Másfél évvel később
Chris és Sharon a forgatások alatt jóba lettek. Chris nagyon sokáig nem tudott nyitott lenni senki felé de be kellett látnia, hogy Brooklyn többet nem tér vissza. Mára Sharon és Chris jegyesek lettek. Chris nem érezte azt amit Brooklynnal, de úgy volt vele olyan nem is lesz soha de hátha egyszer változnak az érzései a lány felé hisz ő ott volt vele mikor egyedül volt, és szereti is a férfit.
-Képzeld találtam egy fotóst! Eszméletlen képei vannak! Szeretném ha ő fotózna minket az esküvőn! Oh meg esküvő előtti fotózás is lehetne!
-Rád bízom!-mondta a nőnek Chris.
-Nézd meg legalább a képeit!
-Mondom rád bízom!
-Elmehetnénk beszélni vele ma! Nem rég jött vissza Bostonba!-mondta Sharon a férfinek.
-Nem elég ha csak te mész?-kérdezte Chris.
-DE CHRIS...!-szólt a férfira a nő.
-Jó, jó menjünk!
Azzal felöltöztek és elindultak a címre.A fotóstúdióban:
-Jó napot Sharon Carter vagyok, ő a vőlegényem Chris Evans és esküvői fotózás miatt èrdeklődnénk!
-Jó napot! Alexis vagyok! A kisasszony épp hátul fotóz az udvaron ki kisérem Önöket!-mondta az asszisztens.
-Köszönjük!-mondta Chris. Majd követték az asszisztenst. Alexis egy fiatal nő irányába mutatott.
-Ő az ott, mindjárt szünetet tartanak akkor tudnak beszélni vele!
-Rendbe!-mondta Sharon.
Chris ahogy ott állt és figyelte a fotóst hátulról fura érzés kapta el. Majd a fotóst megpillantotta oldalról. Lesokkolt.
-Chris minden rendben?-kérdezte Sharon.
Chris nem válaszolt. A fotós abban a pillanatban megfordult, egy eszméletlen bájos mosollyal az arcán, lerakta a kamerát.
Chris mellkasa alig engedte a férfit levegőhöz. A nő nem más volt mint élete szerelme, Brooklyn. Megváltozott. Valahogy más volt.
Brooklyn amint felnézett nyomba Chris tekintetével találkozott. Csak nézték egymást. Majd a lány elindult a pár irányába.
-Jó napot Brooklyn vagyok!-nyújtotta a kezét Sharon felé.
-Jó napot! Én Sharon Carter vagyok, ő pedig a vőlegényem Chris Evans! Chris hé! Itt vagy?-bökte meg a férfit Sharon.
-I-gen! Bocsánat! Chris...Evans!-nyújtotta kezét a lány felé aki először hezitált majd kezet rázott vele. Chris nem akarta elengedni Brooklyn kezét.
-Chris engedd el!-nyúlt oda vőlegénye kezéért Sharon.-Mi van veled? Ne haragudjon, nem tudom mi baja lehet!
-Semmi baj! Öhm..az esküvői fotózásukkal kapcsolatban keresnek?
-Igen! Imádom a képeit!-mondta Sharon lelkesen.
-Rendben, megbeszéléssel kapcsolatban az asszisztensem ad időpontot ott mindent megtudunk majd beszélni!
-Remek!-válaszolt Sharon.
-Helló hercegnő!-hallatszott egy hang hátulról.
-Szia! Mindjárt megyek!-kiabált oda Brooklyn.
Chris hátra nézett és meglátott egy 30-as éveiben járó férfit. Rossz érzése lett.
-Akkor...én megyek! Örültem Sharon,...Chris!
Azzal elindult a férfi irányába Brooklyn. Összekulcsolt kézzel hagyták el az épületet, beültek a kocsiba és elmentek.
Chris csak nézte, ahogy a nő akit nagy nehezen végre elfelejtett, de a semmiből újra felbukkant előtte egy idegen férfi oldalán távozik. Újra elkapta az az érzés mint amikor a lány elhagyta.
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤