35. Bölüm

734 695 9
                                    


                             🌼

~1 yıl sonra~

~Barıştan~

Senin bile haberin olmadan seviyorum seni, sonumun ne olacağını bilmeden seviyorum.

Bizim aşkımız böyle bitmemeliydi sevgilim, biz böyle kötü yazılmamalıydık. İnsan bu kadar çaresiz olmamalı.

İnsan üzülmeyide bilmeli gülmeyide, bazen ağlamayıda bilmeli, öğrenmeli ama bu kadar çaresiz olmayı öğrenmemeli, yaşamamalı.

İnsan sevdiği için her şeyi göze almalı, zorluklardan korkmamalı, ağlamaktan korkmamalı ama beni sevmeyen, unutan bir kadına bu kadar aşık olmam ve unutamamam beni çok korkutuyor.

Sonunda kabul ettim onu bir ömür boyu unutamayacaktım, onun kalbinde başkası varken, belkide anne olmuşken ben onu unutamıyordum.

Belkide o Emre denen herifle çoktan evlenmişlerdir, belkide çocukları olmuştur. Bunu bilemem, bu bilinmezlikler içimde çektiğim azapları dahada çok derinleştiriyordu.

Ben sadece sevdim, sadece çok sevdim. eskiden benimde hatalarım oldu, bunu kabul edip özür diledim, Ama o beni terk etti, aşık olduğum kadın bana ihanet etti.

Andre "kardeşim bunu yapmak zorunda değilsin, sevmediğin bir kadınla ömür boyu yaşamak zorunda değilsin."

"evlenmeyip ne yapayım Andre, anlatmadım mı melisin dediklerini?"

Andre "barış o geceyi sen bile hatırlamıyorsun ya, melise nasıl bu kadar inanırsın?"

"inanmayıp da ne yapayım, evlenmeyeyim mi? Melis bu travmayla Nasıl yaşar? Kaçıp gideyim mi, hiçbir şeyi umursamadan?"

Andre "sen ona aşık bile değilsin barış ömrünü harcama böyle."

"benim ömrüm bir yıl önce harcandı kardeşim, gözümün yaşına bakılmadan harcandı. Benim sevdiğim kişi şu an o pislikle evli çocuklu bile olabilir. benim hayatım bitmiş zaten, kimle evlendiğimin ne önemi var? Ben bu kızı yüz üstü bırakmayacağım kardeşim, bu kadının üzülmesine izin. vermeyeceğim."

~Melisten~

Gelinliğimi seçmeye gitmek için hazırlanıyordum. Ben ne istiyorsam her şey yavaş yavaş oluyordu.

Beklememe de değdi, planımada değdi. Hazırlanıp balkona barışla, andrenin yanına gittim.

Barışa döndüm

"aşkım, ben hazırım gelinlik provasına gidebiliriz."

Barış "kardeşim biz çıkıyoruz ev sana emanet."

"birazdan dekorasyoncular gelecek yetişemezsek sen karşılarsın."

Andre "tamam merak etmeyin."


~Barıştan devam~

Canım acıyordu,Burcu gelinlik seçimine Aylinle gitmişti, sevdiğim kadın gelinliğini tek başına almaya gitmeseydi belkide yanımda melis yerine o olacaktı.

Her şey gerçeği anlamam içinmiş meğer, Burcu'nun beni sevmediğini anlamak içinmiş.

Andre ve benim şirketimin altında ünlü bir tasarım markası vardı, Melis gelinlik için oradan seçim yapacaktı.

Gelmiştik, arabadan inip asansöre bindik.

Melis "ya barış çok heyecanlıyım, sende heyecanlı mısın?"

Hiçte heyecanlı değildim, benim yüreğimde başkası vardı. Bunu kendiside biliyordu, onu sevmediğimi kendiside biliyordu.

İş işten geçmişti artık, onunla evlenmek zorundaydım. O geceyi hatırlamıyordum, ama melise güveniyordum yalan söyleyecek hali yoktu.

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin