Rozdział XLII: Szokująca Wiadomość

253 25 88
                                    

Pauza. Nikt się nie odzywał. Kendra nie wiedziała co powiedzieć. Przecież jest zwykłym człowiekiem!

– Chyba mnie pani z kimś pomyliła. – odezwała się dziewczyna

– Nie ma opcji! – wrzasnęła Irma – Jestem Irma, potężna czarownica. Jestem jedną z niewielu osób, którzy mogą zauważyć twoją moc.

– Kendra nie może być magiczną istotą! – wtrącił się Seth – To moja siostra. Jesteśmy ludźmi.

– Oczywiście, że Kendra jest człowiekiem. Ale nie do końca. Nie po tym, jak została obdarowana magiczną mocą. Widzę, że znacie Risenmay. Kojarzycie kim ona jest?

– Wróżką. – powiedziała Kendra

– Prawda. Kendra, jesteś jedną z nich.

– Serio?! – wrzasnął Seth

– A co, ma być nie serio? – staruszka wyglądała na niezadowoloną – Nie kłamię.

Młody zaklinacz cieni parsknął śmiechem i krzyczał:

– Wiedziałem, że Kendra jest wróżką. Wiedziałem! Zobaczę kiedyś Kendrę ze skrzydłami?

– Zobaczysz. W przeciwieństwie do innych wróżek, Kendra może je również ukrywać.

– Ale dziwnie by było gdyby poszła do szkoły mając skrzydła. – Seth dusił się ze śmiechu

– Kendro, jesteś wróżkokrewna. Odblokuj swoją moc, tak jak twój brat to zrobił, a będziesz mogła stać się wróżką.

– Jeszcze jedno pytanko. Czy jest taka możliwość, że Kendra jest jednorożcem?

Kendra miała ochotę walnąć brata.

– Nie jest jednorożcem. Ale może nią zostać, jeśli ktoś jej pomoże. – staruszka zerknęła na Paprota

– Cooooo?! – Seth był jedyny, który się śmiał z tej sceny. Reszta była w szoku, nie miała siły się odezwać.

– Będąc wróżkokrewną śmiertelniczką, Kendra ma dostęp do wielkiej mocy, jakiej żadna wróżkokrewna istota nie miała. Jak tylko rozwiniesz swoje umiejętności, będziesz jedną z najpotężniejszych i najgroźniejszych istot w tym świecie.

U ciebie i u Setha widać ślad smoka. Jakiś smok najwyraźniej przekazał wam część swojej mocy. Jesteście smoczym bratem. Prawie nic was nie zrani kiedy przemienicie się w pół smoka. Wtedy będziecie mieli postać człowieka z łuskami i skrzydłami smoka.

– Taaak! Jestem smokiem! Ekstra!

– Kendro, może kiedyś zostaniesz wróżką czy jednorożcem, twój wybór. Jesteś śmiertelnikiem, więc możesz być wróżkojednorożcem. Kiedyś zostaniesz zwolniona z pracy jako wiecznej i zastąpi cię ktoś inny. Mogę ci obiecać, że za wiele tysięcy lat później, Królowa Wróżek przekaże ci koronę.

– Dlaczego Kendrze zawsze przytrafiają same najlepsze rzeczy?! – jęknął Seth

– Tak jak twoja siostra, jesteś magiczną istotą, od kiedy wyjąłeś talizman z ciała ożywieńca. Jego moc wpłynęła w ciebie. Jest to bardzo rzadki przypadek. Secie, jesteś zmiennokształtnym.

– Przynajmniej coś, co nie może Kendra. – mruknął wciąż niezadowolony Seth

– Zostaniesz kiedyś Królem Smoków.

– Taaak! Czekaj. Co? Ja?! Królem Smoków?!

– A ja? – spytała Eva

– Jego żoną. – odpowiedziała Irma wskazując na Setha

Smocza Straż: Mistrz Gry TytanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz