27

542 21 0
                                    

אז לכבוד האלפיים צפיות החלטתי לעשות פרק כפול מקווה שתהנו✨🧡

נקודת מבט קייל
״זאת פעם ראשונה שאתה פה נכון?״ מדיסון שאלה וסובבה את הפתח בתוך המנעול. ״כן,״ השבתי ונכנסנו. ״אז תכיר, בית קייל, קייל בית,״ היא אמרה וגרמה לי לצחוק, ״לא אמרת שהבית שלך כל כך גדול,״ אמרתי והיא נעלה את הדלת מאחוריי, ״לא אוהבת להודות בזה אבל אני לא כל כך מעדיפה את הגודל הזה,״ היא עלתה במעלה המדרגות ואני מאחוריה, ״צנועה כמו תמיד,״ אמרתי וחיוך התפרס על פניה. ״וזה החדר שלי,״ היא אמרה ופתחה דלת לבנה מעץ, ״הוא מתאים לך,״ אמרתי וסקרתי את חדרה, מיטה זוגית לבנה עם מצעים כחולים, וילונות מכסים את נחלונות הגדולים שמובילים למרפסת קטנטנה, גלשנים רבים תלויים על אחד הקירות ודברים רגילים שיש בכל חדר. ״מה רואים שאני אוהבת את הים?״ היא שאלה והתפרסה על המיטה, ״לא, לא רואים בככל,״ התחכמתי והתיישבתי לידה, ״ובחדר שלך לא רואים שאת המתאגרף?״ היא שאלה בפרצוף שובב, ״אולי?״ אמרתי ומשכתי אותה אליי, אני לא יכול להסביר את מה שהיא מעבירה לי בגוף. ״ואתה אוהב את החדר שלך?״ היא שאלה ונשענתי על רגליה. ״כן ואת אוהבת את שלך?״ עניתי ושאלתי, ״זה המקום שלי,״ היא ענתה מחויכת. ״אני רעבה, אתה רעב?״ היא שאלה בעיניי כלבלב, ״תמיד רעב,״ עניתי. ״קדימה למטבח,״ היא אמרה בשמחה והלכתי אחריה למטבח. ״אני מקווה שאתה אוהב מקרוני עם גבינה כי הדבר היחיד שאני יודעת להכין.״ היא אמרה והוציאה שתי צלחות. ״אוהב מאוד,״ אמרתי והתיישבתי באי שמטבח.
״יש תשובות,״ אמרתי כנשמע רטט מהטלפון שלי, ״לא רוצה לראות,״ היא אמרה וחסמה את עיניה. ״תביאי תטלפון שלך,״ ביקשתי והיא הביאה אליי אותו. ״מדיסון,״ קמתי מהכיסא, ״מה?״ היא שאלה לא מבינה, ״קיבלת 98 במבחן,״ אמרתי בחיוך, ״אתה לא אמיתי,״ היא אמרה בהתרגשות וקפצה עליי בחיבוק ככה שרגליה נטלו סביב האגן שלי. ״אמרתי לך שאת תצליחי,״ אמרתי בחיוך והחזקתי אותה. ״זה רק בזכותך,״ היא אמרה ונישקה אותי.

נקודת מבט מדיסון
״כולם פה?״ שאלתי את קייל כשנכנסו לג׳וני רוקטס, ״כן,״ הוא ענה וראיתי שולחן עגול מסביבו יושבים: ז׳אק, מייגן, אמבר, ניק וקמרון. ״סוף, סוף אני גווועת.״ מייגן התלוננה. ״נו מי הפסיד?״ שאלתי והתיישבתי בין ז׳אק לקייל. ״בינתיים הציון הכי נמוך שהוא של קמרון,״ ניק הודיע, ״אני קיבלתי 91,״ הודיע קייל, ״ואני קיבלתי 98,״ אמרתי וכולם הסתכלו עליי מוזר, ״מה?״ שאלתי לא מבינה מה הם רוצים ממני. ״איך?״ אמבר שאלה, ״חרשתי את החיים שלי,״ עניתי, ״זה אומר שהפסדת,״ מייגן פנתה לקמרון מתאפקת לא לצחוק, ״תזמינו מה שאתם רוצים,״ הוא נאנח.

האוכל עוד לא הגיע הבנים דיברו על משחק ומייגן ואמבר חפרו על איזה חנות חדשה שפתחו בקניון, אני אוהבת שופינג אבל זה לא כל כך מעניין אותי, ״הלכתי לשירותים,״ לחשתי לקייל והוא הנהנן, שטפתי את פניי, סידרתי טיפה את שערי ובהיתי במראה כמה דקות. מישהו הוריד את מים בתא וקפצתי. אבל זה די רגיל כי זה שירותים מן הסתם. מהתא יצא הבן אדם שהכי לא רציתי לראות איבון, התקדמתי לכיון הדלת וניסיתי שהיא לא תראה אותי. ״היי אני זוכרת אותך,״ היא אמרה והסתובבתי בחיוך חמוץ חבל שהיא לא לובשת כלום, החצאית הקצרה שלה מחרידה עם גופיית בטן שמכסה רק את מה שצריך. ״איבון נכון?״ שאלתי באדישות, ״את זאת שהייתה עם קייל,״ היא אמרה בטוחה בעצמה, ״כן, את האקסית שלו?״ שאלתי ועברתי יד בשערי. ״איך שהוא לא קורה לזה,״ היא אמרה ביהירות, ״את עוברת לבית ספר שלנו?״ שאלתי וניסיתי לראות כמה שיותר חמודה אבל זה הרגיש כאילו חקרתי אותה. ״כן אולי,״ היא אמרה בזלזול, ״טוב נתראה...״ אמרתי ביובש וחזרתי חזרה לשולחן, קייל צדק באמת היא בן אדם מגעיל, ״האוכל הגיע,״ ז׳אק הודיע שהתיישבתי במקום שלי, ״וואו,״ אמרתי והתענגתי על ההמבורגר הענק שלי,

״היה מושלם,״ אמרתי בחיוך ושתיתי עוד שלוק מיץ תפוחים שלי, ״כן היה מעולה,״ ניק הוסיף והחזיק את ידה של אמבר, ״זה גם מעולה לארנק שלי,״ קמרון אמר וצחקנו, ״טוב נתראה מחר,״ מייגן אמרה והלכה לדרכה, ״ביי,״ אמבר אמרה והיא וניק התחילו להתקדם לא לפני שקייל שאל אותם לאן הם הולכים. ז׳אק וקמרון הלכו גם הם ונשארנו רק אני וקייל. ״נחש את מי ראיתי,״ אמרתי והוא ליפף את ידו סביב כתפי, ״מי?״ הוא שאל בסקרנות, ״את האקסית שלך,״ אמרתי בחיוך חמוץ, ״היא לא אמרה כלום נכון?״ הוא שאל במהירות, ״לא הכל בסדר,״ השבתי ונשענתי על כתפו,
״נתראה,״ אמרתי ונישק את ראשי, ״ביי פרינסס,״ הוא אמא בחיוך ונסע.

נכנסתי הביתה ושרר שקט מוזר. עליתי לחדרי ונכנסתי להתקלח. לבשתי פיג׳מה קצרה וירדתי למטבח להכין לעצמי תה. ״איפה היית?״ ריצ׳ארד יושב באי שמטבח, מתי הוא הספיק להגיע בכלל? ״פה למה?״ שיקרתי, ״למה את משקרת מדיסון?״ הוא שאל באופן תקיף, ״אני לא, אפילו חזרתי הביתה מוקדם כי לא הרגשתי טוב כל כך טוב,״ אמרתי וניסיתי להכין את התה כמה שיותר מהר. ״אהה אוקיי..״ הוא אמר והתנשפתי בשקט. לקחתי עוגיה מהנצנת, עליתי מהר לחדרי ונעלתי את החדר. אני שונאת להיות לבד איתו, כל מה שבא לי זה שהוא ואמא שלי התגרשו, אבל למה הוא התנהג מוזר כל כך, טוב נו לא אכפת לי.

״ארוחת ערב!״ אמא שלי צרחה מלמטה אחרי שעה, לפחות עכשיו אני לא לבד, ירדתי למטה כולם כבר ישבו בשולחן והרגשתי שאני כבר לא יכולה לאכול אחרי המבורגר הזה. כרגיל אוליביה דיברה על היום שלה ואמא סיפרה על זה שהמזכירה שלה שפכה עליה קפה ונהרסה לה השמלה. ״מדיסון קרא משהו מעניין היום?״ אמא שלי שאלה, ״רק קיבלתי 98 בכימיה,״ הרמתי את ראשי מהצלחת, ״גאווה של אמא שלך,״ היא אמרה בחיוך. שאר הארוחה עברה מהר במפתיע, יותר מאוחר הפעלתי סרט עד שנירדמתי.

פרק קצר וטיפה משעמם בכל מקרה מקווה שאהבתם ויש עוד פרק✨🧡

Just The Way You AreWhere stories live. Discover now