Chris amióta a házasok életét éli különösen figyel arra, hogy a legtöbb időt töltse a feleségével és ne csak a munka legyen az egész napos elfoglaltsága. Mikor megteheti szeret sokáig aludni és ez most se lett volna másképp. Ellentétben Brooklynnal akinek már hajnalban kiverte az álmosságot a szeme, és csak azon kattogott az agya, hogy hogy kelljen fel hogy a férfi ne vegye észre. Úgy érezte magát mint valami titkos ügynök aki küldetést kapott. Már épp érték volna a lábai a földet mikor az eszméletlen szexi kissé rekedtes hangon megszólalt mögötte Chris.
-Ne is gondolj arra, hogy itt hagysz!-fogta meg egy kézzel a lány derekát és egy egyszerű mozdulattal visszább húzta a lányt.
-Na jó! Ez nem fair! Te tízszer erősebb vagy mint én!-próbált újabb szökést kivitelezni.
-Brook! Nem akarom hogy itt hagyj!
-Csak a nappaliig megyek!-nevetett a lány.
-De én érezni akarlak magam mellett!-nyitotta ki a szemeit a férfi.
-Mit szólsz hozzá ha csinálok reggelit amíg te magadhoz térsz?
-És mit szólsz hozzá ha én csinálok ha még visszabújsz mellém?
-Csábító ajánlat! De tiéd lehet a vacsora édesem!-nyomott egy gyors csókot a férfi szájára majd gyorsan kirohant az ágyból mielőtt Chris elkaphatta volna.
Chris lassan felébredt és miután picit rendbe rakta magát elindult a konyha felé ahol a felesége készítette a pirítóst és a rántottát.
Hátulról átfogta az egyik kezével a lány derekát a másikkal az állánál fogva felé fordította a lány arcát és megcsókolta.
-Hm...jó illata van!-mondta ahogy a lánytól elvált.
-Oh basszus! Majdnem odaégett!-sütötte tovább a rántottát.-Elveszed az eszem!
-Reggeli után mi a terv?-dőlt neki a konyhapultnak.
-Mi legyen?-nézett a férjére.
-Az lesz amit szeretnél!
-Uuh akkor díszítünk?-csillogott a lány szeme.
-Kicsim, ne értsd félre nem bánom vagy ilyesmi, de elmondanád mi az istenért csillog ennyire a szemed ha a karácsonyról vagy a díszekről van szó?
-Mert egyszerűen imádom!
-Engem imádj már ennyire!
-Túl nagy dolgot kérsz!-húzta le a mosolyt a szájáról.
-Mi...mi az isten!-nézett a lányra.
-Te bolond! Mindent elhiszel?
-Féltékeny leszek azokra a kis szar gömbjeidre!
Brooklyn félre rakta a kész rántottát majd széttárta a karjait a férfi felé.
-Gyere ide!
-Hm...nem tudom!
-Na!-nézett szomorúan a férfira.
-Ne nézz így!-nevetett a férfi.
-Szeress már!-mondta valami iszonyat aranyos hangon a lány.
Chris közelebb lépett majd a lány homlokának dőlt.
-Ha tudnád hogy mennyire szeretlek!
-Nagyon is jól tudom!-mosolyodott el Brooklyn.
-Szeretlek Mrs. Evans!
-Én is szeretlek Mr. Evans!
-Reggeli után díszítsünk egy picit?
-Igen!-csillogott újra a lány szeme.
-Na jó feladom!-nevette el magát Chris.
-Vetközz le és ugyanígy fogok nézni rád is!-nevetett Brooklyn.
-Tudod mit? Majd te leveszed ha leakarod!-nevette el magát Chris.
-Ha akkor lennél pucér mikor én azt szeretném ruhára se lenne szükséged!
-Wow! Azért decemberben picit hideg lenne így nem?
-Bemelegítenénk a szobát!-kacsintott a lány.
Chris látva, hogy esélye sincs a lánnyal szembe inkább megterítette az asztalt. Megreggeliztek, majd a megigért díszítéshez kezdtek. Chris végezte a nehéz munkát míg Brooklyn mondta neki mit hogy szeretne.
-Ezek után kapok valami jutalmat?-szólt Chris a lányhoz.
Brooklyn nem válaszolt csak kigombolt a blúzán kettő gombot majd felhúzta a szemöldökét a férfi irányába.
-Mond gyorsan mit hova rakjak!
-Azt a pulóvert magadról a földre!
-Direkt csinálod?-nevetett Chris.
-Mit?
-Végülis én megvagyok a díszek nélkül is!-jött le a létráról Chris. Ahogy leért megfogta Brooklyn derekát majd felemelte. Brooklyn a lábait a férfi csípője köre kulcsolta és úgy kezdtek el csókokat váltani egymás között.
-Menjünk a hálóba!-súgta a férfi fülébe Brooklyn.
-Csak kérned kell és teljesítem!-mondta a lánynak ahogy elindult a szoba felé.
Chrisnek ilyenkor mindig eszébe jutott hogy az ismerősei, barátai mindig arra panaszkodtak hogy a házasság után mennyivel megromlott a kapcsolatuk a férjükkel/feleségükkel az embereknek, de neki még erősebb lett Brooklynnal. Ugyanúgy elmondják többször egymásnak egy nap hogy mennyire szeretik egymást, és az sem utolsó számukra, hogy a testi vonzalom is ugyanúgy működött közöttük.
KAMU SEDANG MEMBACA
You are the one i love
Romansa,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤