Hisler

175 82 7
                                    


                               🌼

Yeşil çayımdan bir yudum alıp, havayı soludum usul usul, kurumuş ağaçların rüzgarla birlikte dans etmesini izledim uzun bir süre. Hava soğuktu, üstümde babaannemin ördüğü kalın bir şal vardı. Artık Kış gelmişti. ben soludukça içimdeki huzurda arttı. Mutluluk bu olsa gerekti, uzun zamandır kendimi bu kadar mutlu hissetmemiştim.

Belkide içimdeki huzurun sebebi artık büyüdüğümü anlamamdı, hayallerimi artık gerçekleştirecek olmamdı. Belkide canımdan çok sevdiğim kardeşimle böyle bir ortamın tadını çıkarmamdı.

Evet hepsiydi...

Hayallerimi gerçekleştirmeye tasarımcı olmama çok az kalmıştı, bir an önce hayalimi gerçekleştirmek istiyordum. Sonunda başaracak olmam beni çok heyecanlandırıyordu, Amerika'da olmam, burada bir evimin olması... Ben hep bu hayallerle geldim bu güne ve bunun gerçekleştiğini görmek mucize gibi bir şeydi benim için.

Şu an evimin bahçesinde oturuyordum, bu gün başımı yastığa kendi evimde koyacaktım.

Biraz önce kendi evimizi temizledik Aylinle. Kendi bahçemizi düzenledik, mumlarla süsledik.

Düşüncelerimden sıyrılıp Aylinin sesini duymamla birlikte Ayline döndüm.

Aylin "Huzur..."

Hamaktan doğrulup Ayline baktım, minderlerin üzerine uzanmış battaniyenin arasından yıldızları izliyordu.

"Uzun zamandır böyle huzurlu olmamıştım Aylin."

Aylin "Her an mutluluktan ağlayabilirim."

Hamağıma yaslanıp fazla görünmeyen yıldızları izlemeye devam ettim.

Aylin "En son ne zaman bu kadar mutlu olmuştuk biz?"

Aylinin sorusunun cevabını bulduğumda yüzümde tebessüm belirdi.

Elimi havaya kaldırdım.

"Üniversitede tanışıp ortak eve çıktığımızda."

Küçük mutluluklar gerekir insana hayatı sevebilmesi için, küçük hayaller gerekir.

Dubleks çok güzel bir ev almıştık burada, geniş bir bahçesi de vardı.

Evimizin alt katında salon ve mutfak vardı.

Salon çok genişti, açık toprak tonları ve yeşil tonlar hakimdi, küçük bir şöminesi de vardı.

Salonun en göze batan şeyi kocaman yeşil kitaplıktı, onu en kısa zamanda sevdiğimiz kitaplarla dolduracaktık.

En sevdiğim yanlarından biriyse kocaman çok rahat koltukların ve yastıkların olmasıydı.

Salonda olduğu gibi mutfakta da aynı tonlar hakimdi.

Boydan boya iki duvarı kaplayan toprak tonlarında dezgah vardı, dolaplar ise yeşil tonlarındaydı. Ortada kocaman toprak tonlarında bir masa vardı.

Üst katta iki yatak odası, bir misafir odası, banyo ve lavabolar vardı.

Bahçemize bir sürü çiçek alıp ekeceğiz Aylinle. Bir köpek veya bir kedide almayı düşünmüştük ama biz çalışacağımız için gündüzleri onunla kimse ilgilenemeyeceği için vazgeçtik.

Bahçenin köşesine bırakılan hamağı alıp kurmuştuk. Bahçede erik ve kiraz ağaçları vardı, kış geldiği için kurumuş olsada ilk baharda burası daha çok güzelleşecekti.

Büyük renkli minderler almıştık bahçeye oturmak için, kokulu mumlar da alıp yakmıştık. Şimdi de yıldızları izlemek kalmıştı.

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin