Brooklyn lassan az ötödik hónapba lépett. Egyre nehezebben aludt, amit Chris is észrevett.
-Jól vagy kicsim?-ébredt fel hajnalba Chris.
-Nem tudok elaludni!-mondta a lány ahogy Chris szemeibe nézett.-Sehogy se kényelmes!
-Gyere!-nyújtotta ki a karját, jelezve a feleségének bújjon hozzá.-Na jobb?-kérdezte Chris ahogy a feleségét a kezével átkarolta.
-Sokkal!-mosolygott Brooklyn.
-Aludj kedvesem! Pihend ki magad!
-Kettőnk közül neked kell kipihenned magad hisz te fogsz a tévében szerepelni!-mosolygott Brooklyn.
-Most arra céloztál hogy fáradtan szörnyen nézek ki?
-Ezt nem mondtam!
-De gondoltad!
-Gondolni gondoltam!-nevetett fel hangosan a lány.
-Na szép a feleségem szerint szörnyen nézek ki!
-Szörnyen szexi vagy!
-Majdnem sikerül kiásnod magad ebből!
-Csak majdnem?
-Csókot! Akkor esetleg megbocsájtok!-tartotta az ajkait a lányhoz közel.
Brooklyn közelíteni kezdett Chris ajkaihoz majd hirtelen felült ahogy a hasát fogta az egyik kezével.
-Mi a baj?-ült fel Chris is az ágyban, aggódva a felesége reakciója miatt.
-Chris a baba...!
-Mi a baj Brooklyn? Menjünk a kórházba?-kelt volna fel az ágyból Chris de Brooklyn elkapta a kezét.
-Nee, gyere!-húzta vissza maga mellé Brooklyn.-Figyelj!-rakta a hasára Chris kezét majd Chris szemei nagyra tágultak, szemei csillogni kezdtek.-Érzed?
-Ez a pici babánk..!-mondta meghatódva Chris, mikor először megérezte a kisbaba első rugdosását Brooklyn pocakjában.
-Igen! A kis babánk!-gyűltek könnyek Brooklyn szemében.-Érezted? Megint rúgott!
-Igen! Hát szia csöppségem!-beszélt Brooklyn hasához a férfi.
-Tetszik neki a hangod!-mondta Brooklyn ahogy egy újabb pici rúgást érzékelt.
-Biztos mert kislány lesz!
-Ezt miből gondolod?-nevette el magát Brooklyn.
-Jó ízlése van mint az anyjának ha tetszik neki a hangom!
-Te bolond! Ideje visszafeküdnünk! Mindjárt kelhetsz!
-Akkor kisasszony bújjon gyorsan ide!
-Már jövök is!-bújt újra Chris ölelésébe a lány.
-Ha tudnád mennyire hálás vagyok...hogy vagytok nekem! Egyszerűen imádom az életem!-mondta Chris a karjaiban fekvő lánynak azonban Brooklyn már nem tudott reagálni bealudt. Chris elmosolyodott majd egy puszit nyomott a lány feje búbjára.-Szeretlek Brooklyn!Reggel az ébresztőhangjára ébredt Chris azonban a lány nem volt sehol. Ahogy felült a komódon egy levelet talált.
,,Érezd jól magad az interjún! Elmentem bevásárolni utána Hannahval és Kate-vel, meg a párjaikkal kimegyünk a parkba! Később találkozunk szerelmem! Szeretlek!".
Chris mosolyra húzta a száját majd belátva hogy most a reggelt a kedvese gyönyörű szemei nélkül kell elindítania, a fürdőbe vette az irányt.
Chris elkészült és elindult az interjú helyszínére.Brooklyn a lányokkal kint ült a parkban ahol fiatalok és idősebbek is egyaránt jelen voltak. Sokan piknikeztek, sétáltak, kutyákkal érkeztek, edzettek.
-Hé! Hannah, Brooklyn! Nézzétek azt a sok fiatal pasit ott!-mutatott Kate a fiatal férfiak társasága irányába akik póló nélkül edzettek így minden nő teljes rálátással tudta a nyálukat rájuk csorgatni.
-Daniel ezért biztos haragudni fog ha megtudja hogy más férfiakat bámulsz!-nevetett Hannah.
-Végülis hűséget fogadtunk nem vakságot!-kezdett bele Brooklyn is.
-Már te is kezded?-kérdezte Hannah.
-Oh nézd a szürke nadrágos ránk nézett! Mosolyogj Brooklyn!-igazított magán Kate.-Hé most...most meg miért mennek el? Hé!-kiabált utánuk Kate.
-Biztos megpillantottak smink nélkül!-mondta Hannah.
-Ma se pasizunk!-mondta szomorúan Kate.
-Helló idegen! Neked vőlegényed van!
-Amiről nem tud az nem fáj neki!-nevetett Kate.
-Brooklyn te nem szólnál valamit?-kérdezte Hannah.
-Szerintem az én uram ha megtudná hogy más pasikat nézegetek a saját kezével ölné meg mindet!-nevetett ahogy belegondolt Chris féltékenykedő személyére.
-Uram....isten!-mondta Kate ahogy a szája tátva maradt.
-Mi az?-kérdezte Hannah.
-Az ott...az ott egy mesterdarab!
-Melyik?-kérdezte Hannah. Kate a férfi irányába mutatott aki a kosárpályán kezdett játszani a két nő párjával.
-Hé Brooklyn! Azt a férfit nézd!-bökte meg Kate.
-Hm? Melyik?-kérdezte Brooklyn.
-Ott!-bökött a fejével a férfi irányába.
Majd megpillantotta a mesterművet.
-Lányok, szerintem ennek a férfinak már csak a kinézete elveszi minden lány szűzességét!-mondta Kate ahogy a nyálát törölte ki a szája széléből.-Jesszus és most ide is nézett! Láttad Brooklyn?
-Láttam!-mondta mosolyogva a lány. Igen, az új barátai nem tudták még ki is az ő férje.
-Jesszus erre sétál!-kapta össze magát Kate.
-Nevetséges vagy!-nevetett Hannah.
-Sziasztok!-köszönt Chris.
-He-Helló!-dadogott Kate.
-Szia!-köszönt Hannah is.
-Ti biztos Kate és Hannah vagytok! Már sokat hallottam rólatok!
-Hogy hallottál?-kapcsolt gyorsan Hannah.
-Szia kedvesem! Minden rendben veletek?-guggolt le Brooklyn elé Chris így teljes mértékben a szemeivel találkozott a lánynak.
-Hiányoztál már!-mosolygott Brooklyn.
-Ti is nekem!-mosolygott Chris.-Megyek a srácokkal még játszok egy-két menetet rendben?-puszilta meg a lány feje búbját a férfi.
-Rendben, menj csak!
Ahogy Chris elment a lányok álla a földet súrolta.
-Ő...ő a férjed?-dadogott újra Kate.
-Igen!-mosolygott Brooklyn ahogy szemeivel még mindig a férfit figyelte.
-Annyira hasonlít valakire!-gondolkozott Hannah.
-Ugye? Neked is feltünt?-nézett Hannahra Kate.
-Amerika kapitány feneke van nem?-kérdezte Brooklyn viccelődve a lányokkal.
-Már tudom! Ő Chris Evans!-kiabálta el magát Hannah.
-Tényleg ő Chris Evans!-helyeselte Kate.
-Várj...ő Chris Evans, Brooklyn neked Chris a férjed?-érte el az igazság mindkét nő agyát.
-Wow gyorsan megfejtettétek!
-A rohadt mázlidat!-nevetett Hannah, és Kate, Brooklyn is szakadtak a nevetéstől ezen megszólalás után.
Chris pedig örült hogy a felesége mennyire felszabadult és boldog. Egyszerűen eszméletvesztő volt a felesége a szemeiben.
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤