23. Csók,csók és csók

879 44 6
                                    

Egy csodálatos estét töltött együtt Chris és Brooklyn. Izott a levegő. De ez nem volt új számukra. Egyszerűen megőrültek egymásért. Minden pillanatot együtt töltöttek volna, csókolták volna egymást.
Brooklyn lassan ébredezni kezdett majd látta, hogy a férje nincs mellette.
Felkelt majd Chris pólójában kimászott az ágyból. Nagy nehezen megtalálta Christ aki a kis otthoni edzőtermükbe volt és épp fekvőtámaszozott. A felső testén csak úgy feszültek az izmok. Brooklyn az alsó ajkába harapott.
-Csak nem azt akarod mondani, hogy nem volt elég edzés éjszaka?-kérdezte nevetve Brooklyn ahogy közelebb sétált a férfihoz.
-Mi számít elégnek? Mert valahogy belőled soha nem elég!-állt fel hogy karjai közé szorítsa a feleségét.-Igazán szexi az én feleségem!-forgatta meg a tengelye körül a lányt.
-Az én férjem se panaszkodhat! Szegény táblás csokik igazán megirigyelnék a kis kockáid!-simogatta meg a férje izmosan kidolgozott kockáit.
-Mit csinálsz?-nézett a lányra Chris, ahogy egy picit sem engedett az ölelésből.
-Semmit!-harapott újra az alsó ajkába, majd nem tudott mit tenni szenvedélyesen megcsókolta Christ. A férfi nyelve bejutásért könyörgött, amit a lány meg is adott neki. Igazán forró csók volt.
-Lehet nem itt kellene ezt csinálni!-húzta magát távolabb Brooklyn de Chris nem engedte.
-Őrületbe kergetsz Mrs Evans!-nézett a nő szemeibe Chris.
-Szeretlek!-válaszolta Brooklyn.
-Én is téged életem!
-Chris..!
-Mond kicsim!-puszilta meg Brooklyn homlokát Chris.
-Soha nem akarom, hogy ez véget érjen!
-Nem fog! Soha! Ezt megigérem!
Brooklyn átölelte a férfit majd a fülébe súgta.
-Bárcsak lassan egy fővel bővülne a családunk!
Chris szíve melegséggel töltődött meg. Minden álma volt, hogy ez a lány szüljön neki gyermeket, hogy ő legyen az édesanyjuk.
-Ez felhívás keringőre?-kérdezte nevetve Chris.
-Veheted annak is!-csókolta meg a férfit.-Mi lenne ha rákapcsolnánk a baba projektre?
-Remek ötlet! Alig várom, hogy egy kislány itt rohangáljon közöttünk!
-Kislány? Nem kisfiú?-nézett meglepődve a férfira.
-Ha kislány lesz, olyan lesz mint te! Egy hercegnő!
-De én kisfiút szeretnék, hogy rád hasonlítson!-nézett kutya kölyök szemekkel Brooklyn.
-Húha, akkor úgy néz ki bele kell adnom mindent, hogy ikrek legyenek és mindkettőnk kívánsága teljesüljön!
-Ikrek?
-Végülis miért is ne? Csodás anyjuk lennél!
-Te pedig csodás apuka!
Csak nézték egymást, ahogy néha csókot váltottak.
-Chris elfogsz késni!-nézett az órára Brooklyn.
-Nem baj, az ráér! Ez nem!-csókolta meg a feleségét.
-Nem késhetsz! Menj zuhanyozz le!-lökte a férfit a zuhanyzó irányába.
-Most nem jössz?-kacsintott a lányra.
-Most nincs desszert! Reggeli van!
-Tudod mit tanított a biológia tanárom régen fogyókúrára?
-Akarom tudni?-kérdezte nevetve Brooklyn.
-A legjobb fogyókúra egy keksz egy szex reggelire, délre két szex egy keksz, vacsorára meg csak szex!-mondta nevetve Chris.
-Jesszusom, beteg!-nevetett hangosan Brooklyn-Na menj zuhanyozz le! Addig előkészítem a kekszed!
-Hé Brooklyn!-kiabált ki a fürdőajtó mögül Chris.
-Hm?
-Az életemnél is jobban szeretlek!
-Én is téged Chris! Mindennél jobban!

You are the one i loveOnde histórias criam vida. Descubra agora