Kendra poczuła jak czyjeś ręce ją obejmują. Otworzyła oczy i patrzyła w zdumieniu na osobę, z którą prawdopodobnie spała. Sprawdziła godzinę w zegarku, który akurat stał w komodzie obok łóżka. 10:56.
Wczoraj wraz z Paprotem i Adrianem przyszli do schroniska. Dziewczyna już tak zmęczona weszła do pokoju i zasnęła na łóżku. Wiedziała, że Paprot w tym czasie poszedł wytłumaczyć sytuację innym. Może już wszyscy wyszli z chlebaka.
Kendra była pewna, że kiedy jeszcze zasypiała, była zupełnie sama. Lecz teraz obok niej leżał Adrien. Kiedy on przyszedł? Czy ona była przez cały czas w niego wtulona?
Spojrzała na jednorożca, który dalej spał. Jaki on był przystojny! Prawie tak jak Paprot. Dziewczyna poruszyła się i usiadła na łóżku. Adrien też otworzył oczy.
– Cześć. – powiedział ziewając
– Kiedy ty przyszłeś..? – zapytała Kendra
– A wiesz, nie dawno po tym jak zasnęłaś. Też byłem zmęczony.
– Mogłeś spać na innym łóżku.
– Ale wolałem tu. Obok pięknej kobiety, która podobno zakochała się w Paprocie.
– Hahaha, ale śmieszne. Może już się trochę odsuniesz?
Wtedy otworzyły się drzwi pokoju i wszedł Paprot. Osoba, która nie mogła zobaczyć tej sceny. Jednorożec patrzył w zdumieniu na dziewczynę i przyjaciela.
– Ktoś mi wytłumaczy co tu się dzieje? – zapytał się Paprot wyraźnie niezadowolony
– A wiesz, spałem z tą panienką. – powiedział z uśmiechem Adrien
– Paprocie, to nie tak jak myślisz— – tłumaczyła się Kendra
– Kendra, jak mogłaś?! – Paprot był wyraźnie zły
– Wyluzuj Papku. – uspokajał przyjaciela Adrien – Ona nawet nie jest twoją dziewczyną.
– Co tu się dzieje? – powiedziała Vanessa, która stanęła obok Paprota wraz z Warrenem
Paprot patrzył gniewnie na Adriena, a póżniej wybiegł z pokoju.
– Paprot, czekaj! – zawołała przyjaciela Kendra
Poczuła, że Adrien złapał ją za nadgarstek.
– Puść. – syknęła
Jednorożec niechętnie ją puścił. Dziewczyna wybiegła z pokoju w poszukiwaniu Paprota.
————————————————————————————————————
Przepraszam za krótkie rozdziały, niestety nie mam za dużo pomysłów...
Lisa
CZYTASZ
Smocza Straż: Mistrz Gry Tytana
FanfictionWojna ze smokami nasila się. Seth chce odzyskać pamięć, prosi o pomoc Królowej Olbrzymów. Chłopak bierze udział w Grze Tytana, urządzonej przez Humbugla. Kendra i przyjaciele chcą znaleźć magiczną harfę, jedną z trzech talizmanów w Smoczej Świątyni...