31

527 24 2
                                    

נקודת מבט קייל
הגענו לביתו של בלייק מה שמדיסון פחות אהבה ותאמת שגם אני, היא לובשת חולצה לבנה בלי שרוולים עם שורט ונועלת סנדלים כמה שהיא יפה. ״אני יודעת שאת לא כל כך אוהבת את הרעיון לבוא לפה וגם אני לא. אבל לבלייק יש בית ענק אנחנו נהיה עם כולם ויהיה כיף.״ הסברתי ושמתי את ידי על כתפה. ״נקווה,״ היא התנשפה ונתנה לי נשיקה קצרה על השפתיים. דפקנו בדלת ובלייק פתח אותה. ״או שלום,״ הוא אמר בחיוך שטני, ״הזוג המדובר הגיע,״  הוא אמר והתחלנו להידחף בין כל האנשים. איך לעזאזל הוא יודע עלינו. ״לא מאמינה באהבה עלק, נפנפת אותי והלכת לחנון הזה,״ בלייק המשיך אחרינו והעלה לי את העצביים אבל אנחנו בבית שלו. ״הכל בסדר,״ מדיסון לחשה לאוזני והתקדמנו לסלון או יותר ניסינו. ״תמישיכו להתלחשש,״ הוא זעם. ״תתעלמי,״ אמרתי לה וראיתי את כולם יושבים בסלון.

״שלום למאחרים כרגיל,״ ז׳אק אמר, ״אין לכם תירוץ?״ שאל בהפתעה שאני ומדיסון לא ענינו ורק התיישבנו על האחת הספות שבקושי פנויה. ״אמרת שזה כרגיל,״ מדיסון השיבה, ״נכון,״ אמר ז׳אק בסערה, ״טוב הכל בסדר מישהו רוצה לשתות?״ שאלתי וקמתי, ״אני רוצה אבל לא חזק,״ מדיסון השיבה, ״בדרך פרינסס,״ אמרתי בחיוך והתקדמתי למטבח.

״אתה בא לפה הרבה?״ נשמע קול מוכר מידי מאחורי, הסתובבתי ואיבון עמדה שם. עיניה הירוקות ננצו אבל טוב שהיא לא לובשת כלום. ״מה את עושה פה?״ שאלתי ומזגתי לשתי כוסות אדומות את המשקה הראשון שראיתי. ״הזמינו אותי,״ היא אמרה בחיוך פלרטטני, ״שמעתי שיש לך חברה זה נכון?״ היא שאלה ונגעה בכתפי, ״זה לא עניינך,״ אמרתי בזעם והורדתי את ידה. ״זאת הג'ינג'ית הזאת פגשתי אותה בג׳וני רוקסט,״ איבון אמרה והתחלתי להדחף בין אנשים כדי לנסות להתחמק ממנה. ״דווקא חמודה לא ידעתי שהתגברת כל כך מהר,״ היא אמרה מאחוריי, ״למה כל כך אכפת לך?״ שאלתי בזעם והסתובבתי אליה. ״כי אני לא התגברתי עליך אתה לא מבין, עדיין יש לי רגשות כלפיך קייל,״ היא אמרה נסערת, ״אני מצטער איבון אני עברתי הלאה וכדי שגם את,״ נעלמתי בין כל האנשים ולא נתתי לה הזדמנות להגיב.

נקודת מבט מדיסון
״למה לקח לך הרבה זמן?״ שאלתי שקייל הביא לי את הכוס, ״איבון,״ הוא השיב ביובש, ״טוב תודה,״ אמרתי בחיוך, החלטתי להתעלם מהעובדה שאיבון פה והוא התיישב צמוד אליי.

״משעמם לי נראה אני אפרוש,״ הודעתי, ״למה דווקא סבבה,״ מייגן הסבירה, ״עזבי אני גם עייפה,״ הוספתי, ״אני חושב שאני גם אלך,״ קייל הצטרף אליי וקם לכיווני. ״באמת שחבל,״ ז׳אק התבאס, ״לא נורא נראה אותכם מחר,״ אמרתי, קייל שם את ידו על כתפי והחזקתי אותה. ״כבר הולכים,״ איבון צצה כשהתקדמו לכיוון היציאה, ״מאוחר,״ קייל חירבש, ״רק שתיים עשרה,״ אמרה איבון כאילו אנחנו חזיריים, ״בסדר לא קרה כלום,״ הבטתי בקייל והתקדמנו לכיוון הדלת. ״תהנו ואל תשכחו אמצעי מניעה,״ היא צעקה וקייל צחק. ״מה אתה צוחק? אתה חושב שכזה מהר אני יסכים?״ שאלתי והרמתי גבה. ״סתם,״ הוא גיחך והתקדמנו לאופנוע שלו. ״לא פשוט אני יכולה ולהיפרד ממך עכשיו,״ אמרתי בחיוך ציני והורדתי את ידו מכתפי. ״באמת פרינסס את תיפרדי ממני, את לא יכולה דקה בלעדי,״ הוא הסביר ומשך את ידי ככה שהתקרבתי אליו. למה הוא צודק? למה אני כל כך צריכה אותו?

״אוהב אותך,״ קייל אמר במבט החולמני שלו שליווה אותי עד הדלת. ״נתראה,״ אמרתי בחיוך וניגשתי לפתוח את הדלת. ״חשבת שלא תתני נשיקת פרידה?״ הוא שאל בחיוך שובב והבאתי לו נשיקה קטנה על השפתיים. ״הנשיקות שלך קצרות מידי,״ הוא התלונן, ״אז אתה מוזמן ללכת,״ אמרתי בציניות, ״אני הולך,״ הוא אמר וחזר לאופנוע שלו.

נכנסתי הביתה עם מבט חולמני על זה שאני לא יכולה לעבור יום אלד בלעדיו יותר. ״את יודעת מה השעה?״ ריצ׳ארד חיכה במטבח וקפצתי. ״שתיים עשרה וחצי,״ אמרתי לא מבינה מה הוא רוצה ממני, ״נגמר הריתוק,״ הוספתי וכל מה שרציתי זה לעלות לחדר שלי ולנעול את הדלת. ״זה לא משנה מה אמרנו על זה שאת חוזרת מאוחר?״ הוא קם והתקדם אליי בצעדים מאיימים. ״אני בגיל העשרה יש לי חברים ומותר לי לצאת איתם,״ הסברתי נסערת, ״אבל אותי זה לא מעניין!״ הוא אמר בקול חזק ודמעות עלו בעיניי. ״עכשיו כדי לך לעוף למיטה מהר מאוד,״ הוא אמר באופן מאיים והעיף לי סטירה חזקה. ״עכשיו,״ אמר. החזקתי את פניי ורצתי לחדר שלי על סף דמעות. החלפתי לפיג׳מה ויצאתי למרפסת הקטנה שבחדרי. התיישבתי על הנדנדה עם שמיכת צמר לבנה והתכרבלתי בה.

״מדיסון מתוקה שלי,״ מישהו ליטף את שערי, ״איפה אני?״ שאלתי ופתחתי את עיניי. ״נרדמת בחוץ,״ אמא שלי הסבירה, ״יש לך בית ספר תתארגני יש לך כריך מוכן על השיש במטבח.״ היא הוסיפה. ״תודה,״ אמרתי וחיבקתי אותה אני יודעת כמה היא משתדלת.
עשיתי את ארגוני הבוקר שלי, לבשתי גופיה לבנה עם ג׳ינס בהיר ומעל עליונית צמר אפורה. מרחתי טיפה מסקרה ווזלין על שפתיי היבשות. לקחתי את התיק שלי וירדתי למטבח. הכנסתי את הכריך והתפוח ויצאתי לבית ספר.

סליחה על העדכון המאוחר אני מעלה פחות פרקים כי אני כותבת עוד ספר במקביל מה שלא רציתי שיקרה.
אתם מוזמנים ללכת לקרוא אותו בפרופיל שלי קוראים לו
way back home

בכל מקרה מקווה שנהנתם מהפרק למרות שהוא די משעמם ולילה טוב✨🧡

Just The Way You AreWhere stories live. Discover now