סליחה מזהירה מעכשיו פרק ממש קצר❤️
נקודת מבט מדיסון
״אנחנו מפריעים למשהו?״ נשמע קולו של קמרון, התנתקנו בשנייה והסתובבנו לראות את הדבר שהכי פחות רציתי לראות את כולם עומדים עם חיוכים מפה ועד לא יודעת לאן. ״אני ידעתי, אני ידעתי!״ אמבר קראה בהתרגשות ואני וקייל רק האדמנו. ״מי היה מאמין לאדומת השיער יש לב,״ מייגן אמרה בחיוך. ״כמה זמן אתם פה? ולמה אתם פה?״ קייל היה הראשון להגיב. ״מספיק זמן לדעת שאתם ביחד,״ ניק השיב וניסה להרגיע את אמבר שלא הפסיקה לקפץ. ״ומה זאת אומרת למה באתם. באנו לעזור לכם לצבוע פאקינג את כל בית ספר, אין חברים יותר טובים מאיתנו.״ ז׳אק אמר נסער, יצאתי מאחיזתו של קייל ורצתי לז׳אק. ״אני ממש מצטערת שלא סיפרת לך קוף, פשוט זה ממש חדש לי,״ ניסיתי להסביר והוא פשוט עטף אותי בזרועותיו. ידעתי שפגעתי בו וזה נתן לי הרגשה נוראית אני שונאת שאנשים שאני אוהבת מרגישים רע כלפיי. ״אני מבין אותך,״ הוא אמר וליטף את גביע בתחתון. ״אוקיי את וז׳אק חברים טובים אבל איתי,״ אמבר צרחה חסרת סבלנות. ״בסדר, בסדר,״ אמרתי והתנתקתי מז׳אק. ״אבל.....״ היא התחילה לומר, ״אבל...״ שתמשיך כבר וקייל נעמד לצידי. ״את שיקרת לי, שניכם שיקרתם לי.״ היא הסבירה במבט עצבני, ״ואני שאלתי כמה פעמים,״ היא הוסיפה והרגשתי ממש רע, ״את שיקרת לחברה הכי טובה שלך,״ אמבר הייתה נסערת וניק תפס את ידה. ״כולנו יודעים למדיסון לא היה חבר אף פעם אז היא רצתה טיפה פרטיות והשלמתי עם זה אנחנו ביחד שבועיים,״ קייל הודיע והצמיד אותי אליו. ״ואתה שיקרת לאחותך התאומה,״ אמבר התפרצה על קייל בזעם. ״אבל אני בחיים לא אכעס עליכם ואני ממש שמחה שאתם ביחד,״ הוסיפה בחיוך רחב וקפצה עלינו בחיבוק.אני וקייל קיבלנו לא מעט איחולים וכולם עזרו לנו לצבוע את בית ספר מה שלקח שעות גם שאנחנו שמונה אנשים. ״אתם לא אמורים להיות עכשיו באימון?״ קייל שאל והתכוון אל ניק וקמרון. ״כל היום היינו באימון,״ הודיע קמרון, ״אנחנו הולכים לקרוע להם תצורה,״ התפרץ ניק, ״חסר לך ולא,״ הזהירה אותו אמבר והעבירה ניגוב של המברשת על הקיר.
אחד הפרקים הראשונים שכתבתי אבל הפרק ממש קצר אני לא יודעת איך להמשיך אותו וכנראה יהיה המשך היום בלילה או מחר✨🧡
YOU ARE READING
Just The Way You Are
Fantasy-הושלם- היא הייתה ילדה רגילה לפני שקרה הגרוע מכל, הפחד הכי גדול של כל ילד. מאז ליבה ננהל ולאף אחד היא לא נתנה להיכנס. ״אני אוהב אותך בדיוק כמו שאת.״ נפלתי בעיניה הירוקות. ״אני לא יכולה לאהוב.״ היא אמרה בעצב והשפילה את ראשה. ״אז אני אלמד אותך מזה לאה...