22. Desszert

874 42 2
                                    

Chris és Brooklyn házas életét sokan megirigyelhették volna. A munka ellenére mindig szakítottak időt egymásra. Minden este együtt vacsoráztak és hetente egyszer elmentek randevúzni. Tudták, hogy erre szükségük van hisz sok házasság ott ér véget, hogy nincs kellő együtt töltött ideje a pároknak.
Chris épp este hazaért a munkából, mikor látta, hogy a felesége a konyhában tevékenykedik.
-Szia drágám! Megjöttem!-lépett be a konyhába Chris.
-Szia életem!-dobott el mindent a kezéből Brooklyn és Chris karjai közé rohant. Chris szorosan átölelte a feleségét, majd a feje búbjára nyomott egy puszit.
-Hiányoztál!-szorított az ölelésen a lány.
-Te is nekem!-adott újabb puszit a lánynak.
-Imádom az illatod, a drága férjem illata!-lélegezte be mélyen Brooklyn Chris illatát.
-Ha ezt imádod mi lesz ha végre rendbe rakhatom magam?-kérdezte mosolyogva.
-Hosszú éjszaka?-nézett huncutan a férjére.
-Csak kérned kell!-kacsintott rá.
-Na menj! Addig befejezem a vacsorát!
-Ne segítsek?
-Megleszek! Menj, frissítsd fel magad!
-Rendben! Bár azt hittem csatlakozol!-nézett szomorkásan, majd bement a fürdőbe.
Engedte a melegvizet az eszméletlenül kidolgozott testére. Mikor Brooklyn ruhástól beállt mellé a zuhanyzóba.
-Te mit művelsz?-kérdezte nevetve Chris.
-Te akartad!-nevetett Brooklyn is.
-De nem ruhástól!
-Oh, azt hittem azon te segítesz!-nevetett Brooklyn.
-És mi lesz a vacsorával?-fogta közre felesége derekát.
-Odakint vár!-majd magára mutatott-Ez csak a desszert!
-Nem lehetne a desszerttel kezdeni?
-Na de uram! Az anyukája ezt tanította magának?
-Aaaaaj, Brooklyn ne már!-hisztizett mint egy kisgyerek a zuhanyzóba Chris mint akitől elvették a kedvenc játékát.
Brooklyn közelebb lépett, kezeit a férfi tarkója mögé helyezte és lassan megcsókolta őt.
-Azt hittem nem a desszerttel kezdünk!-mondta durcásan Chris.
-Te nem! Én nekem a desszert elég nagy falat hamarabb kell neki látnom!-majd elkezdte csókolgatni Chris nyakát.
-Meg akarsz őrjíteni?-kérdezte Chris miközben látszott hogy a lány minden érintésére libabőrös lesz.
-Kölcsönösek az érzelmek úgy hiszem! Muszáj ilyen tökéletesnek lenned?-simogatta meg a hasát Chrisnek.
-Csak melletted tudok tökéletes lenni!-válaszolta Chris ahogy mélyen a lány szemeibe nézett.
-Hogy lehetek ilyen pokolian mázlista, hogy az élet ilyen férjet adott nekem?-mosolygott Brooklyn.
-Nekem meg egy ilyen bombázó, imádnivaló feleséget?
-Chris...!
-Hm?
-Lassan fázom, nem megyünk ki a zuhany alól?-kérdezte nevetve Brooklyn.
-Futás!-fogta meg a kezét a lánynak és kimásztak a zuhany alól.
Brooklyn ruháiból csak úgy ömlött a víz.
-Hozok valami ruhát neked!-puszilta homlokon a férfi.
Brooklyn ott állt és nézte ahogy a férfi próbál minél gyorsabban ruhát szerezni neki. Ahogy Chris visszasétált látta, hogy a lány még mindig a vizes ruháiban áll.
-Azt hittem már levetted! Itt van a száraz ruha! Meg ne fázz kicsim!-nyújtotta oda a ruhákat a lánynak.
Brooklyn állt egyhelyben majd a kezeit az ég felé emelte. És csak bámulta a férfit.
-Mit csinálsz?-mosolygott Chris.
-Kezdj a desszerttel!-válaszolta.
-Azt hittem az csak a vacsora végén lehet!-lépett közelebb a lányhoz.
-Te kibirod addig?-nézett kérdően a lány mikor a férfi már csak pár centire volt tőle.
-Én? Már rég elvesztettem az eszem miattad!-válaszolta majd szenvedélyesen megcsókolta a feleségét.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now