Öğlen olmak üzereydi ve ben hala yatağımdan çıkmamıştım. Ben Barıştan kaçtıkça daha çok yakınlaşıyordum. Bu gün Melisle Barış evlerinde bir parti veriyorlarmış ve bizde davetliymişiz. Gitmek istemiyordum ama ondan kaçtığımı, onun yanındayken kendimi kötü hissettiğimi anlamasını da istemiyordum. Koray bilerek bir bahane uydurmuştu gitmememiz için ama ben Koray'a gitmemizde bir sakınca görmediğimi söylemiştim. Bunu neden yaptığımı gerçekten de bilmiyordum. Belkide onları görmek istiyordum, onları aşk yuvalarında görmek istiyordum, onun Melise olan bakışlarını tavrını izlemek istiyordum. biliyorum bu bana çok acı verecekti ama en azından içimdeki ona olan sevgim azalıp gidecekti.
Ayağa kalkıp dolabımdan kruvaze yaka uzun kol mini siyah bir saten elbise çıkardım. Yanına siyah çantamı ve siyah stilettolarımı çıkardım. Saçlarımı dalgalı yapıp taşlı halka küpelerimi taktım. Uzun bir eyeliner ve kırmızı bir rujla makyajımı bitirdim.
Aşağıdan Koray'ın sesini duymamla gözlerimi aynadan çekip hızla aşağıya indim.
Gözlerimi giriş kapısından çekip salona yoğunlaştırdım. Koray Aylinle birlikte salonda oturuyordu. Koray siyah şık bir takım elbise giyinmişti, beni görünce ayağa kalktı ve selamlaştık.
Koray "Burcu çok güzel görünüyorsun."
Gülümsedim.
"Teşekkür ederim. Sende çok yakışıklı olmuşsun."
Aylinin yanına oturdum. Aylin Koray'la bana baktı.
Aylin "kahve içelim mi? Eğer vaktiniz varsa."
Koray saatine baktı.
"Aslında bizim çıkmamız gerekiyor."
Koray bana baktı.
"Kalkalım mı Burcu?"
Kafamı sallayıp ayağa kalktım. Aylin bizi geçirdi.
Koray'ın arabasına binip Barış gilin evine gitmeye koyulduk.
İçimde çok kötü bir his vardı. Huzursuzluğumu Koray'da fark etmişti.
"Burcu iyi misin?"
Kafamı olumlu anlamda salladım.
"İyiyim."
Koray büyük bir villanın önünde durdu, geldiğimizi anlamıştım. Evi ve etrafını dikkatle incelemeye koyuldum. Büyük bir bahçesi vardı, bahçede çiçekler ekilmişti. Eminim bu çiçekleri birlikte ekmişlerdir, birlikte sulayıp birlikte büyütmüşlerdir. Koray'ın kapımı açmasıyla düşüncelerimden uzaklaşıp Koray'a baktım.
Koray "Burcu istersen gidebiliriz, kendini zorlama lütfen."
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Hayır Koray, onları görmek istiyorum."
Koray onaylarcasına kafasını sallayıp elini uzattı. Elinden yardım alıp arabadan indim. Koray'ın koluna girdim ve kapıya doğru ilerledik. Kapıyı yardımcıları açmıştı, bizi büyük salonlarına geçirdi. İçerisi özenle dekore edilmişti. Gözlerim gözde çifti arıyordu, Melis bizi o sinsi gülümsemesiyle karşılamıştı.
Melis "Hoş geldiniz."
Koray "Hoş bulduk Melis."
Melisten gözlerimi kaçırıp asıl görmek istediğim kişiyi aramaya koyuldum. Tüm salondakileri dikkatle süzmüştüm, ama o burada değildi. Yardımcıları bize içki ikram etmişti, Koray almamıştı ama ben aldım. İçkimi bitirip bir tane daha aldım, sakinleşmem gerekiyordu. Koray içki bardağımı tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
RomantizmTüm benliğiyle kalbime saplanmıştı bir kere... ༄ "Sus ne olur, konuşursan sana inanırım. sadece kokunu içime çekmeme, sana sarılmama, seninle aynı havayı solumama izin ver, bu gecelik olsa bile."