JYP nu e cea mai buna companie

147 20 7
                                    

M-am uitat odata la un clip in care companiile populare din industria kpop au fost puse intr-un top. JYP a fost pe 1. Aud multi fani kpop care spun ca JYP e cea mai buna companie. Nu, nu e. Doar pentru ca e mai buna la a avea grija de scandaluri, asta nu inseamna ca e cea mai buna companie. Haide sa vorbim despre lucrurile gresite pe care JYP le-a facut sau inca le face.
1. Nu promoveaza cum trebuie grupurile GOT7 si Day6.
Toata lumea stie asta. Sa va dau un exemplu, promotiile pentru cantecul "Not by the moon" au durat extraordinar de putin. Sa nu mai spun ca GOT7 nu apar la asa de multe variety showri ca sa isi mareasca fanbase-ul. De asemenea, JYP le-a facut brusc o schimbare radicala de concept doar pentru ca noul concept prindea mai bine la public. Personal imi plac mult mai mult cantecele vechi de la GOT7, cum ar fii "A", "Hard Carry" sau "If you do".
2. JYP suprasolicita Twice si Stray Kids
Se stie ca Twice sunt suprasolicitate. In 2018 au avut 3 comeback-uri coreene, sa nu mai spun de cele japoneze. Este foarte mult. In era Yes or Yes chiar am observat ca sunt putin cam obosite, si nu e ok. Sa ajungi sa le suprasoliciti pe Twice pana in punctul in care Jeongyeon sa inceapa sa planga pe un live nu e ok. Sa vorbim acum si despre Stray Kids. Sunt cunoscuti pentru ca "lanseaza muzica noua din 2 in 2 zile", cum spun unii fani kpop. Ei bine, asta e o groaza de munca. Chiar au si zis la o emisiune, nu mai stiu cum se numea, ca nu au destule ore de somn. Asta e grav.
3. Isi bate joc de corpul fetelor
Um...Sixteen. Hai sa ne intoarcem putin in timp in era Sixteen. Un fotograf i-a spus in fata lui Jihyo ca e grasa. JYP a permis asa ceva. Apoi a mai si vorbit cu Jihyo si a convins-o ca ea chiar trebuie sa slabeasca. Pai ba, pantaloni de plastic, cum mama ma-tii de fiinta indraznesti sa ii zici fetei care arata perfect ca trebuie sa slabeasca? Ok, ai fost respectuos, dar pe bune, da-o naibii de treaba, fata nu avea probleme. Uitati o poza cu Jihyo cand era la Sixteen.

Arata perfect

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Arata perfect.
Alt lucru pe care l-a facut a fost sa se ia de corpul unui trainee care voia sa intre in NiziU. Nu am gasit clipul :(
El face lucruri de genul asta in timp ce Itzy canta despre cum sa te iubesti pe tine insuti. Aparent te poti iubi pe tine insuti daca esti destul de buna pentru standardele lui. Iar la Momo cred ca e cel mai grav. Ca sa intre in Twice, JYP a pus-o sa slabeasca 7 kilogreme intr-o saptamana. Nu a mancat nimic, decat un cub de gheata si a mers la sala mereu. Asta nu e normal. Chiar a spus pe un live si citez "adormeam speriata pentru ca nu stiam daca a doua zi ma voi mai trezi. Din aceasta cauza am plans foarte mult"
4. Sexualizarea de minore.
Mai trebuie sa explic aici? Tzuyu la 16 ani apare intr-un clip imbracata provocator si dansand sexy intr-un lift. HyunA la 14 ani danseaza vulgar imbracata in haine vulgare alaturi de toate fetele din Wonder Girls. Nu e normal. Sa nu mai spun ca felul in care se uita la trainees feminini e cam creepy.
Compania aceasta are mai multe scandaluri, ceea ce arata clar ca nu e cea mai buna si nu va fi vreodata. In concluzie, dragi fani kpop, nu mai ziceti ca exista o companie care e cea mai buna, ca nu e adevarat. Mai ales sa zici ca JYP detine acest titlu.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum