🌼Sabaha karşı mutfaktan gelen gürültüyle uyandım, kalbime indi. Emre gelmişti.
Nereye saklansam diye düşünüyordum. Allahım ne olur beni bulamasın. En mantıklısı yatağımın altıydı, hemen kendimi yatağın altına attım.
Sesleri işitmeye çalışıyordum, beni bulursa bu sefer işim biterdi, inşallah Aylin ve babam uyanmazlardı, uyanırlarsa onlara zarar verebilirdi.
Uzun bir süre yatağın altındaydım ama artık hiçbir ses çıkmıyordu. Birden kremanın miyavlayışını duydum.
Benim psikolojim bu kadar bozulmuş olamazdı, mutfağa gittim krema etrafta dolanıyordu. Allahım ben gerçekten bu halde delirecektim. Psikiyatriste gitmem şarttı.
Kremaya manasını koyup yatağıma gittim, krema manasını yememişti yatağıma çıktı. Birlikte yatmaya başladık, o kadar tatlıydı ki hemen bana alışmıştı.
Aylinle ,babamın sesine uyandım, benle kremaya tatlı tatlı bakıyorlardı, tek gözümü açtım.
"Yok artık barışıda çağırsaydınız. Sabah sabah tepemde dikilmişler, allah allah."
deyip diğer tarafa döndüm.
"saat 11"
birden barışın sesi geldi.
Doğruldum.
"barış"
krema yanına gitmişti bile.
Barış "sen sabahları hep böyle sinirli misin?"
Aylinle babam gülmeye başladılar.
"hadi biz kahvaltıya geçelim oğlum, Burcu hazır olunca gelir."
odadan çıktılar, bu gün Psikiyatriste gitmeyi düşünüyordum telefondan randevu aldım.
Dolaptan ona göre bişeyler seçmeye koyuldum. Siyah sade bir elbise seçtim, altına siyah stiletto giyindim, siyah çantamı aldım.Saçımı ve makyajımı yapıp mutfağa geçtim.
Babam çay koyuyordu.
"kızım dışarıda işin mi var?"
Kafamı salladım.
"evet baba."
barış bana baktı.
"tek gitme istersen Burcu, nereye gideceksin?"
Aylin "ben gelebilirim seninle."
buruk bir şekilde gülümsedim
"ben, psikoloğa görünmek istiyorum da"
Barış "yıpratıcı şeyler yaşadın haklısın."
Aylin "ne olduda gitmeye karar verdin peki."
anlatmak istemiyordum.
"Sabaha karşı mutfaktan bir ses geldi bende Emre sandım. Panikle kendimi yatağın altına attım."
kendime gülüyordum.
"Meğerse kremaymış."
gözlerim dolmuştu.
barış elimi tuttu.
"Burcu biz varken sana kimse bir şey yapamaz."
Babam gelip bana sıkıca sarıldı.
kahvaltıdan sonra barış ve babam balkonda oturdular, Aylin hazırlanınca çıktık.
çağırdığım taksi gelmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
RomanceTüm benliğiyle kalbime saplanmıştı bir kere... ༄ "Sus ne olur, konuşursan sana inanırım. sadece kokunu içime çekmeme, sana sarılmama, seninle aynı havayı solumama izin ver, bu gecelik olsa bile."