Stiu, sunt in urma, dar e ok. Ieri m-am apucat din plictiseala sa ascult trupe noi pentru mine, si una dintre ele este Cherry Bullet. Imi place numele lor. E dragut, pe langa asta, acum sa vorbim si despre melodii. Hands up. Cel mai nou comeback al lor. Melodia mi se pare cea mai buna dintre cele 3 title track-uri pe care le au. E super catchy si suna incredibil de bine. Pe langa asta, si coregrafia a foarte catchy. Ma trezesc ridicand mainile cun fac ele in clip fara sa-mi dau seama. Chiar vreau sa ma apuc sa invat coregrafia asta. Pe langa, clipul este foarte frumos, ador faptul ca au folisit mult negru si mult portocaliu, iar outfit-urile sunt foarte frumoase.
De asemenea, imi place faptul ca acest cantec este diferit de Really Really si se Q&A, acestea fiind bazate pe conceptul cute. Toate videoclipurile lor avand tematica jocurilor video, idee foarte creativa, daca ma intrebi pe mine(fiinta care joaca Dead by Daylight ca ultima disperata). Haeyoon detine era asta pe departe datorita "what about you what about you what about me", partea asta e iconica si e minunata. Nu cred ca va mira cand va spun ca asta e partea mea preferata din tot cantecul. Q&A, cantecul lor de debut. Coregrafie super smechera. Refrenul imi place cel mai mult din cantec, stiu ca nu va pasa, dar o s-o zic oricum, e cartea mea. Culorile din clip sunt minunate. Si hainele sunt cute.
Cel mai mult in aceasta era mi-a atras atentia Jiwon.
A stralucit in Q&A. Mai ales la inceput cand a intrat in cadru in acea rochita albastra si tinea acel pistol in mana. E fost super. Instrumentalul e adorabil.
Chiar daca sunt rookies, mi se par foarte bune, au prezenta scenica foarte buna. Si chiar pare ca se distreaza. Really Really are cea mai buna coregrafie de la ele. Puteti sa nu fiti de acord cu mine, dar trebuie sa recunoasteti ca si voi ati facut miscarea aia cu picioarele. E pur si simplu catchy. Imi place ca Really Really s-a bazat pe instrumental la refren. Mirae si May detin era asta. Imi pare rau, n-am putut alege doar una, toate au fost impecabile. De asemenea si Jiwon mi-a placut foarte mult in era asta. Hainele, toate, sunt sublime.
Hainele lui Mirae din poza asta, le-as purta eu. Le ador.
Toate sunt extrem de talentate si frumoase. Se imbraca sublim si ador ca au conceptul de joc video. Mi se pare super creativ, repet. May mi se pare cam tanara, am o verisoara care e mai mare decat ea cu 3 luni. Chiar si asa, fetele sunt super simpatice. Si cred ca au ajuns in top 10 trupe de fete preferate de mine. Abia astept urmatoarele comeback-uri.
P.S:primul meu bias din trupa asta e Jiwon ❤
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
De Todoexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...