Daca un cantec este banal, nu inseamna ca e rau

73 16 2
                                    

Chestia asta se aplica si invers, dar Wattpad nu imi permite sa scriu tot acel carnatoi de titlu din pacate.
Pot spune cu mana pe inima ca ascult multe cantece banale si imi plac mult de tot. Ce daca nu ies in evidenta cu nimic? Suna bine. Ma enerveaza persoanele care isi bat joc de un cantec pentru ca e banal. (Asta suna ipocrit fiind scris de mine, ca am un intreg capitol despre cum nu imi place "Boy with luv", dar la mine e alta treaba, eu m-am luat de BWL ca proasta pentru ca a devenit plictisitor si nu imi mai place, nu doar pentru ca nu iese in evidenta. Poate suna stupid, dar aia e.) Unele cantece banale sunt asa cu un motiv, creatorii vor ca ele sa prinda la public. Si de cele mai multe ori merge. Am eu un exemplu de cantec destul de banal pe care il ador, si care are 7.938 de vizualizari si vechime de 1 an si 11 luni. (Il bag in partea a 7 din "cantece nepopulare".) Nu inteleg si nu o sa inteleg niciodata ce e atat de gresit la cantecele care nu sunt unice. Un cantec de acest gen m-a facut fana kpop. "Idol" de la BTS.
Acum, am zis la inceput ca e si invers. Daca un cantec e unic, asta nu il face automat bun. Da, sunt multe cazuri in care e asa, dar totusi, nu se aplica la toate. Adica daca un cantec e o adunatura de sunete ciudate care nu se potrivesc deloc intre ele si nu place ABSOLUT NIMANUI, nu poti spune ca e bun doar pentru ca e unic. Fii serioasa, vietate, iti sangereaza urechile cand asculti cantecul ala. De ce te minti singura? De ce?
Cincluzia:cantecele mediocre pot fi bune, iar cantecele unice pot fi rele. AMIN

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum