34

524 24 0
                                    

נקודת מבט מדיסון
כשנכנסו עלה גל הריח שאני לא סובלת בעיקר סיגריות, אלכוהול וזיעה. אני מודה שאני עומדת להירדם למרות כל המוזיקה והבטן שלי רוצה להרוג אותי. ״הם פה?״ שאלתי באוזנו של קייל, ״כן בואי,״ הוא לקח את ידי והוביל מבין כל האנשים. ראיתי ראשה הבלונדיני של אמבר צץ מבין כל האנשים ולידה יושב ניק. אמבר לובשת סט של חצאית וטופ שחור שחושף טיפה את ביטנה אני לא יודעת איך ניק נתן לה לצאת ככה. התיישבנו באחת הספות לידם, ״לשתות מישהו?״ שאל ניק וקם. ״אני אביא,״ אמרתי ישר וקמתי אני צריכה משהו להשתחחר. ״אני..״ ״יכולה להסתדר בעצמי,״ קטעתי את קייל שקם ישר, ״טוב.״ נאנח באכזבה והתיישב. אוקיי... אז הוא סומך עליי סוף סוף. ״רק קחי כסף,״ הוא שם בידי, ״אני ממש לא לוקחת ממך כסף,״ שמתי את הכסף חזרה בידו, ״לפחות ממני,״ הושיט לי ניק, ״בסדר,״ התייאשתי. ״קחי גם את אמבר איתך,״ דחף ניק את אמבר, ״ככה את מפקיר את אחותי?״ שאל קייל בזעם, ״היא עם מאדי,״ הסביר ניק ואמבר הנהנה. ״תיזהרו שתיכן,״ אמר קייל בדאגה, בתגובה עשיתי לו אצבע שלישית והלכנו לכיוון הבר.

״אנחנו צריכות לצאת רק שתינו,״ אמרה אמבר, ״כן בלי שתי הלחץ האלה,״ הסכמתי איתה, יש פחות אנשים מבדרך כלל טוב אולי בגלל שהיום יום שני.

״אני רוצה שתיים וודקה חמוציות,״ ביקשתי מהברמן, ״ומה הם שותים?״ שאלתי את אמבר כאילו היא מבינה בכלל, ״אהה וחצי טובורג פעמיים בבקשה,״ נזכרתי ונשענתי על הדלפק. ״תעודות זהות,״ ביקש הברמן, מה? ממתי צריך פה תעודות זהות? ״בטח,״ הוצאתי מהתיק תעודת זהות מזויפת שאולי יש לכל נער במאליבו. ״בבקשה,״ שמתי אותה על השולחן, ״את לא נראת בת 23,״ אמר הברמן כשהביט בתעודה המזוייפת וזרק אותה על שולחן. ״מה, זה שאני נראת בת 17 לא אומר שאני לא חוקית,״ הסברתי בפרצוף חמוץ כשהברמן הסתכל עליי בפרצוף מוזר. ״תאמין לי שעשיתי דברים הרבה יותר ממך,״ אמרתי בחיוך שטני, ״בכל מקרה זה הטובורג והוודקה מהם.״ הגיש לנו הברמן והביט על שתיי בחורים שיושבים על הבר, ״תודה,״ הגשתי לו את הכסף של ניק ״וזה בשבילך,״ הבאתי לו שטר של 10 דולר.

זה היה רעיון גרוע לבוא אני עייפה ברמות ואפילו לא מתחשק לי לשתות הבטן שלי פשוט כואבת. ״מאדי את באה?״ שאלה אמבר והתכוונה אם אני אבוא לרקוד איתם, ״תכף,״ השבתי ולקחתי עוד שלוק שצרב לי בגרון. מייגן וקמרון גם הגיעו ונראה שלי שהם בטח מתמזמזים באיזו פינה. ז׳אק גם פה ובטח מזיין מישהי. אמבר וניק רוקדים כמו זוג דביקי וקייל נעלם לא יודעת לאן.

״שלום לך,״ התיישב מישהו לידי הוא נראה מחוק לגמרי, שערו השחור מבולגן ועיניו הירוקות נוצצות בגדיו מחותמים לא יודעת ממה. ״לא תודה,״ אמרתי כשהוא הגיש לי משקה, בחיים לא לקחת ממישהו כוס, אני אפילו לא יודעת מה יש שם. ״אידיוט,״ מילמליתי שהוא שפך עליי חלק קטן מתכולת הכוס. ״אוי סליחה בגד כל כך יפה,״ הוא אמר משועשע והתחיל לשפשף את אזור הבטן שלי. היד שלו התחילה לעלות לאזור החזה שלי. ״לא נראה לי,״ תפסתי את ידו בצורה שכמעט שיתקתי אותה לכמה דקות. ״היי ילדה מה את עושה?״ הוא שאל בכאבים ונעמד ככה שיצא שקמתי גם אני. ״מונעת ממך להטריד אותי, למרות שטכנית כבר עשית את זה,״ חייכתי חיוך ציני ולא נתתי לו להתנתק מהאחיזה שלי. ״אל תגע בה!״ קייל בא משום מקום והעיף לו אגרוף. הבחור השטתח על הריצפה לא לפני שהבאתי לו בעיטה בביצים שיכאב לו קצת מגיע לו. ״אני....״ ״את מה מדיסון?״ שאל קייל, ״מסתדרת,״ אמרתי באנחה, ״בואי נעבור מקום,״ אמר קייל ולקח את ידי. ״רגע אני אקח את התיקים של הבנות,״ אמרתי ותליתי עליי את התיקים של אמבר ומייגן.

״הבאתי לך קולה,״ אמר קייל שהתיישבנו במקום יותר מרוחק מגופתו של הבחור, ״תודה,״ אמרתי בחיוך והתקרבתי לידו. לקחתי את הפחית מידו, ושתיתי את הקולה הקרה שאמורה לעזור לכאבי בטן. ״רואה בגלל גברים זבל כמוהם אני רוצה שתיהי צמודה אליי,״ הסביר קייל והנחתי את ראשי על כתפו. ״בסדר,״ אמרתי וגילגלתי את עיניי. ״אל תגלגלי אליי עיניים,״ הוא ביקש, איך בכלל ידע. ״איך ראית?״ שאלתי בחוסר הבנה והסתכלתי על האנשים או יותר נכון נערים הנמצאים במקום. ״כי אני יודע שאת גילגלת,״ הוא השיב, ״מה את רוצה אני מכיר אותך,״ הוא הוסיף וסובב את ראשי. ״בקושי שלושה חודשיים,״ אמרתי בחיוך שחצני, ״ניצחת,״ הוא התייאש, ״ומה מגיע לי?״ שאלתי בחיוך מהופנט מעיניו החומות, ״מה שאת רוצה,״ הוא השיב בחיוך, ״שתיקח לי את עקבים כי הם לא נוחים במיוחד,״ אמרתי ושתינו הסתכלנו על העקבים שהגביהו אותי בשבעה סנטימטרים אבל עדיין לא מגיע לגובהו של קייל לא שאני נמוכה. ״גם אם לא היית מבקשת,״ הוא הגיב בחיוך מהופנט, ״תודה,״ השבתי והנחתי נשיקה קטנה קטנה על לחיו. ״זה מה שאני מקבל?״ הוא שאל מאוכזב, ״אני ניצחתי,״ אמרתי בגאווה ושילבתי את ידיי. ״אז לך מגיע את זה,״ הוא הניח את שפתיו על שפתיי ולא מבין מה הוא מעביר לי בגוף. נראה לי פרפרים יוצאים ממני.

״לאן כל כך מהר?״ שאלה אמבר לא מבינה לאן אני וקייל קמנו. ״אני לא מרגישה ממש טוב,״ השבתי וקייל הנהנן. ״התיק שלך פה וגם הארנק של מייגן, ״אמרתי והצבעתי על הספה בה ניק ואמבר התיישבו. ״אוקיי תרגישי טוב,״ אמר ניק, ״תהנו וניק..״ הזהיר אותו קייל, ״לא זז ממנה,״ השיב ניק מיד כמו חייל, ״ביי,״ אמרה אמבר ויצאנו.

״תודה על הכל,״ אמרתי בחיוך שקייל נכנס לשער בייתי עם המכונית שאין לי מושג מאיפה הוא הביא, ״אני אעשה הכל בשבילך פרינסס,״ הוא השיב עם הכינוי הדביק המגעיל שלו. ״נתראה מחר,״ יצאתי מהמכונית עם העקבים האדומים בידי.

נכנסתי בדלת הראשית מקווה שר׳יצארד ישן, יש הוא כן או שהוא לא בבית אבל לא אכפת לי.
עליתי במהירות לחדרי, הורדתי את הנעלים של קייל ושמתי אותם בפינה שאמא שלי לא תשים לב. הורדתי את האיפור ופירקתי את הקוקו המתוח. נכנסתי להתקלח במהירות כי אני לא יכולה להיכנס למיטה לא אחרי מקלחת. החלפתי לפיג׳מה, סירקתי את שערי ונכנסתי מתחת לפוך.
מעניין אם קייל חושב עליי עכשיו, הוא יכול נכון? הוא יצא ממש חמוד שהוא לקח לי את העקבים ואני נעלתי את הנעליים שלו שגדולות עליי באיזו מידה או שתיים. טוב נו...

לא פרק ארוך אבל הוא חמוד תצביעו אם אהבתם✨🧡
גמר חתימה טובה❤️

Just The Way You AreWhere stories live. Discover now