Brooklyn és Chris visszatértek a lány lakásába.
-Mindjárt jövök, csak átveszek valami kényelmesebb ruhát!-mondta a lány a férfinek.
-Nem mehetek veled?-kiabált Chris a lány után, aki csak egy hangos nem választ adott a férfinek amitől Chris arca mosolyra húzódott.
-Na! Lássunk neki Evans uraság!
-Csak szólok...szemmel kell tartanod mert elég ügyetlen vagyok!-mondta Chris.
-Le se vehetem a szemem rólad?-viccelődött Brooklyn.
-Akkor legalább kvittek leszünk!
-Hogy-hogy?
-Mert valahogy én se tudom levenni rólad a szemem!
-Chris!
-Mi az? Még most gondold meg nem e az eper tejszínhab kombót kéred!-kacsintott a lányra.
-Te tényleg lehetetlen vagy!-vágott hozzá egy ruhát a lány.
-Mond mit csináljak!
-Ezt kellene összeállítanunk!-mutatta a lány a receptet a férfinek.
-Szerinted én ennyire profi vagyok?-nézett lesokkolva Chris.
-Majd csinálom akkor én!-állt az edény elé a lány.-Gyúrjuk össze..! Oké! Jön a mocskos munka!-nyúlt az edénybe Brooklyn. Majd hátulról érezte ahogy Chris pár centire áll tőle, az oldalánál előre nyújtotta a kezét egyenesen bele az edénybe megfogva Brooklyn kezét.
-Te most mit csinálsz?-nevetett a lány.
-Biztosra mentem hogy ne kelljen eltávolodnom tőled!-tette a fejét a lány vállára.
-Most mindketten összekoszoltuk magunkat!-nevetett magukon a lány.
-Van valami a szádnál!-mondta Chris ahogy tovább ölelte a lányt.
-Mi? Hol?-kérdezte a lány ahogy a férfi felé fordult.
Chris azzal a mozdulattal megcsókolta a lányt. Mindketten behunyták a szemüket és élvezték a pillanatot. Lassan Brooklyn kivette a kezeit a tésztából, megfordulva és a férfi nyakát átfogva folytatták a csókot. Chris kezei is lassan távoztak az edényből, megfogva Brooklyn derekát és egy egyszerű mozdulattal felhelyezte a lányt a pultra.
-Így nem lesz sütemény!-mondta Chrisnek aki épp hogy egy centire volt az ajkaitól.
-Téged akarlak!-mondta Chris ahogy a lányt újra megcsókolta majd a kezei lassan a lány combjára tévedtek.
-Én...Én sajnálom!-tért ki a csókból a lány.-Még nem érzem úgy hogy ennek itt lenne az ideje..!
Chris ez után jött rá, hogy elsiette a dolgot hisz most Brooklyn nem a felesége. Nem az a lány aki ezek után már a karjai között feküdne és élveznék egymás társaságát.
-Kérlek ne haragudj!-mondta a lány ahogy Christ nézte.
-Te ne haragudj, kicsit elvesztettem az eszem!
A lány rosszul érezte magát ezért Chris szájára adott egy csókot.
-De...de attól még megcsókolsz?-nézett a férfira a lány.
Chrisnek nem kellett kétszer mondani megcsókolta a lányt majd segített neki a pultról leszállni.
Összeszedve magukat a sütemény pár óra alatt kész is lett, igazán édes lett.
-Ha már így kész vagyunk mit szólsz ha elmegyünk sétálni a partra?-kérdezte Chris a lánytól.
-Remek ötlet! Menjünk!
Azzal kézen fogva elindultak a partra. Kellemesen telt a séta Brooklyn nem gondolta, hogy ennyi közös van közte és Chris között.
A lány ledobta a cipőjét ahogy a partra értek és bokáig besétált a vízbe.
-Gyere!-kiabált a partra a lány.
-Biztos hogy nem! Nincs az az isten!-nevetett Chris.
Brooklyn eszméletlen gyönyörű volt ott a vízben a naplementével a háta mögött. Mintha csak egy festmény lett volna. És még ehhez egy csodás tekintet társult amely folyamatosan csábította a vízbe maga mellé a férfit. Chris nem bírt tovább ellenállni, ledobta a cipőjét és befutott a lány után. Felemelte a karjaiba majd bentebb sétált a vízben.
-Jesszus! Chris ha beledobsz esküszöm megbosszulom!-sikoltozott a lány.
-Te akartad hogy bejöjjek!-nevetett Chris.
-Chris egyre bentebb vagy!
-Egyszer élünk nem?-tartotta továbbra is a lányt a kezében.
A lány csak nézte a férfi elszánt szemeit nem tudta miért veszi rá ilyen hülyeségekre de enyhített a szorításon a férfi nyaka körül. Megbízott benne.
-Ne aggódj! Tartalak!-mondta Chris ahogy megakart fordulni a part irányába.
-Tedd meg!-mondta a lány neki.
-Nem akarom hogy beteg légy!-nyomott egy puszit a lány homlokára.
-Egyszer élünk nem?-kérdezte mosolyogva Brooklyn.
-Biztos? Nagyon hideg a víz!
-Igen!-mosolygott a férfira.
-Akkor háromra! Egy kettő hároom!-merültek a víz alá mindketten de Chris továbbra se engedte el a lányt, a karjaiban tartotta. Majd felértek a felszínre.
-Jesszus! Ez marha hideg!-mondta a lány ahogy feljött a felszínre.
-Én szóltam!
-Milyen hülyeségekre veszel te rá!-nevetett a lány.
Chris csak nézte a vízben a lányt ahogy lehelte a kezeit. Eszébe jutott mennyi ilyen hülyeséget csináltak régen. Imádták ezeket a pillanatokat.
-Gyere ide!-húzta magához a lányt.
-Lehet nem fehér ruhába kellett volna jönnöm nem? Ne bámuld a melleim!-nevetett a lány.
-Oké!-de Chris szemei csak a lány idomaira tévedtek.
-Mondtam hogy ne nézd!-locsolt vizet a férfi arcába.
-Ez azért van mert róluk beszélünk!-nevetett Chris.
-Persze! Te szent vagy!
-Olyan csodás vagy!-mondta Chris ahogy egyre jobban szemügyre vette a lányt. -Megakarlak csókolni!
-Hát mi tart vissza?
Chris elkapta a lány derekát magához rántotta a vízben és megcsókolta a lányt.
-Mennyire vágytam már rád!
-Nem tudom mit váltasz ki belőlem de teljesen más vagyok melletted!
-És ez rossz?
-Nem...tetszik ez az énem!
-Együtt őrülünk meg akkor egymás mellett!
-Meg egymásért!-nevetett a lány.
Chris nem tudta, mi lesz ennek a történetnek a vége, de próbálta pozitívan nézni a dolgokat, és igazán szerencsésnek érezte magát hogy az akit a világon mindennél és mindenkinél jobban szeret újra beleszeretett.
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤