אז אחרי עשרה ומשהו חודשים הסיפור נגמר. קייל ומדיסון לדעתי עברו מלא. אני מקווה שהסיפור באמת העביר לכם מסר מסויים באמת לא צריך להשתנות בשביל אף אחד. אומנם אפשר לראות שמדיסון עברה סוג של שינוי בעזרת קייל, כמובן לטובה.
השיר just the way you are הוא עם כל כך הרבה משמעות בשבילי ובלי קשר ששר אותו האגדה ברונו מארס.עשרה חודשים עברו ואתם לא נראה לי יודעים משהו עליי. אז קצת עליי וכמה דברים על הסיפור:
אז היי אני לינור (שם עט) את הגיל שלי אני מעדיפה כרגע לשמור לעצמי. אני מהמרכז אולי כמה שמו לב שאני דיירקשנית. הצבע האהוב עליי הוא אדום כמו מדיסון, אבל לעומתה אני שונאת ים בקטע מפחיד. האהבה שלי לקריאה רק התחזקה עם הזמן. אני קוראת בוואטפד כבר כמעט שנתיים מחשבון אחר שלי (יש מצב שהגבתי והצבעתי לסיפורים משתי החשבונות), אחרי כמעט שנה הבנתי שאני רוצה לכתוב סיפור מלא בפנטזיות שלי. אני נמצאת בפאונדומים רבים כגון מארוול, הארי פוטר, משחקי הרעב, ה-100 ועוד.
עוד קצת עליי אני ילדה יחידה אין לי אחים, היה לי יום הולדת לא מזמן אני ילידת דצמבר (עברו חודשיים אבל אני מכחישה), מטר 64 בדיוק, עיניים כחולות גדולות ושיער חום בהיר שפעם היה בלונדיני. יש לי משקפיים ועברתי לפני שבוע ניתוח לפזילה זה למה נעלמתי טיפה וגוון העור שלי יחסית בהיר. אני שונאת ללמוד אבל המקצוע האהוב עליי הוא מתמטיקה והיה בעבר היסטוריה כי שינו לנו מורה.
הדמות האהובה עליי בסיפור היא מדיסון כמובן, למרות שאנחנו לא כל כך דומות אבל דומות. אני מאוד אוהבת גם את דיאנה אין לי מושג למה.
תמיד הייתה לי את הפנטזיה שז'אק ואוליביה יהיו ביחד זה הזוי וגם מייגן וקמרון כי הם בעיניי כמו ג'וי ופיבי (רק שמייגן וקמרון ביחד).
תמיד ידעתי שמדיסון תחזור לקשר עם אבא שלה ושריצ׳ארד ימות כי זה חובה.
רציתי שהטבעת אירוסים של קייל ומדיסון תיהיה שונה ולכן יש לה אבן אדומה (יש תמונה בפרק הקודם).
מי שלא שם לב השם השני של רוי הוא ג׳יימס על שם אבא של מדיסון.
לקח לי שנים למצוא רעיון איך להעיף את ריצ׳ארד מהסיפור ובסוף הוא נדרס.
דיאנה ואוליבה נקראות על שני שירים של וואן דיירקשן.
קראתי לילדה של דיאנה בל כי היא אחת הנסיכות האהובות עליי.
אני חייבת לראות אנשים לפני שאני כותבת כי ככה יש לי רעיונות.
כתבתי את סגנון הסיפור שאני הכי אוהבת שזה בעצם תיכון. אני מאוד אוהבת סיפורי פנטזיה ומלוכה. לעולם תחתון אני פחות מתחברת אלה אם הוא ממש מושך אותי. בעיקר אני אוהבת אהבה ורומנטיקה. אני מחפשת את זה בכל דבר שקיים.
אני עורכת את הפרקים הראשונים בסיפור כי הם... אני לא רוצה לדבר על זה.
אז לא מזמן עלה הסיפור
way back home למי שכבר קרא את הפרקים שפורסמו אז אני עורכת אותם והם יעלו שוב בקרוב.אני רוצה לומר תודה על הכל. כל הצפיות והצבעות הן רק בונוס כי בסך הכל הכתיבה היא התחביב שלי ונתראה בסיפור הבא✨🧡
18.04.2020-16.02.2021
YOU ARE READING
Just The Way You Are
Fantasy-הושלם- היא הייתה ילדה רגילה לפני שקרה הגרוע מכל, הפחד הכי גדול של כל ילד. מאז ליבה ננהל ולאף אחד היא לא נתנה להיכנס. ״אני אוהב אותך בדיוק כמו שאת.״ נפלתי בעיניה הירוקות. ״אני לא יכולה לאהוב.״ היא אמרה בעצב והשפילה את ראשה. ״אז אני אלמד אותך מזה לאה...