DLA OSÓB, KTÓRZY NIE ZACZĘLI CZYTAĆ SMOCZEJ STRAŻY.
JAK JUŻ CZYTALIŚCIE (ZAPEWNE JUŻ PRZECZYTALIŚCIE) OMIŃCIE TĄ CZĘŚĆ :)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kendra po walce z demonami zostaje mianowana razem z bratem jako opiekunowie Gadziej Opoki, jedną z 3 najgroźniejszych Smoczych Azyli. Znajdują berło, która umacnia bariery Czarnodołu. Kendra musiała stawić czoło Celebrantowi sama, bez brata. Wtedy staje się smoczym mówcą.
Później Kendra i Seth otrzymują zaproszenie na ucztę w Niebodworze. Lecą tam gryfami, razem z Tanu i z Calvinem. Podczas uczty gryfy zostają zabite, więc grupa muszą wracać piechotą. Po drodze spotyka ich nieszczęście, Kendra zostaje złapana przez smoczycę Jaalesę, która zabiera ją do Celebranta. Tam, skuta łańcuchami dowiaduje się od Ronodina, że Celebrant zamierza zdobyć Czarkamień, który znajduje się w Burzowej Stanicy.
Przekazuje wiadomość bratu i Tanu, którzy są w lochu Terrabelle. Spotykają się i z pomocą żądlikuli Pattona Burgessa dostają się do Burzowej Stanicy. Biorą udział w konkursie. Seth traci pamięć, a Kendra kończy konkurs odsyłając Czarkamień laską wygnania.
Ona i brat zostają przeteleportowani do Czarnodołu, gdzie drewniany pajac Mendigo porywa go. Seth zostaje beczką przeteleportowany do Ronodina. Kendra się rozpacza, chce szukać brata. Natomiast Seth, który stracił pamięć nie wie, czy Kendra rzeczywiście jest jego siostrą.
Z pomocą Ronodina rozwija swoje moce i uwalnia więźniów Czarnodołu. W ten sposób doprowadza do upadku azylu, którego przyrzekł chronić. Kendra za pomocą kajaka wraz z przyjaciółmi przemieszcza się do innego Smoczego Azylu zwaną Sierpowa Laguna.
Spotyka tam brata, ale z bólem serca musi się z nim znów rozstać. Znika też Calvin, który jak później się okazuje, podrapał się do Setha i chowa się do jego kieszeni.
Dziewczyna udaje się do domendy Podkróla. Odbiera mu Perłę Zmierzchu, rogi Paprota i jego samego. Uwalnia również Setha od obowiązku nadanej przez podkróla.
Bezpiecznie wraca na teren azylu. Otrzymuje wiadomość, że jej brat z Calvinem wyruszyli do Doliny Tytanów, kolejnego Smoczego Azylu, w której opiekunką jest Królowa Olbrzymów.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kredyt dla sister0000001, moja powieść będzie częściowo lub nawet w większości zainspirowana od Gabi.
Stanowczo proponuję przeczytać jej wersję!
Moje następne słowa będą skierowane do sister0000001:
Na początku przypadkowo przeczytałam Twoją wersję powieści Smoczej Straży. Nie mogłam przestać czytać, bardzo mi się ona spodobała(Teraz niecierpliwie czekam na następny rozdział). Dzięki Tobie przyszło mi do głowy, żebym również spróbowała napisać fanfiction(chociaż tak bardzo mi się spodobała Twoja wersja, że nie mogę o niej zapomnieć, więc postanowiłam z niej częściowo skorzystać). Mam nadzieję, że nie jesteś zła za wykorzystanie twoich pomysłów przeze mnie.
Lisa
CZYTASZ
Smocza Straż: Mistrz Gry Tytana
FanfictionWojna ze smokami nasila się. Seth chce odzyskać pamięć, prosi o pomoc Królowej Olbrzymów. Chłopak bierze udział w Grze Tytana, urządzonej przez Humbugla. Kendra i przyjaciele chcą znaleźć magiczną harfę, jedną z trzech talizmanów w Smoczej Świątyni...