נקודת מבט אמבר
אני מתקדמת למחששה ששקית השוקו בידי. בדוק ניק שם הסיבה היחידה שלא רציתי להיות איתו היא בגלל שאני פחדתי להיפגע ועכשיו התחושה הזאת חזרה. אולי אלכסה צדקה, יש מצב שהוא עשה את זה גם לה אולי באמת הוא יזרוק אותי אחרי הזיון הראשון. אני רוצה שהפעם הראשונה שלי תהיה עם משהוא שאני באמת אוהבת. אני נראלי יעשה את זה יותר קליל גם אם מה שאלכסה אמרה נכון אני לא רוצה לפגוע בניק.עמדתי מאחוריו הוא ישב בספסל עם משקפי שמש חתיך כמו תמיד לא ממש מתעניין במה שבלייק וקמרון דיברו. "בוווו..." אמרתי וניק קפץ מה שגרם לי לצחוק. "אל תעשי את זה יותר בחיים!" הוא אמר נסער. "את מה ניקולס?" גיחכתי. "אמבר..." הוא אמר עצבני. "מה, פגשתי את סופיה." אמרתי וראשו של קמרון הסתובב ישר לכיוון שלנו. "מאיפה את מכירה את סופיה?" קמרון שאל והתקדם אלינו. "פגשתי אותה בחווה, היא ממש חמודה אבל יש משהו שאתה לא צריך לעשות לידה." אמרתי זה חשוב שאני ידבר גם עם קמרון. סופיה לא צריכה לדעת את הדברים האלה בגיל כל כך קטן. "מתי הספקת להיות בחווה?" שאל ניק לא מבין. "זה מה שבאתי לומר לך עכשיו," אמרתי ולקחתי את ידו. "קמרון חמש דקות." צעקתי שכבר הינו מרוחקים.
"מה קרה?" ניק שאל ונראה מודאג. יאלה אמבר תספרי לו הוא לא יעשה את זה. "כשבאתי לחזור לשיעור הלכתי בדרך ללוקר כדי להוציא את הספרים," אמרתי ושתיתי משוקו. "ו......" ניק אמר ושילב את ידיו. "אלכסה ניגשה אליי ו..."באתי לומר אבל ניק קטע אותי. "היא עשתה לך משהו?" הוא שאל. "למה כולם שואלים את זה?" שאלתי אני אשכרה נראת כל כך פגיעה ותמימה. "לא. כאילו כן אבל לא, בכל מקרה היא אמרה לי..." באתי לומר אבל עצרתי. "אמבר הכל טוב?" ניק שאל ולקח את היד שלי אני פשוט התיישבתי על הרצפה. "לא!" אמרתי והרגשתי את הדמעות עולות. "מה יש? את יכולה לספר לי." הוא אמר והתקרב אליי אבל אני התרחקתי. "אלכסה הזעירה אותי," אמרתי וניסיתי למשוך את הדמעות חזרה לעיניים. "לגבי מה?" הוא שאל בחוסר הבנה. "היא.. היא אמרה לי להתרחק ממך ושאתה תזרוק אותי אחריי הזיון הראשון." הוצאתי את זה ודמעות ירדו מהעיניים שלי. ניק פשוט שתק כנראה שלא היה לו מה לומר אולי אלכסה צודקת. "והיא סוג של רמזה שאתה עשית לה את זה" אמרתי יכול להיות שזו סתם מסקנה אבל אני לא רוצה לדעת כמה פעמים הם הזדינו. "וזה נראה לך נכון?" ניק שאל. "באמת שאני לא יודעת ניק," אמרתי. "אני אוהב מישהי אחת מהרגע הראשון שראיתי אותה נכנסת לכיתה, אני ממש לא עשיתי ואני גם לא יעשה דבר כזה ובטח שלא לך. אלכסה לא רמזה שום דבר אבל אני יודע שאת לא רוצה שאני יפרט לך כמה פעמים עשינו את זה ותאמיני לי שגם אני לא רוצה להיזכר בזה כי אני אוהב מישהי אחת. וזאת את." ניק אמר והדמעות לא הפסיקו לרדת, אני לא יודעת אם זה העצבים שאלו לי מכך שאלכסה שיקרה או מזה שניק ריגש אותי. "גם אני אוהבת אותך" שלושת המילים האלו יצאו מהפה שלי שוב, אבל הפעם באמת התכוונתי אליהם. ניק משך אותי ואני לא יכולה להפסיק את הדמעות. "אל תבכי בייבי." ניק אמר ובכיתי לחזה שלו "אני לא יכולה להפסיק הרבה זמן שלא אמרתי את המילים האלה" אמרתי והמשכתי לבכות. "את רוצה לדבר?" ניק שאל והרים את ראשי "זאת לא הייתה הפעם הראשונה שכמעט נאנסתי," זאת פעם ראשונה שאני אומרת את זה קייל הוא היחיד שיודע על זה, אפילו למאדי לא אמרתי. "לפני שעברנו לא הייתי כל כך בולטת," אמרתי. "מה זאת אומרת לא בולטת אי אפשר להתעלם מקיום שלך." ניק אמר וגרם לי לחייך. "הייתי הילדה השקטה שאף אחד לא שם לב לקיומה לעומת קייל שהיה אחד הילדים הפופולריים בשכבה. התאהבתי בפעם הראשונה, הוא היה קפטן נבחרת הכדורגל כמוך, חתיך כמוך ואחד שכל הבנות רוצות אותו כמוך." אמרתי. "לא ידעתי מזה אהבה, הייתי תמימה. לעומתי לקייל כבר הייתה חברה היא הייתה אחת הבנות היפות אבל כמה שהיא יפה היא בלתי נסבלת היא הייתה רעה וכלבה." אמרתי. "זה לא מתאים לקייל" ניק אמר. "כן, הוא מאוד השתנה כשעברנו," אמרתי "בכל מקרה, יום אחד הוא פשוט הציע לי לצאת ומי אני שתסרב לילד שאני חולמת עליו." אמרתי. "הדייט היה באמת נחמד ובסופו הוא אמר לי שהוא ממש מחבב אותי ונהינו זוג. מהילדה שאף אחד לא שם לב אליה הפכתי לילדה הכי פופולרית בשכבה אפילו קייל שמח בשבילי." אמרתי ונזכרתי שהוא כרגע מאוהב. לא עושה מזה כלום לא שידוע לי. "עברו כמה חודשים והם היו מדהימים עד שיום אחד הינו אצלי בבית הכל היה רגיל הוא היה אצלי כמו בן בית. היינו לבד לא ידעתי איפה קייל והורים שלנו עבדו, הרגשתי טבעי לידו כי באמת התאהבתי בו עד שהוא רצה שנקדם שלב ביחסים שלנו וזאת אומרת שנשכב. פחדתי זאת הייתה הפעם הראשונה שהייתי במערכת יחסים, ממש נלחצתי לא הבנתי מה הוא רוצה ממני כשסירבתי הוא ממש התעצבן והתחיל להפשיט אותי בכוח פשוט קפאתי לא ידעתי מה לעשות עצמתי עיניים אפילו לא הצלחתי לבכות מהלם. פתאום כבר לא הרגשתי אותו פתחתי עיניים וראיתי אותו שוכב על הרצפה וקייל היה מעליו." אמרתי ודמעות הגיעו עוד הפעם. ניק משך אותי לחיבוק וליטף את גבי. "אני מצטער בייבי ואני רוצה את השם שלו." ניק אמר ונשק לראשי. "לא זה בסדר הוא התנצל ואני חזרתי להיות הילדה השקטה והשקופה בגלל זה לקח לי כל הרבה זמן לחזור לבית הספר אחרי המקרה עם סער." אמרתי וניגבתי את הדמעות. "ומה שהכי חשוב עכשיו זה שיש לי אותך." אמרתי וניק ישר נישק אותי נשיקה מלאת תשוקה כל כך שגורמת ללב שלי לעשות שלישיות באוויר.
"בוא איתי," אמרתי לניק וקמתי מהרצפה. "לאן?" הוא שאל לא מבין מה אני רוצה ממנו באמצע הנשיקה. "אני רוצה ללכת לחווה." אמרתי נרגשת כמו ילדה בת חמש ולקחתי את ידו של ניק ומשכתי אותו. "את חזקה," הוא אמר שהצלחתי למשוך אותו "בטח עכשיו בוא כבר!" אמרתי בעצבים וגררתי את אותו.
התיישבנו מתחת לעץ שפגשתי את סופיה. "אני אוהבת את המקום הזה," אמרתי לניק והנחתי את ראשי על כתפו "גם אני, אם אתה צריך שקט זה המקום המושלם." ניק אמר. "כן, ממש." אמרתי ועצמתי עיניים "איך בכלל הגעת לפה?" ניק שאל ושבר את השקט היפה שהיה. "אחרי מה שאלכסה אמרה הייתי קצת נסערת אז רציתי שקט." אמרתי. "את יודעת שאני יעשה הכל בשבילך," הוא אמר ושוב פעם הלב של עומד לצאת מהמקום והרגשתי את הלחיים שלי שהסמיקו בשנייה. "את הכי יפה שאת אדומה." הוא אמר וכרגיל צחק. "שקט!" אמרתי. "לא בא לי, מה תעשי לי?" ניק שאל כדי לעצבן אותי. "נו סתום ניקולס," גיחכתי. "אני מבין שסופיה היא הבסטי החדשה שלך," ניק אמר. "לא ידעתי שיש לי מחליפה." שמעתי את קולה של מאדי הסתובבנו וראיתי את: מדיסון, קייל, ז'אק וקמרון באים. "או סוף סוף לא ראינו אתכם כל היום," קייל אמר. "כן העיקר חיפשנו אתכם בכל בית ספר," ז'אק אמר "אני הצעתי לבוא לפה בהתחלה אבל שלושת החמורים לא הסכימו איתי." מאדי אמרה ושילבה ידיים.
"אתם ידעתם שבאים לפה ילדים כדי לטפל בחווה?" שאלתי. "כן, אני וניק היינו באים לפה גם." קמרון אמר. "טוב לא באתי לפה כדי שתחפרו באנו לקרוא לכם לארוחת הצהריים, אז אתם באים?" מאדי שאלה. " כן, ניק אמר וקם. "נו." קייל אמר וחיכה שאני יקום. "תביא יד." אמרתי וקייל הושיט לי את ידו ומשך אותי.בתמונה למעלה סופיה🌸
מקווה שאהבתם את הפרק💓
YOU ARE READING
Just The Way You Are
Fantasy-הושלם- היא הייתה ילדה רגילה לפני שקרה הגרוע מכל, הפחד הכי גדול של כל ילד. מאז ליבה ננהל ולאף אחד היא לא נתנה להיכנס. ״אני אוהב אותך בדיוק כמו שאת.״ נפלתי בעיניה הירוקות. ״אני לא יכולה לאהוב.״ היא אמרה בעצב והשפילה את ראשה. ״אז אני אלמד אותך מזה לאה...