23

608 24 1
                                    

נקודת מבט מדיסון
״אמת או חובה חבורה של זונות!״ מייגן קראה ולקחה בקבוק ריק של קמפרי, ״מה אנחנו בני חמש,״ בלייק נאנח, אני עדיין לא מאמינה שהוא נשאר פה אני צריכה להתמודד אם זה שהוא חבר קרוב של קמרון, נשארנו רק החבורה שלנו ועוד כמה. ״אנחנו לא בני חמש אז זה הולך להיות יותר מעניין,״ היא צחקקה והתיישבה על הרצפה באמצע הסלון. ״זו הייתה טעות להזמין אותך,״ קמרון נאנח והתיישב לידה. ״בכל מקרה הייתי מוצאת דרך לבוא,״ היא אמרה בחיוך.

״אמת או חובה?״ קורל שאלה אותי היא אחת החברות של אלכסה, אני עדיין לא מאמינה שהסכמתי לשחק במשחק הדפוק הזה. ״חובה,״ עניתי בנועזות. ״טוב אז כולם כבר יודעים שאת בתולת שפתיים,״ היא אמרה בחיוך מתגרה, אבל זה כבר לא נכון. ״אז חובה עלייך לנשק את אחד הבנים פה,״ היא אמרה בחיוך שטני. ״בסדר,״ נאנחתי, התקדמתי לכיוון של קייל בלי לחשוב פעמיים התיישבתי על ברכיי מולו, חיוכו היה מהפנט ושפתי רק חיכו לטעם של שפתיו.
הנחתי את שפתיי על שפתיו, לא שמעתי כלום, לא את הצעקות עידוד ולא את השריקות. כאילו היינו בעולם משלנו. מהר מאוד הנשיקה הפכה לסוהרת והלשנות שלנו נלחמו על שליטה, ידי עלו לעורפו וידיו ירדו לגבי התחתון.
״וואו,״ ז׳אק קרא שהתנתקנו ושריקות נשמעו. חיוך גדול התפרס על פניי ולא יכלתי להוריד אותו, ״נראה לי שעמדתי בחובה,״ אמרתי בחיוך שטני וחזרתי למקומי. ״גם לי,״ קייל אמר בחיוך. ״כן, עמדת.״ קורל אמרה כמה שהיא כפויה טובה.

״אמת או חובה קמרון?״ מייגן שאלה, ״חובה,״ הוא ענה באדישות, ״אוקיי חובה עלייך לקחת את כל הדברים שאני הולכת להביא מהמקרר ולשפוח אותם על עצמך,״ היא אמרה והתקדמה למטבח. ״מה את בת שלוש?״ הוא שאל בעצבים ועקב אחריה. ״ילדה בת שלוש הייתה שוכבת איתך?״ היא שאלה בחיוך פלרטני. ״שכבתם?״ אמבר שאלה בהלם, שכחתי לרגע שהם קבעו ללילה אבל כל כך מהר. ״את הגעת לפה לפני שלושה ימים,״ אמבר עדיין בהלם. ״מה את מצפה מקמרון, מגיעה מישהי כוסית אז הוא לא יעשה אם זה משהו,״ ז׳אק ניסה להסביר לאמבר. ״בסדר זה לא עינייני,״ אמבר אמרה והחזיקה את ידו של ניק. ״בכל מקרה אלה הדברים,״ מייגן אמרה, היא הוציאה שלוש ביצים, קשופ, סירופ שוקולד וקצפת מוכנה. ״אהה וזה,״ היא שלפה מהארון סוכריות בצורת יוניקורון. ״לא זה של סופיה,״ קמרון אמר ולקח את הסוכריות מידה. ״בסדר,״ מייגן נאנחה. ״יאלה,״ היא ניסתה לזרז אותו. ״בחוץ,״ הוא קבע וכולנו יצאנו לחצר הלא קטנה. ״רגע!״ קורל קראה וכולם שתקו. ״מה?״ קמרון שאל בחוסר סבלנות, היא היא שלפה את הטלפון שלה והתחילה לצלם. ״אם את מעלה את זה, אני אדאג שלא יהיו לך אצבעות לעלות עוד משהו יותר בחיים שלך,״ קמרון אמר מאיים, ״בסדר,״ קורל גילגלה את עיניה. ״מייגן אין יותר לילות ביחד,״ קמרון אמר ועוד שנייה הקאתי את כל מה שאכלתי היום. ״מה אכפת לי יאלה,״ מייגן צעקה בקפיצות. ״איכס,״ אמבר קראה בגועל שקמרון שבר על עצמו את שלושת הביצים ביחד.

Just The Way You AreWhere stories live. Discover now