Chris egésznap alig tudta lelőni a feleségét pörgött mint a vadalma.
-Kicsim!-szólt hozzá Chris de a lány egyik szobából a másikba cipelte a díszeket.-Sebastiannal elmegyünk egy sztriptízbárba jó?
Brooklyn megállt majd hátra fele visszatolatott.
-Hogy hova mész?
-Ezt hogy hogy meghallottad?-nevetett Chris.
-Jó mulatást! Vidd a személyid az öregeket lehet be se engedik!
-Öreg? Te most rólam beszélsz?
-Nehogy szívrohamot kapj a sok dögös csajtól!-mondta a lány akin tisztán leíródott hogy duzzog.
-Gyere már ide te bolond!-ment utána Chris ahogy magához húzta.-Csak ugrattalak, azt akartam hogy rámfigyelj!
-Menj nyugodtan! Ha kell fizetem a bérletet is!
-Te bolond! Azt akartam kérdezni van e kedved besétálni a karácsonyi vásárba ha már ennyire karácsonyi lázban égsz!
-De te nem is szereted!
-Nem de te igen! És akkor viszont elkísérlek!
-Itt valami csel lesz! Érzem a zsigereimben!
-Zsigereidbe? Mi vagy te látnok?
-Végülis jó szemem volt a férjemhez is nem?
-Ezzel nem tudok ellenkezni!-erre a kijelentésre elmosolyodott Brooklyn.-Na sétáljunk egyet?
-Igeen!-ugrott a férfi nyakába.-Már megyünk is?
-Menjünk! De öltözz fel melegen hideg van!
-Rendbeen! Te is!-kiabált vissza a lány miközben berohant a gardróbba átöltözni.
Majd felvették a kabátjukat és kiléptek Boston hideg utcáira. Ahogy sétáltak a vásárban a csodás díszeket, az árusok kézzel készített árukat csodálták és a korcsolyapályát amit Brooklyn mindig messziről elkerül.
-Na mit szólsz egy körhöz?-kérdezte Chris.
-Tudod hogy ez egy határozott nem lesz ugye?
-Naa a kedvemért!
-Biztos hogy nem!
-Vigyázok rád! Ígérem!
-Ahj, ne csináld tudod hogy félek!
-Esküszöm, hogy nem lesz semmi baj! Ott leszek melletted!
Brooklyn nem tudta hogy de ez a férfi mindenre rátudta venni amitől kicsit is félt. Már a következő pillanatban a korcsolyapályára próbált besétálni de nehezebb mint gondolta. Azonban Chris végig ott volt mellette.
-Foglak! Minden rendben!-kapta el a lány derekát így tartva őt el ne essen. Felértek a jégre ahol Brooklyn a korlátot csak úgy szorongatta.
-Fogd meg a kezem! Gyere!-nyújtotta a kezét a lány felé.
-Mekkora esés lesz ebből! Jesszusom!-mondta a lány ahogy becsukta a szemeit, és úgy nyúlt Chris kezéért.
-Nyisd ki a szemed! Ha becsukod akkor annak mi értelme?
-Nem látom mekkora pofára esés lesz!-nevetett a lány.
-Vigyázok rád!
Chris körülbelül két órán keresztül tanítgatta Brooklynt. Talán csak kétszer esett el Brooklyn de akkor is Chris felfogta az esést így a lány a férfira zuhant ami nem volt egy előnytelen dolog. Legalább annál lentebb már nem is eshet gondolta a lány. De minden esés után Chris megcsókolta a lányt, hátha nem bukásként könyveli el ezt az egészet.
Ahogy sétáltak haza a lánynak szörnyen fázott a keze így elkezdte lehelni.
-Fázik a kezed?
-Csak egy kicsit!-mosolygott a lány.
-Add oda!-fogta meg a kezét majd elkezdte melegíteni, és a kabát zsebébe csúsztatta. Brooklyn a fejét Chris vállára rakta és úgy sétáltak tovább a hóesésben.
-Lehetne hogy örökké így fogd a kezem?-kérdezte Brooklyn mosolyogva.
-El se engedem soha! Abba biztos lehetsz!
-Mondtam már hogy mennyire szeretem a férjemet?
-Én meg a feleségemet?-mosolygott Chris.
-Last Christmas I gave you my heart
But the very next day you gave it away...-kezdte halkan énekelni Brooklyn.
-This year, to save me from tears
I'll give it to someone special!-folytatta Chris ahogy elmosolyodott.
-Téged nem kérhetlek minden évben karácsonyra becsomagolva?-nevetett Brooklyn.
-Csak karácsonyra?-állt meg Chris.
-Mi a baj?-nézett rá Brooklyn.
-Az év minden napján megkaphatsz engem becsomagolva!-húzta magához a bal kezével a lányt amíg a jobb kezét továbbra is a zsebében tartotta melegítve a lány kezét.
-Elmondanád hogy lettem én ennyire mázlista hogy egy ilyen pasit adott nekem az élet mint te?
-Milyen pasit?-nevetett Brooklyn kijelentésén.
-Hát ilyet!-mutatott a férfira.-Ilyen édes, vicces, romantikus, erős..!-de nem tudta folytatni mert Chris elhallgatatta ahogy megcsókolta.-Mond miért nem találtalak meg téged hamarabb?-mosolygott bele a csókjukba.
-Nem is te találtál hanem én téged!-nyomott újabb csókot a lánynak a szájára.
-Na jó! Pillangók! Ideje haza menni mert a férjem miatt itt olvadok el a minusz 5 fokban!-beszélt maga elé nézve a lány.
-Ezek a pillangók ennyire aktívak?
-Túlságosan is! Többen vannak mint egy hadsereg!
Chris ahogy nézte a lányt mosolygott. Nem tudta mit tehetett az életben, hogy egy ilyen ajándékot kapott tőle mint ez a nő. De tudta, hogy ő a világ legmázlistább férje, és bármit megtenne hogy ezt a nőt soha se veszítse el. Háborúba menne érte, ha kellene egy hadsereget építene és inkább feláldozná magát mintsem hogy őt veszítse el. Mert őrülten szereti.
ESTÁS LEYENDO
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤