare si lat Dance Break, da imi plac, si da, si asta mi-a placut, dar totusi are aceeasi structura ca celelalte 2 dinainte. Personal ma asteptam la ceva diferit de la ele, la o alta structura, dar overall, cantecul e bun si imi place sa il ascult.
Videoclipul a fost sublim, inteleg total de ce il lauda toata lumea. Hainele lor au fost splendide si coregrafia mi se pare interesanta.
Acum si ce mi-a placut:
-Beat drop-ul de la refren. Suna excelent.
-Faptul ca inceputul a fost foarte soft. N-au mai inceput cu ceva badass, ci cu o parte draguta in care vocal line-ul isi arata talentul.
-ca Jennie si Jisoo au cantat al doilea pre refren, vocile lor se imbina perfect.
-ca am putut auzi vocea fiecareia pe refren.
-ca Lisa a zis "Blackpink in your area" nu stiu de ce toti zic ca ar fi trebuit ca Jisoo sa zica asta, imi place vocea Lisei pe acest line.
Asa cum am spus, cantecul e bun, doar structura trebuie imbunatatita, dar oricum, nu e title track. Abia astept sa vad ce mai lanseaza.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum