54. Szülők leszünk

738 34 15
                                    

Chris és Brooklyn összehívta a családot. Úgy gondolták ideje nekik is elmondanuk az örömhírt. Hisz fiatal szülőkként rájuk férne néhány tanács és a segítség.
-Brooklyn drágám isteni volt a főztöd!-dicsérte meg őt Lisa.
-Köszönöm! A legjobbaktól tanulhattam!-mosolygott Lisára és az anyukájára.
-Jó, hogy végre az egész család együtt van!-mondta Chris apukája.-Fiam nincs valami italod, hogy ezt megünnepeljük?
-Mit kérsz apu?-kérdezte Chris.
-Hozz valamit, amit a lányok is megisznak!
Chris hozott egy két rövid italt, mindenki elé lehelyezve a kis poharat kivéve maga és Brooklyn elé.
-Te nem iszol fiam?-kérdezte Chris apukája.
-Nem! Amúgy is valakinek haza kell akkor vinnie titeket!
-Brooklyn drágám? A krémlikőrt szereted nem?-kérdezte ahogy a kis poharat nyújtotta felé.
-Most nem kérek köszönöm!-válaszolt mosolyogva Brooklyn.
-Beteg vagy? Na egy kortyot!-nyújtotta a lány felé továbbra is a kis poharat.
Chris kivette az apukája kezéből, és lehúzta a pohár tartalmát. Brooklyn elmosolyodott. Chris nem szerette a likőröket ami tisztán leíródott az arcán, de képes volt meginni csak azért, hogy ő megússza a további erőszakoskodást.
-Jól vagy?-kérdezte Brooklyn ahogy elnevette magát Chris arckifejezésén.
-Ez borzasztó!-nyúlt egy pohár vízért.
-Tudom a sört jobban szereted!-nevetett a lány.
-Kicsim, veled minden rendben? Az utóbbi időben olyan fura vagy!-kérdezte Brooklyn anyukája.
-Valójában, Chrissel egy elég komoly témáról akarunk veletek beszélni!-mondta komoly kifejezéssel Brooklyn.
-Jesszusom, beteg valamelyikőtök?-ijedt meg Chris anyukája.
-Ez nem olyan betegség...!-folytatta Chris komoly arckifejezéssel, elvégre színész volt kitűnően alakítva a szerepet.
-Mondjátok már! Kihullik az összes hajunk az idegességben!-látszódott a családtagokon az idegesség.
Chris Brooklyn mögé állt, átölelve őt ahogy a hasára helyezte a kezeit.
-Megtanítotok minket pelenkát cserélni?-kérdezte nevetve Chris.
Brooklyn arca is mosolyra húzódott. Látszódott a családon, hogy fogalmuk sincs mi folyik itt, teljesen elvesztették a fonalat.
-Hogy miben segítsünk?-kérdezte Brooklyn apukája aki talán legelőször tért annyira magához, hogy feltegye a legelső kérdést.
-Azt hittem hamarabb leesik nekik!-nevetett Chris tovább ölelgetve a feleségét.
-Én is úgy gondoltam!-nevetett együtt a férfival.
-Gyermekeim, miről van most szó?-törte meg a csendet Lisa.
-Te mondod vagy én?-nézett Chrisre Brooklyn.
-Mond csak!-adta át a stafétát Chris.
-Kisbabánk lesz!-mondta könnyekkel szemében Brooklyn.
-Hogy mi?-hangzott egyszerre a kérdés.
-Szülők leszünk!-válaszolt Chris.
A választ követően óriási ujjongás, sikoltozás,boldogság volt a szobában. Mind rohantak a kismamához és az apukához megölelgetni őket. El se akarták hinni, hogy nagyszülők lesznek.
Még jó ideig ünnepeltek majd pihenni hagyták a leendő szülőket, elköszöntek és haza felé indultak. Chris kikisérte őket, majd ahogy bezárta az ajtót indult vissza a konyhába ahol a felesége kezdett rendet rakni.
-Hé hagyd csak! Megcsinálom! Pihenj csak kicsim!-vette el a tányérokat a lánytól.
-Chris!-nézett rá a lány majd ahogy a férfi felé fordult megcsókolta.
-Mit tettem hogy kaptam csókot?-mosolygott a férfi.
-Nem akarsz inkább más programot estére?
-Mást? Mit?-nézett rá Chris.
Brooklyn felemelte a karjait. Chris pontosan tudta hogy a lány mire gondol. Magához húzta majd csókolózva vonultak a hálóba. Chris óvatosan kibontotta Brooklynt a ruháiból.
-Annyira csoda szép vagy!-csókolta a nyakát a lánynak.
-Szerinted gyerek mellett is lesz erre időnk?-nevetett Brooklyn miközben Chris már a melleihez ért.
-Megoldjuk! Majd két alvásidő között!
-Már ha lesz hozzá energiánk!
-Minden rendben lesz! Ez a baba csak még erősebbé teszi a kapcsolatunk!
-Szeretlek Chris!
-Én is téged!-majd Brooklyn hasához hajolt.-Téged is csöppségem!-nyomott egy puszit a lány hasára.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now