2

1.4K 44 0
                                    

נקודת מבט מדיסון
הפעמון צלצל הבנתי ששיעור ביולוגיה נגמר והגיעה ארוחת הצהריים. יצאתי לכיוון הקפיטריה, קניתי במזנון לאכול כי לא ממש בא לי לאכול ארוחה שלמה עכשיו. הלכתי לשולחן שבדרך כלל אני וז׳אק יושבים והתחלתי לאכול.
״אפשר לשבת?״ הרמתי את ראשי וראיתי את אמבר עומדת עם מגש אדום בידה. ״כן בטח,״ השבתי בלי לחשוב והיא התיישבה לידי.
״מה הקטע שלה?״ שאלה אמבר בשקט והטה את ראשה לכיוון אלכסה שיושבת על רגליו של ניק ונמרחת עליו. ״היא עשתה לך משהו?״ שאלתי בזעם, אני מודעת לזה שאלכסה היא הבת של השטן וכלבה אמיתית. ״לא, אבל למה היא נמרחת עליו ככה?״ שאלה בגועל והאמת שגם אני נגעלתי מהמראה של אלכסה נמרחת על ניק זה ממש לא מתאים לו. ״היא חברה שלו נראה לי,״ השבתי ושתיתי מאייס קפה שלי. ניק הוא אחד מהחברים הקרובים שלי אבל מה שהולך בינו לבין אלכסה אני לא ממש מתערבת וגם זה לא ממש מעניין אותי. אמבר כבר כמה דקות לא מורידה את העיניים שלה מניק וגם לא נוגעת באוכל שלה. ״חתיך חבר שלה נכון?״ חיוך שטני התפרס על שפתיי ופרצופה נראה כמו עגבנייה. ״את בהירה את לא יכולה להכחיש,״ הוספתי והיא נשענה אחורה ביאוש. חתיך אבל תפוס,״ נאנחה וסוף סוף התחילה לאכול.

״מה קורה קופה?״ החטיף ז'אק מכה לראשי. ״סתום אידיוט,״ השבתי והוא התיישב מולי וקייל לצידו. ז'אק הוא החבר הכי טוב שלי הכרתי אותו כמעט לפני שנתיים כשעברתי לפה עם משפחתי יש לנו מכנה משותף שנינו אוהבים גלישה וככה גם הכרתי את ניק. ז'אק הוא רודף שמלות לא קטן כל מישהי יפה ויש לה גוף פצצה הוא מתחיל איתה, אני מודה שגם כשאני הגעתי לפה הוא התחיל איתי. שערו הבלונדיני ועיניו הכחולות מושכות כל אחת. הוא בדרך אוהב לשגע אותי ביחד עם ניק וקמרון. הוא תמיד אומר שיש לי פטיל קצר והוא צודק אני מתעצבנת בשנייה אבל אין לי כוח לריבים.

״ומי זו היפה שיושבת לצידך?״ שאל בחיוך שובב, ״זאת אחותי ז'אק באמת נכנסו ביחד,״ נזף בו קייל, ״אההה,״ הבין ז'אק ובאמת שהוא לפעמיים יכול להיות ממש אידיוט. ״את באה היום?״ ניק צץ משום מקום. ״כן בטח שהיא באה,״ ענה ז'אק במקומי ועברתי את ידי בשערי מיאוש. ״המועדון החדש?״ שאלתי למרות שאני יודעת שכן, ״כן ותביאי את החדשים איתך.״ אמר ניק וקרץ לכיוונה של אמבר.
״בייבי אתה בא?״ ניגשה אליו אלכסה וליטפה את פניו. אין מילה אחרת לתאר אותה חוץ מזונה. החצאית ג׳ינס הקצרה שלה בקטע מפחיד עם טופ שמחסה רק את מה שצריך בנוסף הציפורניים שלה באורך של היד שלה. האיפור המוגזם תגידי לאן את הולכת כולה בית ספר והכי טוב שמור לסוף היא באה אשכרה עם עקבים. לעומתה ניק נראה ילד טוב כזה חבל שהוא ההפך רודף שמלות כמו ז'אק אבל משהו השתנה כשראה את אלכסה. שערו חום פרוע מתאים לעיניו בגוון האוקיינוס, מבנה גופו גבוה ושרירי ובנוסף הוא משחק בנבחרת הכדורגל של בית ספר. ״ניפגש בערב?״ שאל והחזיק את ידה של אלכסה שגרם לאמבר להשפיל את ראשה. ״כן,״ השבתי והם הלכו.

Just The Way You AreWhere stories live. Discover now