Selamlar, ben geldim.Öncelikle oyumuzu verelim.
Bölüm şarkımız için Kartanesi2608nur a teşekkürlerimi iletiyorum.
Bölüm şarkısı: Fikret Kızılok=
FarketmedenVazgeçip uzaktan senin yanında
Kendime cevapsız soru sormuşum
Kaybolup giderken fırtınalarda
Gönlümce bir ıssız ada bulmuşumFarketmeden, farketmeden,
Farketmeden, senin olmuşum...Gün yerini geceye bırakmış, hava kararmıştı. Dışarıda yağan karı izleyen Gökalp ile Zeynep, kayak yapmışlar ve daha sonra da teleferiğe binmişlerdi. Otele dönüp akşam yemeğini de yedikten sonra odaya geçen çift, şimdi sessizce dışarıda yağan karı izliyordu. Zeynep gelir gelmez sıcak bir duş almış ve gecelik namına giyebileceği doğru dürüst şeyler olmadığından kazak ve pantolon ikilisiyle koltuğa yerleşmişti. Gökalp ise Zeynep duştayken dışarı çıkıp sabahtan beri içmediği sigarasını yakmıştı. Şimdi ise odadaki koltuklara yerleşmişlerdi.
İkisinin arasındaki sessizlik çığ gibi büyürken genç adam tekli koltukta oturan kadına baktı."Sıcak şarap içelim." dediği sözle Zeynep başını ona çevirdi. Ellerini birbirine kenetlemiş öylece bakıyordu.
"Sıcak şarap mı?" diye sordu duymasına rağmen. Gökalp başını sallayınca kaşlarını havaya kaldırdı.
"İçtin mi hiç?"
"Sence?" dedi aksi tonda. İlk defa onun yanında içmişti ve Gökalp'i öpmüştü. O anlar aklına dolunca yanakları kızardı. Vücudu alev alev yanarken sertçe yutkundu. Düşüncelerine öyle derin dalmıştı ki genç adamın kalkıp resepsiyonu aradığını ve şarap istediğini bile duymamıştı. Çalan kapıyla ayaklandı ama Gökalp kapıyı açmak için gidince geri oturdu. Gelen şaraba sanki düşmanıymış gibi bakarken Gökalp'in ona güldüğünden habersizdi. Eline aldığı kadehi salladı, içindeki kırmızı sıvı kadehte karışırken onu izledi dalgınca. Aklına gelen filmlerdeki hareket yüzünden kadehi sallamıştı. Kötü adamlar hep öyle yapıyordu. Kendi düşüncelerine gülerken Gökalp onun her bir hareketini zihnine kazımak istercesine bakıyordu.
Eline kadehini alıp Zeynep'e yaklaştı. Onun kadehine hafifçe tokuşturup bir yudum aldı. Zeynep'in tereddütle bakan gözlerini farkedince zorlamamak için elinden kadehi aldı.
"İçmek istemiyorsan zorlama. Hem sarhoş olursun falan." alayla söylediği sözler Zeynep'i vazgeçirmemiş hatta gaza getirmişti.
"Sarhoş falan olmam. Sadece bir kadeh. Birşey olmaz."
"Geçen sefer gördük. Tek kadehle kafayı buldun Zeynep."
Genç kız ona ters bir bakış attı. Daha sonra masadaki kadehi eline alıp dudaklarına götürdü. Küçük bir yudum aldı. Onu izleyen adamın farkında olarak yüzünü ona çevirdi.
Beğendiği tat ile sık sık yudumladı şarabı.1 saat sonra
Zeynep kaç kadeh içtiğini bile hatırlamazken biten şarabı masaya bıraktı. Dudaklarını büzüp şişeye bakarken boş olduğunu gördü.
"Bitmiş." dedi hüzünle. Gökalp ise sadece bir kadeh içecek olan Zeynep'in şişeyi bitirmesini şaşkınlıkla izlemişti. İkili koltukta bir bacağını dizine atmış, öylece sarhoş olan karısını izlemişti.
Zeynep elini yanağına yasladı. Sıcaktan bunalmıştı. Üstündeki kazağı çıkarmak istedi ama hıçkırmasıyla yapacağı şeyi unuttu. Baygın gözlerini kocasına çevirdi. Ne kadar yakışıklıydı bu adam? Giydiği gri gömleğin kollarını katlamış, kol kasları ağız sulandırıcı görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAMÜTENAHİ (FİNAL)
Ficción GeneralEvlilik için zorlanan iki genç.. Babasının zoruyla sevmediği bir kızla evlenmek için tamam demişti Gökalp. Ama unuttuğu bir şey vardı. Zeynep.. Genç kız liseyi yeni bitirmiş, üniversite sınavına girmek için heyecanlıyken evlilik konusu açılmıştı...