Selam canlarım.
Ben geldim. Hadi başlayalım.
📖📖📖
İçimdeki çığlıkları ancak senin sesin bastırabilirdi. Ne sen konuştun ne de çığlıklarım sustu. Acı içimde büyüdü ve ben sayende susmayı öğrendim..
"Zeynep ne yapıyorsun daha? Git hazırlansana kızım!"
Annemin bağırması tüm evde yankılanırken gözlerimi devirdim. Kadın hem şu işi de yap öyle git diyordu hem de sen daha ne yapıyorsun diye hesap soruyordu. Artık isyan bayrağını çekecekken Büşra beni odama yönlendirdi.
Bu akşam isteme olacaktı ve bir saate Gökalpler gelecekti ama ben hem yemek hem temizlik için anneme yardım ederken saatin nasıl geçtiğini farkedememiştim. Büşra da bugün sabah erkenden gelip bize yardım etmişti ama annemin sürekli iş vermesi yüzünden o da dayanamayacak hale gelmişti.
Kaçış yolu olarak hazırlanmaya benimle gelirken getirdiği kıyafetini dolabıma asmıştı. İkimiz birlikte odaya girip kendimizi koltuğa attık ama Büşra beni kaldırmaya çalışıp söylendi.
"Kalksana Zeyno! Sen duşa girerken ben de senin giyeceğin kıyafeti hazırlayayım. Daha saçını da yapacağız hem. Sen ise oturuyorsun."
Beni kaldırmaya çalışırken kendimi ölü gibi hissediyordum. Uyuşuk adımlarla kalkıp banyoya girdim. Hızlıca duş alıp çıktım. Odama döndüğümde Büşra kıyafetini giymiş benim giyeceğim elbiseyi de yatağın üzerine bırakmıştı. Kübra da hazırlanıp gelmiş elindeki kurutma makinesiyle yüzüme bakıyordu. Ona sarılamadan beni ilerletti.
Üstümdeki bornozla makyaj masamın sandalyesine oturdum. Kübra arkama geçip saçlarımı kuruturken ben de akşamı düşünüyordum. Babam sabah biz temizliğe girişirken ters ters bakmış daha sonra da çıkmıştı. Ben banyoya girmeden yarım saat önce gelip odasına geçmişti. Beni vermeye gönlü yoktu. Şimdi vazgeçsem kesinlikle yok demezdi.
Saçlarımı kuruttuktan sonra maşayla şekiller veren Kübra'yı yarı uykulu gözlerle izlerken saçlarımı dağınık bir topuz yaptı. Büşra da makyajımı yapıyordu. Kübra saçlara karşı fazla ilgisi olduğundan bu işlere eli yatkındı. Tıp okumasa kesinlikle kuaför olurdu. İleride başarılı bir çocuk doktoru olacağından şüphem yoktu.
Çok konuşmasa daha iyi olacaktı ama olsun onu da böyle seviyorduk işte.
Saçım tamamlanınca aynada baktım. Çok güzel olmuştu. Saçlarım hem rahat hem de şık bir şekilde toplanmıştı.Makyajımda tamamlandıktan sonra dışarı çıktılar. Hemen üzerimi giyindim. Sade ve güzel olan siyah elbisemle aynanın karşısında kendime baktım. Heyecandan kalbim küt küt atarken bu gecenin güzel geçmesini umdum. Kapım tıklanınca annem, Büşra ve Kübra odaya girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAMÜTENAHİ (FİNAL)
General FictionEvlilik için zorlanan iki genç.. Babasının zoruyla sevmediği bir kızla evlenmek için tamam demişti Gökalp. Ama unuttuğu bir şey vardı. Zeynep.. Genç kız liseyi yeni bitirmiş, üniversite sınavına girmek için heyecanlıyken evlilik konusu açılmıştı...