36. Bölüm

841 678 77
                                    


                              🌼

~Melisten~

Tahtıma geçmiş zaferimin tadını çıkarıyordum, her şey çok güzeldi, çok mutluydum. Gelinliğim çok güzeldi, Korayın marifetiydi.

Düşündükçe Burcu'ya acıyordum, yazık! Tamda zengin kocayı kapmıştı oysaki.

Melis "ya bu Koray'ın istediği saça benzemedi gibi."

Kuaför "Melis hanım aynısı oldu endişelenmeyin lütfen."

Melis "tamam siz çıkabilirsiniz."

Hâlâ Emreden kurtulamamıştım. Sabahtan beri aramasını bekliyordum, bir türlü arayamamıştı. Bir türlü ayağını kaydıramamıştım. Her yaralanmadan sapasağlam çıkıyordu.

Derken telefonum çaldı.

Melis "efendim."

Emre "yeter artık Melis, yeter beni oyaladığın."

Melis "ne oyalaması be müdürü ayarladım, tonla para ödedim, o seni çağıracak. En kısa zamanda kaçırıyorum seni."

Emre "tamam, bunu duyduğuma sevindim sana yazık olurdu."

Melis "tamam hadi kapatıyorum birazdan nikahımız kıyılacak."

Emre "mutluluklar, çok ihtiyacın olacak çünkü."

Melis "benim ihtiyacım olacaksa, senin de durumun pek iç açıcı değil o zaman ha!"

salak şey daha laf  sokamıyordu.

Yan odadaki giyinme odasına geçtim.

Melis "aşkım nasıl olmuşum."

Barış "güzel olmuşsun Melis."

Melis "sende çok yakışıklı olmuşsun, hadi o zaman hazırsak inelim mi?"

Kafamı sallayıp aşağıya doğru ilerledim.

~Burcu'dan devam~

Kaç gündür içimde sürekli kötü bir his vardı, sürekli kalp atışlarım hızlanıyordu, öyle bir histi ki içimdeki kelimelere dökmek imkansızdı.
İçimde çok kötü bir sıkıntı vardı.

Nenem gilin sesleri mutfağa kadar geliyordu, köyden tanıdıkları gelmişti.

Burcu "ay bu çay demlensin artık içimde çok kötü bir sıkıntı var zaten."

Aylin ikramlıkları tabaklıyordu.

"Misafir olduğu için heyecan yaptın."

Burcu "yok bu öyle bir şey değil Aylin."

Aylin "ilacını aldın değil mi Burcu?"

Burcu "Aylin ben ne diyorum sen ne diyorsun iyice delirdiğime insanmışsınız anlaşılan."

Aylini bırakıp salona geçtim, Aysel halamın yanına oturdum. Köyden nenemin gençliğinden arkadaşı ve onun kızı gelmişti, kızı Aysel halam kadar vardı.

Eskiden nenem bu Kıza süt annelik yapmış, geldiklerinde bizi tanıştırmıştı.

Kızın adı özlemdi annesinin adıda Fatmaydı.

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin