-Chris kész vagy? Indulhatunk?-kiabált Brooklyn a szoba irányába.
-Máris megyek! Hova sietünk ennyire?-kérdezte Chris.
-Meglepetés!-mondta Ava.
-Így van! Úgyhogy apu siess!-helyeselt Louis is.
-Ma mind annyira furák vagytok!-nézett a gyermekeire Chris.
-Vagy te vagy csak a fura és mi a normálisak nem gondolod?-ment oda Brooklyn a férjéhez és megcsókolta őt.
-Ugye nem valami hülyeségre készültök?-nézett Brooklynra Chris.
-Hülyeségre? Miért?-nézett értetlenkedve Chrisre.-Szülinapod van és te csodálkozol miért vagyunk ilyenek? Teljesen elrontod a meglepetésünket!-mondta Brooklyn a férjének.
-De mondtam, hogy nem kérek semmit!
-Késő bánat!-dünnyögte az orra alatt Brooklyn.
-Ahj, induljunk akkor!-terelte a családját az ajtó felé. Majd együtt beülve a kocsiba indultak a tengerpart irányába. Út közben a gyerekek boldogan énekeltek, és mesélték a hét történéseit Chrisnek aki a héten két napig nem volt otthon rajongótalálkozó miatt.
-Megérkeztünk!-kiabálták egyszerre a gyerekek, ahogy kipattantak az autóból.
-Hé! Ne fussatok!-kiabált utánuk Brooklyn.
-Se rád, se rám nem hallgatnak! Biztos, hogy a mi gyerekeinket hoztuk el a kórházból?-viccelődött Chris.
-Túlságosan rád ütöttek!-nevette el magát Brooklyn.-Most már késő kicserélni őket nem?
-Nincs garancia rájuk?
-Már öregek a garanciához nem?-nézett Chrisre Brooklyn.
-Milyen szülők vagyunk mi!-nevette el magát Chris.
-A legjobbak! Mégis milyenek?-fogta meg Chris kezét Brooklyn.-Na gyere! Menjünk!
-Remélem nem tengerparti bulit terveztetek!
-Honnan tudtad?-kérdezte Brooklyn.
-Mi? Most komolyan azt csináltatok?-kérdezte Chris kisebb pánikolt arccal.
-Igen! Basszus ha tudnád mennyi embert meghívtunk...te meg nem is örülsz neki?
-Most szivatsz remélem!-nézett Brooklynra nagy szemekkel.
-Én miért szivatnálak? Basszus pedig még Sebastian, meg Scarlett is segített hogy biztosan mindenkit meghívjunk aki számít!
-Jó! Jó! Nyugi! Majd úgy teszek mintha meglepődnék! Hisz színész vagyok, gyerekjáték eljátszani!-Azonban ahogy a helyszínre értek csak a két gyermeke állt ott.
-Meglepetés!-mosolygott Brooklyn.
-Ez...!
-Uramisten, te most komolyan elakartad játszani a nagy meglepettséget?-nevetett Brooklyn.
-Te miért szivatsz engem?-nevette el magát Chris is.
-Mert szeretlek! És mert a feleséged vagyok ezért megtehetem!-csókolta meg a férfit.
-Szerencséd, hogy őrülten szeretlek!
-Mertél volna mást mondani, lehet már a tengerben vetted volna észre magad!
-Kicsim, te manapság eléggé erőszakos lettél!-nézett furán a feleségére.
-Apu gyere már!-kiabált rá Ava.-Gyere játszani!
-Úgy látszik az ajándékot csak utána kaphatod meg!-mosolygott Brooklyn.
-Ajándék? Miről beszélsz? Itt vagytok velem ennél szebb és jobb ajándékot nem is kaphatnék!-csókolta meg Brooklynt majd a gyermekei irányába ment és boldogan játszottak a parton a homokban. Brooklyn pedig mosollyal az arcán figyelte a csodálatos családját.
-Anyu! Mikor adjuk oda apának a meglepetést?-kérdezte Louis.
-Tényleg nem kellett volna fáradnotok!-mondta Chris ahogy a gyerekekkel kézen fogva indult a felesége irányába.
-Ava, Louis odaadjátok ti?-kérdezte Brooklyn.
-Igen!-kiabálták lelkesen egyszerre.
-Ülj le Chris!-mondta mosolyogva Brooklyn. Chris pedig szó fogadva ült le a feleségével szembe.
-Tessék apu! Boldog Születésnapot!-mondták mosolyogva ahogy átadtak egy apró dobozt neki.
-Köszönöm!-mosolygott rájuk.
-Nyisd ki!-szólt rá Louis. Chris pedig engedelmeskedve nyitotta ki a dobozt ami egy borítékot tartalmazott.
-Ez mi lenne?-vette a kezébe.
-Hangosan olvasd fel!-mosolygott Brooklyn.
-Hangosan?
-Igen!-mosolygott rá továbbra is Brooklyn.
-Oké! Lássuk!-nyitotta ki a borítékot ami egy levelet tartalmazott.
,,Apa...Tudom egy kicsit félsz, de nem kell. Esküszöm, hogy egészséges vagyok és lassan találkozni fogok veled! Köszönöm, hogy velem vagy a kezdetek óta amióta anyu pocakjába költöztem. Már most nagyon szeretlek!
Mikor megszületek és egy apró pici baba leszek, kérlek ne félj tőlem, hanem ölelj és tarts a karjaidban úgy mint a testvéreimmel tetted. Néha sírni fogok, de így fogom veled tudatni, hogy szükségem van rád.
Viszont ígérj meg nekem egy valamit apu rendben? Te vagy az apukám és nincs senki más akire nagyobb szükségem lenne mint te. A te karod az amire szükségem van, amiben szeretnék pihenni. A te hangod az amire szeretnék egy esti mese mellett elaludni.
Oh, és majd elfelejtettem! Anyu ha most picit szeszélyes is kérlek ne haragudj rá. Tudod, a sütemény a gyengéje, így gyorsan kiengesztelheted egy egy apró kis vita után. És apu! Elmondok egy titkot...talán engem még anyunál is jobban fogsz szeretni de ezt el ne mond neki!
Apu, tudod anyu mennyire szeret téged? Remélem igen, mert valóra váltja a te és az én álmom is. Hisz a te pici gyermeked lehetek!
Tudom, hogy anyu folyamatosan azon fog dolgozni továbbra is hogy megadja a testvéreimnek, Avanak és Louisnak na és persze neked azt a boldogságot amiről annyit beszéltetek, mert őrülten szeret titeket!Szeretlek apa! Ígérem nem sokára veletek leszek!
,,A kisfiad"
-Boldog Születésnapot Chris!-mondta a könnyeivel küszködve Brooklyn.
-Kicsim ez tényleg...ez tényleg igaz?-gyűltek könnyek Chris szemébe is. Brooklyn pedig csak bólogatott.-Újra apuka leszek?
-Igen!-mondta sírva Brooklyn.
-Uramisten kicsim!-ölelte át Brooklynt Chris.-Apuka leszek!
-Kisfiunk lesz Chris!-mondta Brooklyn ahogy a könnyeivel harcolva szorította Chris felsőjét.
-El se hiszem, hogy újra szülők leszünk!
-Apu kistestvérünk lesz!-mondta mosollyal az arcán Ava.
-Kisöcsénk!-mondta mosolyogva Louis.
-El se hiszem, hogy tényleg minden álmom valóra vált neked hála Brooklyn!-puszilta meg Brooklyn feje búbját.
-Megkaptuk a nagy bostoni családot amiről mindig is álmodtunk!-mondta mosolyogva Brooklyn.
-Ha tudnád mennyire szeretlek!-fogta keze közé a felesége arcát.
-Tudom!
-Szeretlek Mrs. Evans!
-Én is szeretlek Mr. Evans!Drágáim,köszönöm hogy velem tartottatok Brooklyn és Chris történetével. Remélem tudtam nektek boldog perceket okozni egy-egy résszel! A szívemhez nőtt ez a történet nagyon, de úgy érzem ez egy boldog és méltó lezárása lett a sztorinak!
Puszillak titeket❤🦋
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤