4. 7 óra

1.2K 65 0
                                    

Chris gyorsan befejezte a fotózást sajnos több programja is volt aznapra így nem tudott több időt eltölteni a lánnyal de megbeszélték a randit holnap este 7-re.
Chris egy esemény dús nap után alig várta, hogy hazaérjen vegyen egy forró zuhanyt és csak üljön a tévéje előtt egy filmet nézve. Chris egy ideig nyomkodta a telefonját majd kapott egy üzenetet nem mástól mint Brooklyntól.
,,Szia Chris!
A menedzsered megadta a számod, gondoltam elküldöm a nyers anyagokat a fotózásról! Remélem tetszenek!

Brooklyn"

Chris megnyitotta a képeket és elcsodálkozott, hogy tényleg milyen profi fotós is Brooklyn. A legrosszabb napján a legjobb oldalát sikerült elkapnia.
-Vissza kellene írnom neki ugye Dodger?-kérdezte a kutyájától aki mellette feküdt az ágyban.
,,Köszönöm a képeket Brooklyn! Élveztem dolgozni veled, nagyon profi fotós vagy! Holnap hétkor találkozunk! Jó éjszakát!"
Majd Christ el is nyomta az álom.

Másnap reggel
Chris csengőjének valaki neki feküdhetett mert 3 perce folyamatosan nyomkodta.
-Megyek már!-hangzott a férfi hangja
-Szia Chris!-köszönt neki menedzsere Sam
-Sam hát te? Mára nem beszéltünk meg semmit! Emlékeim szerint!-kérdezte meglepetten Samtől, akivel nem mellesleg jó barátok is voltak. Sam volt az aki miatt ilyen jól alakult az élete, ő volt aki látta benne azt amit más nem és ezért nagyon hálás volt neki.
-Tudom, hogy nem beszéltünk viszont a Play it Cool filmnek a szereplőválogatását előrébb hozták 1 héttel, ami így ma lenne New Yorkba!
-Hogy mi?
-Tudom haver, de készülj, oda kell érnünk időben!
-De nekem ma randim van!
-Hazaérünk ne aggódj!
Chris nem tudott mit tenni, elindult felöltözni és már el is hagyták a lakást.
Chris amíg várakozott a sorára olvasta a forgatókönyvet, majd rá-rá nézett az órájára. Rengeteg jelentkező volt, már délután 3 óra volt de még mindig nem került sorra. Kezdett aggódni. Nyúlt volna a telefonjáért mikor észrevette, hogy nem hozta magával.
-A francba!-tört ki belőle.
-Mi a baj?-nézett rá Sam.
-Otthon hagytam a mobilom!-mondta Chris a barátjának.
Chris délután 4 körül jutott sorra viszont ő is tudta, hogy ezek a szereplőválogatások soha nem 10 perces műveletek. Lehet egy szerepre jelentkeztél, de ha nem találnak arra alkalmasnak, de esetleg egy másik szereplőnek megfelelsz akkor azt is fel kell olvasni.
Chris mire végzett elmúlt fél 6. Mire haza is érne autóval kb 4 óra hossza.
Chris csalódott. Szólni se tudott a lánynak, hogy ne haragudjon rá de közbe jött valami. Egész úton egy szót se szólt.
-Mi a baj haver?-kérdezte Sam
-Lekéstem a randimat!-mondta halkan.
-Kivel lett volna randid?
-A fotóssal akinél tegnap voltunk..!
-Brooklyn Grey?
-Igen.
-Tudom a címét elvigyelek hozzá?
-M-Mii?-kiáltott rá barátjára Chris.
-Most mit kiabálsz, mindig megadnak minden adatot ilyenkor!
-Sam taposs rá! Még ha nem is akar velem szóba állni el kell neki mondanom, hogy nem direkt nem mentem el a randinkra!
Sam rálépett a gázra. Másfél óra múlva már Bostonba értek, de egy baleset miatt megállt a forgalom. Chris kiszállt és elkezdett futni. Futott mint aki az életéért futna. Lihegve megérkezett a házhoz, égett még a világítás. Becsengetett miközbe levegőért kapkodott. Kinyílt az ajtó. Brooklyn ott állt előtte egy laza melegítőben.
-Chris te mit...?-kérdezte a lány mikor Chris a szavába vágott.
-Ne haragudj!-kapkodott levegőért.
-Jól vagy? Edzeni voltál vagy mi?
-Futottam..!-lihegett
-Futottál?
-..Hozzád! Hozzád futottam!
A lány egy percig szólni se tudott.
-Elakartalak vinni randizni, úgy elterveztem mindent, hogy tökéletes legyen de reggel Sam szólt, hogy egy szereplőválogatást előrébb hoztak New Yorkba de a telefonom otthon maradt és...!-a férfi nem tudta befejezni a lány a szájára tette a kezét.
-Chris Evans...!
-Kérlek adj még egy esélyt!
-Azt akartam kérdezni van e kedved bejönni egy italra!?
Chris bólintott majd egy igen válasz után követte Brooklynt be a lakásba. A lány kérdezte hogy sikerült a válogatás, és Chris elmesélte neki. Jól érezték magukat. Még ha nem is volt egy igazi randi Chris szíve mégis hevesebben vert ha a lánnyal volt. És úgy érezte boldog.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now