Brooklyn nem tudott sokáig aludni. Ahogy a reggelit készítette a konyhában bekapcsolta a karácsonyi dalokat, amire persze Chris azonnal felébredt. Majd ahogy kiballagott a szobából meglátta a konyhában sürgő-forgó feleségét aki a fakanált használva mikrofonnak énekelt.
-Jó reggelt kicsim!-húzta magához hátulról a lányt akinek az arca elmosolyodott.
-Jó reggelt szerelmem!-fordult meg a lány a férfi karjaiban ahogy egy nagyobb csókot nyomott a szájára.
-Miért keltél ilyen korán?-kérdezte Chris ahogy elcsent egy kisebb paprika szeletet.
-Hé nem lopunk!-csapott gyengén a kezére Chrisnek a fakanállal.
-Aú! Este legyél ilyen vad ne reggel!-nevetett Chris ahogy megdörzsölte a kezét.
-Nem is ütöttem nagyot!-nevetett Brooklyn ahogy a férfi kezéért nyúlt hogy megvizsgálja.
-Dee!-nézett kölyökkutya szemekkel.-Puszit kérek!
-A kezedre? Hol fáj itt?-mutatott a kezén egy pontra.
-Nem! A számra! Tudod a gyorsított gyógyuló eljárás!
-Oooh, majd elfelejtettem!-karolta át a férfi nyakát majd egy hosszabb csókot adott neki.
-Annyira szeretlek Brooklyn!-ölelte át a feleségét.
-Én is téged!
-Na mi a mai program?-nézett a feleségére.
-Én nekem főzés! Neked? A karácsonyfa talpba való helyezése?
-Oh! Igazi férfi munka!
-Oh az ám! Minden izmodra szükséged lesz! De előtte reggelizzünk!
-Farkas éhes vagyok!-fogta meg a hasát Chris.
-Megéheztél az éjszaka?-kérdezte Brooklyn ahogy a tányérokat az asztalra helyezte.
-Sok volt a kalóriaégetés!-kacsintott a felesége irányába.
-Oh, akkor le kell szoknunk az esti kalóriaégetésről?-nézett szomorúan Brooklyn.
-Biztos hogy nem!-mondta határozottan Chris.-Soha semmi pénzért le nem mondanék róla!
Brooklyn elnevette magát majd leült az asztalhoz. Megreggeliztek és ki-ki intézte a maga dolgát. Chris is elővadászta a fát majd neki állt faragni. Ahogy Brooklyn főzött épp rálátást kapott a férfira.A pólón keresztül csak úgy feszültek az izmai. Brooklyn agya teljesen ki is kapcsolt egy időre ahogy figyelte a férjét. Majd kisebb égett szagra lett figyelmes ahogy elfelejtette kavarni az ételt.
Mikor már nem kellett az ételre felügyelnie kiment az udvarra a férfihoz.
-Meg fogsz fázni egy szál pólóban!-szólt neki Brooklyn.
-Lassan pedig ez is lekerül úgy megizzaszt a fa!-nevetett Chris.
-Oh, csak nem az erős izmos Chris Evanson kifog ez a nyavajás fa?
-Nem! Azt nem mondtam!-mondta a feleségének.-Megkapod a legszebb fát!
-Jobban tetszik jelen pillanatban a személy mellette!
-Brooklyn!-nézett rá olyan kacér szemekkel Chris.
-Oh, mennem kell sajnos főzni! Kár hogy dolgunk van!-harapta meg az ajkait a nő.
-Hé! Brook!-szólt utána Chris de addigra Brooklyn visszament a konyhába.
Brooklyn nevetve tért vissza a konyhába majd épp hogy befejezte a főzést megjelent Chris is a konyhában.
-Oh kész is a fa?
Chris nem válaszolt csak a lány ajkaira tapadt.
-Ez most miért is?-kérdezte Brook nevetve.
-Mert ott hagytál az előbb!-folytatta a lány csókolását.
Lassan Brooklynt a fenekénél fogva felrakta a konyhapultra.
-Biztos itt akarod?-nevetett Brooklyn.
-Nem ezen múlik! Gyere!-fogta magához újra Brooklynt ahogy átsétált vele a hálóig majd lefektette az ágyra.
-Mi tényleg túl sokat szeretkezünk!-nevetett a lány.
-Az egészséges kapcsolat titka!-csókolgatta Brooklyn nyakát a férfi. Lassan lebontotta Brooklyn felsőjét. Majd annyi melltartó bontás után már egy másodperc alatt levarázsolta azt is a lányról.
-Tiszta profi vagy már a melltartó szabadításban!
-Sh!-csókolta meg a lányt, majd melleit kezdte el markolászni és apró csókokat adni rá. Lassan a nyelvével is elkezdte izgatni, amire a lányból kitört egy sóhaj.
-Ah! Hogy nem tudok én ennyi idő után is ehhez hozzászokni?
-Ne is szokj! Remélem még sokáig ki tudok húzni belőled ilyen sóhajokat!-folytatta Chris a lány melleinek izgatását.
Chris is lassan megszabadult a pólójától, így Brooklyn kezei fel alá járkáltak a hasizmán.
Chris eközben a lányt megszabadította a nadrágjától, és a bugyijától.
-Lefele a nadrággal! Miért csak én vagyok még meztelen?
-Értettem főnökasszony!-majd szedte is le magáról a nadrágot Chris.
Minden előkeszület nélkül hatolt be a lányba akinek a háta ívbe feszült.
Nyögések hagyták el mindkét fél száját. Akárhányszor is voltak együtt már az évek alatt minden alkalommal valami új, és csodásabb volt. Ahogy elértek mindketten a csúcsig egymás mellett feküdtek. Chris átkarolta a lányt és szorosan magához húzta.
-Mrs. Evans! Maga valami eszméletlen!
-Maga se panaszkodhat Mr. Evans!
-Annyira szeretlek!
-Én is téged Chris! Nagyon!
KAMU SEDANG MEMBACA
You are the one i love
Romansa,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤