21. Mrs Evans

927 48 11
                                    

Chris és Brooklyn élték a mindennapokat boldogan. Készültek izgatottan a nagy napra.
-Alig várom, hogy végre a feleségem legyél!
-Csak nehogy én hordjam majd a nadrágot!-kacsintott Chris irányába.
-Ezt vegyem fenyegetésnek?
-Ki tudja!
Erre Chris körbefogta a derekát és közel húzta magához Brooklynt.
-De azért néha hordhatod majd te is!-mondta Brooklyn feladva magát.
-Évente egyszer?
-Miért? Nem elég?-mosolygott a lány.
-De!-majd nyomott egy csókot a lány szájára.
-Mennem kell ruha próbára!-kiszakítva kedvese szorításából magát elindult a kabátjáért.
-Elkisérjelek?-kérdezte Chris.
-Neeem! Nem láthatod a ruhám!
-Akkor csak elviszlek odáig!
-Eltudok egyedül is menni!
-De én el akarlak vinni!-nézett rá kiskutya szemekkel Chris.
-Ne csináld!
-Naaaa!-folytatta a kiskutya szemes kérlelést.
-Rendben! Gyere!
Azzal Chris rohanva felkapta a kabátját. Kinyitotta Brooklynnak a kocsi ajtót, majd beülve a kocsiba elindultak a szalon felé.
-Szólj ha végeztél és jövök érted!-mondta Chris a szalon előtt leparkolva.
-Haza tudok menni!
-Szólj és jövök!-mondta határozottan Chris.
-Elhasználtad az évi egyszeri nadrág hordást a mai nap!-mondta mosolyogva a lány.
-Szeretlek!
-Nálam nem jobban!
Majd Brooklyn elindult az ajtó felé, Chris pedig követte őt a szemeivel. Brooklyn megfordult, küldött neki egy légpuszit és bement az üzletbe.
Brooklyn sokáig volt a szslonba mivel Chris ragaszkodott hozzá hogy egy egyedi esküvői ruhája legyen ami senki másnak ezért egy jó barátja tervezi meg a lány ruháját. Brooklyn tudta, hogy ezt Chris kifejezetten imádni fogja.

*3 hónap múlva*
Elérkezett a nagy nap. Mindenki izgatott volt. Nagyon sok ismerős, barát, családtag volt jelen az esküvőn. Alig várták, hogy megpillantsák a mennyasszonyt. Chris is izgult. Látszott rajta, pedig nem az a fajta ember volt. Végül megszólalt a zene és megpillantotta Brooklynt. Gyönyörű volt.
(Valami ilyesmiként képzeljétek el)

Chris ahogy ott állt és figyelte ahogy a szeretett nő felé sétál meghatódott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chris ahogy ott állt és figyelte ahogy a szeretett nő felé sétál meghatódott. Eszébe jutott mennyi mindenen mentek keresztül, hogy majdnem elveszítették egymást de minden megpróbáltatás ellenére most itt van ő. Ő aki a világot jelenti neki.
Ahogy Brooklyn Chris mellé ért megfogták egymás kezét.
-Szeretlek!-súgta oda Chris.
-Szeretlek!-súgta vissza Brooklyn.
-Tisztelt egybegyültek azért gyűltünk ma itt össze hogy e két embert Isten színe előtt összekössük. Ha bárkinek van ellenvetése akkor az most szóljon vagy hallgasson mindörökké! Chris Evans szeretnéd e Brooklyn Greyt feleségedül?
-Igen!
-És te Brooklyn Grey szeretnéd e Chris Evans férjedül?
-Igen!
-Ezennel házastársaknak nyilvánítalak titeket! Megcsókolhatod a mennyasszonyt!
Chris közelebb ment és megcsókolta Brooklynt.
-Mrs Evans!
-Igen Mr Evans?
-Csak kiakartam mondani, hogy biztos legyek nem álmodom!
-Mr Evans örömmel megnyugtatom, hogy ez nem álom! De ha kell megcsíphetem!
-Ha megteszi se fogok érte haragudni!

Fergeteges after partyt rendeztek az esküvő után. A két szerelmes alig vált el egymástól. Együtt énekeltek, táncoltak és csak élvezték egymás társaságát.
És elkezdték élvezni a házas életüket.

Kihasználom az alkalmat egy kis reklámra 😂 elkezdtem egy új sztorit is Can't help fallin in love with you címmel. Akit érdekel az csekkolja mert a drága kapitányunk a főszereplő🥺

You are the one i loveWhere stories live. Discover now