Selamlar çitlembiklerim. Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
Bölüm şarkısı=Kazım Koyuncu, Hayde gidelum
🙈🙉🙊 Bu işaret bulunan kısım +16 dır. Rahatsız olan geçebilir. 😊
"Gidiyoruz.." diye bağırırken neşeli sesim çektiğim videoya da yansımıştı. Arabayla yola çıkmadan önce termosu ve yiyecekleri ulaşabileceğim şekilde arkaya yerleştirmiştim. Gökalp her ne kadar yolda bir şey yiyebileceğimizi düşünmese de ben onunla aynı fikirde değildim ve daha arabaya binmeden saklama kabına koyduğum sarmadan bir kaç tane ağzıma atmıştım bile.
Şimdi ise sosyal medya hesabımdan yola çıkarken ki videomuzu paylaşıyordum. Aslında yarın yola çıkacaktık ancak ani bir kararla bugün çıkmayı düşünüp yola koyulmuştuk. Sabahtan sardığım sarmaları akşam üzeri yiyebileceğimi düşünmezdim çünkü sadece sarma yapmıştım. Hepsi Gökalp'in suçuydu. Ben daha poğaça, kek, börek falan da yapacaktım ama bir anda gelip çıkalım diye tutturmuştu. Ve doğruyu söylemek gerekirse bizim bugünden gittiğimizi kimse bilmiyordu, ben videoyu paylaşana dek.
Annem ayrı, Büşra ayrı, Serap anne ayrı arıyordu. Hepsine tek tek açıklama yaparken neden bu kadar merak ettiklerini anlayamadım. Sonuçta ha bugün, ha yarındı ama yiyecek bir şeyler hazırlayamamıştım orası ayrı. Beş saate yakın bir saat dilimi kadar yolda olacaktık ve akşam yemeği de yememiştik.
Uzanıp radyoyu açtım, sonra da telefonumu Bluetooth'la arabaya bağladım. Açtığım şarkı ise Gökalp'in gülerek direksiyona vurduğu parmaklarıyla ritim tutmasıyla sonuçlandı. Bağırarak şarkıya eşlik ettim. Bana öyle güzel baktı ki istemsizce ben de tebessüm ederek devam ettim söylemeye.
Hayde gidelum,
Hayde hayde gidelum,
Hayde hayde gidelum,
Haydeee..Dağa, karayemişa
Dağa, karayemişa
Dağa, karayemişaElun nişanlisina
Elun nişanlisina
Elun nişanlisinaBen nasil deyim hayde?
Ben nasil deyim hayde?
Ben nasil deyim hayde?Ellerim havaya kalkmış, müzikle beraber alkış çalıyordum.
Çiktum, çami budadum
Çiktum, çami budadum
Çiktum, çami budadumEndurdum yarisina
Endurdum yarisina
Endurdum yarisinaBoyle sevda mi olur?
Boyle sevda mi olur?
Boyle sevda mi olur?Girsun yerun dibina
Girsun yerun dibina
Girsun yerun dibinaKizilağaç fidani
Kizilağaç fidani
Kizilağaç fidaniTepeden budanur mi?
Tepeden budanur mi?
Tepeden budanur mi?Gökalp'e eşlik etmesi için elimle işaret verdim. Başını iki yana sallayıp utangaç bir şekilde gülümsedi. Dudaklarını ısırmış, yola bakarken ona bakarak devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAMÜTENAHİ (FİNAL)
General FictionEvlilik için zorlanan iki genç.. Babasının zoruyla sevmediği bir kızla evlenmek için tamam demişti Gökalp. Ama unuttuğu bir şey vardı. Zeynep.. Genç kız liseyi yeni bitirmiş, üniversite sınavına girmek için heyecanlıyken evlilik konusu açılmıştı...