65.Pelus csere? Na még mit nem!

715 37 7
                                    

A szülés utáni napok lassan teltek, de így szerencsére Chrisnek volt elég ideje egy két dolgot pluszba beszerezni hamár az élet két kisbabával áldotta meg őket. Amikor hazamentek a kórházból jött a keményebb munka. Elkezdeni nevelni a piciket. Brooklyn izgult de őszintén melyik friss kismama nem izgult volna a helyében. Még egy gyereket se nevelt fel erre lett egyszerre kettő is nekik. De szerencsére a tapasztaltabb családtagok rengetek mindenben segítették őket. Chris is rengeteg feladatban kivette a szerepét kivéve egy valami volt amit ha lehetett elkerült. Igen az. Pelus csere. Utálta. Nem tudta hogy lehet hogy ilyen pici testben ennyi pisi, kaki tud összegyűlni egy nap alatt. És még lehet hogy a szaga rosszabb volt mint egy borznak. És ez alatt a rövid idő alatt, körülbelül háromszor sikerült a kicsiknek lepisilnie őt. Tehát egy szónak is száz a vége menekült e munka elől. Azonban fürdetni nagyon szerette őket. Éjszaka mindig felkelt ha a picik felébredtek, és végig támaszt nyújtott Brooklynnak. Az tény hogy a fáradtabb és nyűgösebb napjain Brooklyn mindig megkérdezte Christől hogy nem tudná ő megszoptatni a piciket? Chris pedig tudta hogy ezeknél a nyűgös pillanatoknál kell a kedvenc ételével, édességével meglepnie a drága feleségét és az oroszlánból azonnal kismacska lesz. Sajnos egymásra is kevesebb idejük volt, de továbbra is azon voltak hogy ez a tűz ami a picik előtt volt egy picit se halványuljon. Ahogy nőttek a picik és nem volt szükség arra hogy Brooklyn a tejével táplálja őket a nagymamák is örömmel vigyáztak a kis lurkókra. Így újra együtt tölthetett a gerle pár egy kis időt. És imádták. A szerelem ami volt, egy picit se halványult. Tetőtől talpig odavoltak egymásért.
-Jó így összebújva!-jegyezte meg Brooklyn.
-Akkor nem engedlek el!-puszilta meg a feje búbját a feleségének Chris.
-Sűrűbben kell a nagyikra bízni a piciket!-nevetett Brooklyn.
-Úgyis olyan nehezen akarják ilyenkor is visszaadni őket!-nevetett Chris ahogy arra gondolt hogy a legutóbb is az anyukája körülbelül hiszti rohamot kapott amiért az unokákat haza akarták vinni.
-Már most hiányoznak!-mondta Brooklyn.
-Nekem is! Még lehet a büdös pelus is!
-Ezt megjegyzem és felhasználom ellened!
-Azért ha belegondolsz, milyen szenzációs férjed vagyok?
-Miért is?
-Erre mondjuk most azt kellett volna mondanod hogy igen drágám az vagy! De akkor ha már megkérdezted elmagyarázom!-mondta Chris kicsit durcásan.-Tehát a szenzáció ott kezdődik hogy ikreink lettek! Ez ilyen egyet fizet kettőt vihet akció volt!
-Még jó hogy nem az ötös ikrek akcióra hajtottál!
-Egy sorral arrébb kellett volna befordulnom akkor!
-Még jó hogy olyan szarul közlekedsz akkor mint mikor a boltban vásárolunk!
-Kicsim te most direkt szívod a vérem?
-Én? A tiéd? Soha! Én csak megállapítottam a tényeket!
-Kikérem magamnak! Szerintem remekül vásárolok!
-Nem tudom ki hozott a kelkáposzta helyett fejeskáposztát!
-Na jó! De mentségemre szóljon hogy tök ugyanúgy néz ki!
-Szerintem nagyon nem!
-Figyelj már biztos hogy most velem akarsz lenni? Kimehetek ám a kanapéra is!
-Itthagynál?-nézett rá kis kölyökkutya szemekkel Brooklyn.
-Soha nem tudnálak!-csókolta meg a lányt Chris.
-Ez nagyon tetszett!-mosolyodott el Brooklyn.
-Akkor ami még következik az még jobban fog!-mászott Brooklyn fölé Chris.
-Csak vigyázz hogy jó sorba fordulj! Nem kellenek a plusz ajándék akciók!-nevetett Brooklyn.
-Hogy te milyen hangulatromboló vagy!-nevetett Chris is.
-Szeretlek te majom!
-És már új becenevet is ad! Hát rögtön elájulok!
-Mondom SZERETLEK!-mondta hangosabban Brooklyn.
-Én is téged kis sárkány!

You are the one i loveWhere stories live. Discover now