נקודת מבט קייל
״הבנת?״ אני שואל את מדיסון שיושבת לצידי, ״כן,״ היא ענתה בהתחכמות, ״תסבירי,״ אמרתי וסגרתי את הספר. ״קרני הרנטגן הן קרניים אלקטרומגנטיות. הן נמצאות באותו ספקטרום כמו אור, קרינה קוסמית וקרני גמא. הן מאוד חודרניות ובשונה מאור הן בלתי נראות, אורך הגל שלהן קצר בין 10 ל11 וה..״ היא עצרה, ״ו....״ ניסיתי לזרז אותה, ״אההה והתדירות שלהן גבוהה.״ היא אמרה בחיוך. ״נכון סיימנו,״ אמרתי והבטתי בה, ״סוף סוף,״ היא נאנחה, ״כבר אמרתי שאני יכולה להסתכל עלייך שעות,״ אמרתי בחיוך והיא האדימה, ״כל פעם כשאתה רואה אותי,״ היא אמרה מובכת, עיניה כל כך מהפנטות. ״אני מביך אותך?״ שאלתי ומשכתי אותה אליי. ״לא, פשוט בחיים שלי אף אחד לא החמיא לי ככה,״ היא אמרה, ״מה זה ככה אין סיכוי,״ אמרתי לא מאמין לדבריה. ״התכוונתי כל כך הרבה,״ היא אמרה אדומה. ״אז כדאי שתתרגלי,״ אמרתי בחיוך ומשכתי אותה אליי. ״אני יכולה להתרגל,״ היא אמרה בחיוך. באמת שהיא אחת הבנות הכי יפות שראיתי בחיים שלי היופי שלה כל כך מיוחד, עיניה הירקות והגדולות, שערה הג׳נג׳י הבוהק, שפתיה העבות והרודות שאני רוצה לנשק כל דקה, ושלא נדבר על הגוף המושלם שלה, אבל יותר מכל אני אוהב את האופי המדהים שלה. היא תמיד בצד הצודק, תמיד עומדת במילה שלה ותמיד תעזור לאלה שצריכים עזרה.״קייל? אני בבית!״ קולה של אמבר נשמע מלמטה. ״מה עושים?״ מדיסון שואלת בלחץ ומתרוממת ממני. ״את רוצה לספר לה?״ שאלתי והחזקתי את ידה. ״אני לא בטוחה,״ היא ענתה בחששות והשפילה את ראשה, ״היי אל תשפילי את ראשך אני מכבד אותך את זוכרת?״ שאלתי והרמתי את סנטרה, היא הנהנה בחיוך, ״אני אטפל בזה תישארי פה ואם הדלת נפתחת ואת לא שומעת דפיקה לפני תיכנסי מהר לחדר האמבטיה שצמוד לחדרי, ״אוקיי,״ היא אמרה בחיוך והנחתי את שפתי על שפתיה חבל רק שפתיחת דלת חדרי הפריעה לנו התנתקנו מיד ואמבר נכנסה. ״מאדי?״ היא שאלה בהלם ולא הבינה מה היא עושה פה, ״היי,״ מדיסון נופפה בידה, ״מה את עושה פה?״ אמבר שאלה עדין לא מבינה, ״היא באה לעזור לי ללמוד להיסטוריה,״ עניתי במקומה ודחפתי מאחוריי בזהירות את ספר כימיה כדי שאמבר לא תראה ששיקרתי לא כדאי שהיא תדע שאני עוזר למדיסון ללמוד למבחן שמחר בכימיה, ״אבל אתה יחסית טוב בהיסטוריה,״ אמבר אמרה ושילבה את ידייה. ״אבל מדיסון יותר,״ השבתי בהתחכמות, ״טוב לפחות הצעת לה משהו לאכול או לשתות?״ אמבר שאלה, ״מה נראה לך שלא, אני לא כמוך,״ אמרתי בזלזול, ״טוב אז אני יכולה לקחת אותה לרגע?״ אמבר שאלה בחיוך מתחנף, ״ממילא סיימנו,״ מדיסון אמרה וקמה מהמיטה, ״יופי,״ אמבר אמרה בשמחה ולקחה את ידה של מדיסון, ״ביי קייל,״ מדיסון אמרה ושלחה לי חיוך קטן. ״ביי,״ השבתי וכמה שאמבר גרמה לי לשנוא אותה עכשיו.
נקודת מבט אמבר
משכתי את מדיסון לחדרי אני לא מצליחה להבין מה קורה בינה לבין קייל, יש מצב שמדיסון זאת הנערה שקייל סיפר לי עליה? ״אני אעשה את זה ישירות,״ אמרתי והתיישבתי על הכורסא הקטנה שבחדרי ומדיסון התיישבה על מיטתי. ״אוקיי,״ מדיסון אמרה לא מבינה מה אני רוצה ממנה, ״קורה משהו בינך לבין אחי,״ אמרתי, לא שיש לי בעיה אם זה, אחי הגדול עם החברה הכי טובה שלי זה יכול להיות מדהים, ״למה את מתכוונת?״ היא שאלה והביטה בי. ״לא יודעת, שניכם מתנהגים ממש מוזר בימים האחרונים,״ אמרתי, ״אוקיי סליחה על זה אבל לא קורה כלום, קייל ביקש ממני לעזור לו ללמוד למבחן בשבוע הבא,״ היא אמרה בהתנצלות והתיישבתי לידה, ״לא אין לך על מה להתנצל זאת אני מתחילה לפתח ציפיות שהחברה הכי טובה שלי ואחי יהיו ביחד,״ אמרתי והיא חייכה, ״את יכולה לחלום,״ היא אמרה וגרמה לי לצחוק. את שאר הערב העברנו בלצפות במשפחת קרדשיאן ובאמת שאני יכולה לראות את הסדרה הזאת בלי סוף ויותר מאוחר מדיסון הלכה ואני נכנסתי למיטה.
YOU ARE READING
Just The Way You Are
Fantasy-הושלם- היא הייתה ילדה רגילה לפני שקרה הגרוע מכל, הפחד הכי גדול של כל ילד. מאז ליבה ננהל ולאף אחד היא לא נתנה להיכנס. ״אני אוהב אותך בדיוק כמו שאת.״ נפלתי בעיניה הירוקות. ״אני לא יכולה לאהוב.״ היא אמרה בעצב והשפילה את ראשה. ״אז אני אלמד אותך מזה לאה...