37

475 25 0
                                    

נקודת מבט מדיסון
הגיעו המעצבים של אמא ומילאו את כל חדר האוכל בסטנדים של שמלות וחליפות. הרמות של קופסאות נעלי עקב ותכשיטים מכל הסוגים ככה שנראה פה כמו סוג של סטודיו. אני עדיין לא מאמינה שקייל לא הגיע, אין סיכוי שהוא שכח. ״מדיסון מה אם זאת?״ שאלה אימי והראתה שמלה כתפיות ורודה עם פתח עמוק בחזה בנוסף יש למן שובל כזה. ״יותר מידי ורוד,״ השבתי והמשכתי להסתכל. ״יש אותה גם בשחור,״ אמר אחד המעצבים ששכחתי איך קוראים לו. ״לא הבנתי את הקטע של השובל,״ פשוט אמרתי את האמת. דפדפתי בין השמלות ביאוש אני צריכה אוויר, ״מאדי לאן את הולכת?״ שאלה דיאנה כשבאתי לצאת לכיון המדרגות, ״אני מביאה משהו,״ חירבשתי, היא הנהנה ועליתי לחדרי. יצאתי למרפסת וקירבתי את ברכי לחזה. מה אם הוא בכלל לא רוצה לבוא לאירוע, לא שאלתי את דעתו בנושא פשוט אמרתי. אם הוא לא יכול היום. אין סיכוי שהוא שכח זה קייל נו. טוב יאלה שכחי מזה מדיסון הוא בטח יבוא בדקות הקרובות.

״פריננס למה את לא למטה?״
קולו של קייל נשמע מאחוריי והוא הניח נשיקה לראשי. הלב שלי התחיל לפעום במהירות ותחושת עונג עוברות כרגע בגופי. ״כבר התחלת לדאוג?״ הוא שאל, התיישב לידי ומשך אותי אליו. ״חשבתי שכחת,״ אמרתי, אפשר היה לשמוע טיפה את האכזבה בקולי והשענתי את ראשי על כתפו. ״איך אני יכול לשכוח אמרת חמש,״ הוא הסביר והראה לי מסך האייפון שלו שמראה על חמש ועשרה. ״טוב אולי באמת כולם הקדימו,״ נאנחתי וחיוך מנצח התפרס על פניו. ״וחוץ מזה אני דיי מיואשת מבחירה של השמלה,״ הוספתי בהתנשפות, ״יאלה אמא שלך קצת נסערת,״ הוא הסביר וציחקקתי כל כל מתאים לה. ״כרגיל,״ השבתי וירדנו חזרה למטה יד ביד.

״או סוף סוף,״ אמרה דיאנה בחיוך כשנכנסו חזרה. ״יאלה מדיסון את אחרונה,״ אמרה אמא ביאוש, ״טוב זה לא חדש,״ השיבה אוליבה שהיא לבושה בשמלה ורודה שהיא סטרפלס עם שרבול ארוך. על החלק התחתון של השמלה מפוזרים כוכבים ורודים גם כן. היא נועלת נעליי עקב ורודות המתאימות לשמלה ועל צווארה החשוף שרשרת פנינים שהיא מסורות שכל בנות המשפחה שמות באירועים.

״קייל הרבה זמן,״ ניגש אלינו מקס לבוש בטוקסידו כחול, אבל מאיפה לעזאזל הוא מכיר את קייל. ״היי אחי,״ אמר קייל וניגש להביא לו את החיבוק הגברי המוזר שאני בחיים לא הצליח להבין. ״איך אתם מכירים?״ שאלתי לא מבינה והטתי את ראשי. ״מועדון האיגרוף,״ הסביר מקס ושילב את ידיו. ״אבל מה אתה עושה פה?״ שאל קייל לא ממש מבין, ״הוא עם אוליביה,״ הסברתי ואוליביה חייכה. ״ואתה עם מאדי,״ סוף סוף מקס שם לב. ״צירוף מקרים תכף תגידו שאתם מכירים את לוק,״ אוליבה הסיקה מסקנה ונשענה על מקס. ״בטח למה לא,״ נדחפה דיאנה לשיחה בחיוך. ״לא נראה לי,״ השיב מקס מובך, ״טוב קדימה בואו נסיים! מדיסון את באה איתי וקייל חומד תלך עם ליאם.״ פקדה אימי ומשכה את ידי.

״מדיסון את בטח זוכרת את אלכס,״ אמרה אימי בהתרגשות מזויפת ואישה בלונדינית נגישה אלינו לבושה בחליפה שחורה. ״כן נראה לי,״ השבתי פחות בעניין, אין לי מושג מי זו. ״שלום מדיסון סידרנו בסטנד מיוחד את כל מה שנראה לנו יתאים לך,״ אמרה אלכס בחיוך וגררה סטנד שעל רובו תלויות שמלות כהות. ״אני אישית עיצבתי את זאת ואני חושבת שהיא הכי תתאים לך.״ אלכס הציגה בפניי שמלה שחורה שחלקה העליון הוא איקס ככה שחושפת טיפה את הבטן והיא מגיעה עד הברכיים. ״אני אמדוד אותה,״ לקחתי מידה של אלכס את השמלה בחיוך והלכתי למדוד אותה.

Just The Way You AreWhere stories live. Discover now