8. Kívánság

1K 58 2
                                    

Brooklyn épp Chris házában töltötte a hétvégét. Chris éppen zuhanyozott mikor csengettek. A postás volt leveleket hozott Chrisnek, a rajongói levelei voltak.
Brooklyn átvette őket és letette az asztalra.
-Ki volt az kicsim?-hangzott a kérdés a fürdőből.
-A postás! Hozott vagy száz levelet neked! Elolvashatok egy kettőt amíg készülődsz?
-Persze!-hangzott a válasz.
Chris végzett a zuhanyzással mikor látta, hogy barátnője nincs sehol.
-Brook?-kereste a lányt.-Hova mehetett?
Chris próbálta hívni a lányt de csak rögzítő volt. Chris aggódni kezdett.
Chris beült a kocsijába és elindult Brooklyn háza felé. Csengetett de senki se nyitott neki ajtót. Az aggodalom egyre jobban látszódott az arcán.
Chris körbe járta a fél várost majd haza fele vette az irányt. Egész végig hívogatta Brooklynt de mindig csak a rögzítője volt. Nem tudta hova lehetett a lány. Chris nyitja az ajtót mikor egy ismerős ül a kanapéján.
-Brooklyn...!-állt el a szava Chrisnek.
-Chris! Mi..a..baj?-kérdezte Brooklyn.
Chris odament a lányhoz és szorosan magához ölelte el se akarta engedni, az egész napi aggodalom érződött ebbe az ölelésbe.
-Kicsim...történt valami?-kérdezi Brooklyn halkan miközbe Chris még mindig szorosan közel tartotta magához.
-Megijedtem...nem tudtam..hova lettél!-mondta Chris az ölelés közepette.
Brooklyn picit megszakította az ölelést.
-Csak ide a szomszédba mentem el! Ott hagytam egy levelet a konyha pulton nem láttad?-kérdezte Brooklyn.
-Hogy?-nézett Chris a konyhapult irányába.-Oh..nem láttam. Megijedtem mikor kijöttem és nem találtalak sehol se...! A telefonod is mindig rögzítőn volt!
-A telefonom itt felejtettem, kikapcsoltam még reggel, hogy ma senki se zavarjon, mert kettesbe akartam lenni veled!
-Basszus...! Kihordtam ma szerintem két szívrohamot egymás után.-mondta halkan Chris.
Brooklyn felállt majd a hűtőhöz ment. Fogott egy gyújtót és egy csodálatos csokis tortával közeledett a férfi felé.
-Ez?-kérdezte Chris.
-Chris hisz ma van a szülinapod! Elfelejtetted?-kérdezte a lány miközben meggyújtotta a gyertyákat.
-Ki is ment a fejemből...!-csapott a homlokához.
Brooklyn nyomott egy puszit Chris homlokára.
-Boldog Szülinapot Chris!-mondta mosolyogva Brooklyn ahogy a férfi szemeibe nézett.-Kívánj valamit mielőtt elfújod a gyertyákat!
-Azt kívánom...!-kezdte el Chris, de Brooklyn a szájára tette a kezét.
-Ne hangosaaan!-mondta Brooklyn
-De ezt hangosan kell, hogy teljesülhessen!-mondta Chris.
-Wow, te aztán merész vagy!
-Azt kívánom....hogy ez a lány itt mellettem legyen mindig egészséges és boldog..és egy hosszú életet éljünk le együtt mert elmondhatatlanul szeretem!
A lány szemeibe könnyek ültek.
-Chris...!-közelebb hajolt és megcsókolta a férfit.-Elmondhatatlanul szeretlek!
-Felvágjuk a tortát? Marha jól néz ki!-kérdezte Chris miközbe felállt és elment a konyhába egy késért. Tortázás közbe még beszélgettek, filmeztek összebújva, majd elmentek aludni és egymás karjaiba aludtak el.

You are the one i loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang