Chris pár napra elutazott rajongói találkozó miatt. Eddig is nehezen hagyta otthon a feleségét de most hogy ott van a két gyermeke most már körülbelül a házból lábbal kell őt kirugdosni.
-Anyu mikor jön már apu haza?-kérdezte Ava ahogy a kanapén anyukájához bújt.
-Nem sokára itthon lesz kicsim!-mondta Brooklyn a kislánynak.
-Apu ilyenkor sok nénivel találkozik Ava!-mondta Louis. Louis eszméletlen értelmes fiú volt. Nem tudta pontosan mi is az a rajongói találkozó de azt már megjegyezte hogy ilyenkor aput sok ember veszi körül.
-Apu miért találkozik idős nénikkel?-kérdezte Ava.
-Apu csak rajzol nekik, aztán el is köszön tőlük! Vagyis ajánlom neki!-nevette el magát Brooklyn.
-Anyu! Nem lepjük meg aput?-kérdezte Ava.
-Meglepni? Hogy szeretnéd?-nézett a kislányra Brooklyn. Pontosan tudta mire gondol a kislány.
-Elmegyünk hozzá?-kérdezte Louis is lelkesen. Mindketten nagyon apásak voltak. De nem is meglepő, Chris rengeteg időt tölt velük.
-Ma már nem gyerekek! Késő van! Apu is már lassan alszik!
-Holnap?-néztek anyukájukra kis kölyökkutya szemekkel.
-Majd még meglátjuk rendben? Itt az ideje nektek is aludni! Ilyenkor már a gyerekeknek rég ágyban a helye!-kapta fel őket Brooklyn. Befektette őket az ágyba és a homlokukra egy-egy puszit nyomott.
-Jóéjt drágaságaim!-köszönt el tőlük Brooklyn.
-Jó éjszakát anyu!-köszöntek el az anyukájuktól mindketten egyszerre.
Brooklyn ahogy becsukta a szoba ajtót elment lefürödni. Hosszú nap volt. Ha egyedül van a gyerekekkel dupla annyi energiát használ el. Chris rengeteget segít neki mikor itthon van így ilyenkor szokatlan számára hogy mindennel neki kell foglalkoznia. Befeküdt az ágyba, kezébe vette a telefont és a szerelmének hagyott egy jó éjszakát üzenetet. Azonban ahogy lerakta a kezéből a telefont pittyegett is.Chris üzenete: Egyetlenem❤ hiányoztok borzasztóan! Minden egyes percben ti jártok az eszembe❤
Brooklyn elmosolyodott, majd álomra hajtotta a fejét.
A gyerekek reggel anyukájuk mellé huppanva keltették fel Brooklynt. Hétköznap az istennek nem akartak korán felkelni, de hétvégén ha olyan kedvük volt hajnal ötkor is képesek voltak teljes energiával kezdeni a napot. Brooklyn megcsikizte őket, megpuszilta majd feladva azt hogy ő sokáig aludhasson kelt fel az ágyból.
Megcsinálta a gyerekeknek az amerikai palacsintájuk majd kiültek a teraszra. Majszolták a gyerekek az édes kis palacsinta szeleteket.
-Na milyen?-kérdezte Brooklyn.
-Finooom!-kiabálták egyszerre.
-Anyu elmegyünk aput meglepni?-hozta fel a témát Louis.
-Ilyenkor apunak nincs sok ideje ránk!-mondta szomorú arccal Brooklyn.
-Hiányzik apu!-mondta szomorúan Ava.
-Nekem is hiányzik!-ismételte a testvérét Louis.
-Akkor öltözzetek!-mosolygott Brooklyn.
A gyerekek gyorsan rohantak a szobába átöltözni és már sorakoztak is az ajtónál.
Brooklyn épp nyitotta az ajtót mikor a szeretett személy ott állt előttük.
-Apuuuu!-ugrottak Chris karjába a gyerekek. Brooklyn szemeiben könnycseppek gyűltek, de próbálta elrejteni.
-Szia kicsim!-állt fel az ölelésből Chris.
-Te szemét! Miért nem mondtad hogy jössz!-kezdte el ütni Christ Brooklyn.
-Anyu most haragszik apura?-kérdezte Louistól Ava.
-Vagy a nagyok így fejezik ki a szeretetük!
-Furák!-mondta Ava.
-Hé! Brooklyn! Nemár! Au!-futott Chris a ház előtt a felesége elől.
-Utállak!
-Kicsit se hiányoztam?-nevetett Chris.
-Kicsit se! Engeszteltek esténként a csippendélfiúk!-mondta durcásan a lány.
-Hogy kik?
-Jól hallottad! Csippendélfiúk!-szivatta Brooklyn Christ.
-Adok én neked csippendélfiút!-kapta el Chris a feleségét.
-Hiányoztál te bolond!-ölelte át szorosan a férfit.
-Te is nekem kicsim! Borzasztóan!-simogatta a felesége fejét Chris.
-Szeretlek!
-Én is téged kicsim! Szeretlek!-csókolta meg a lányt a férfi.
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤