15. A nagy nap

910 46 0
                                    

Teltek a napok, hetek Chris és Sharon egyre közelebb került az esküvő időpontjához. Chris egy párszor megpróbált Brooklynnal beszélni de sikertelenül járt. Brooklyn a történések ellenére elvállalta a pár esküvői fotózását. Sharon minden esküvői teendőt nagy lelkesedéssel végzett ellentétben Chrissel.

Az esküvő napja:
-Chris hogy állsz?-kérdezte Sam, miközben a vőlegényre nézett.
-Mindjárt kész vagyok!-válaszolta Chris.
Eközben kopogtak az ajtón. Brooklyn barátja volt, akit Chris többször is látott a lánnyal.
-Jó napot! Először is szeretnék előre is gratulálni! Brooklyn nem tudott eljönni, én fogom a képeiket csinálni.
-Hogy hogy nem tudott eljönni?-kérdezte Sam.
-Nem baj, lehet jobb is...!-mondta halkan Chris.
-Elutazik Brooklyn!-válaszolta a férfi.
-Elutazik?-fordult arra Chris.
-Igen, úgy volt pedig hogy itt telepszik le most már de valamiért meggondolta magát és Londonba költözik.
-Hogy mi? Lo-Londoba?-kérdezte Chris.
-Igen, egy óra múlva indul a gépe!
Chris arca fal fehér lett.
-Chris!- szólt hozzá Sam.
-Jól...jól vagyok!-azzal a mondattal Chrisnek le kellett ülnie mert úgy érezte mintha eltűnt volna a lába alól a föld.
-Chris! Még mindig fontos neked?-kérdezte Sam
-Sharon a menyasszonyom!-azzal felállt és elindult a terem felé.
Ott állt az oltárnál várva a menyasszonyt de látszott hogy nincs jelen.
Felállt a násznép, kinyilt az ajtó és megjelent a menyasszony. Ahogy sétált felé és nézte nem tudta elképzelni a hátralévő életét mellette.
-Tisztelt egybegyűltek azért vagyunk e szent napon itt, hogy ezt a két gyermeket isten áldásából összeadjuk. Ha bárkinek bármi ellenvetése van a friggyel szembe most szóljon vagy hallgasson mindörökké!
Ha senkinek nincs ellenvetése...Chris Evans fogadod e Sharon Cartert törvényes hitvesedként?
Chris állt és nem szólt.
-Fiam! Fogadod e Sharon Cartert törvényes hitvesedként?
-Én...én...sajnálom! Nem vehetlek el...én évekkel ezelőtt megismerkedtem egy lánnyal akit a mai napig őrülten szeretek...!
-Hogy mi?-kérdezte Sharon.
-Sajnálom!-majd azzal Chris kirohant a teremből és a reptér felé vette az irányt.
Rohant ahogy birt. Nem veszíthette el mégegyszer Brooklynt, azt nem élte volna túl.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now